Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas 

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas "— Pateikties kopija:

1 Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas

2 „Virtuali kelionė klasėje“ – VKK
Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas 2012 metai

3 „Virtuali kelionė klasėje“ – VKK
Darbo pavadinimas: Autorius(-iai) VIRGINIJA KROKININKAITĖ Mokykla Trumpas mokyklos apibūdinimas LAZDIJŲ R. STEBULIŲ MOKYKLA Mokyklos interneto svetainės adresas Dalykas Nurodykite pagrindinį ir su projektu susijusius dalykus DAILĖ Klasė 6,10 Projekto tikslai Mokyti perteikti renesanso architektūros ir tapybos savitumus savo kūrybiniuose darbuose. Tinkamai atlikti dekupažo techniką.

4 Projekto aprašymas Mokymosi procesas
Trumpas projekto apibūdinimas. Nurodykite, kokie tikslai buvo keliami ir kokie pasiekti mokomosios veiklos rezultatai. Ar vykdyta ilgalaikė mokymo veikla? Ar vykdyta veikla skatino mokinius planuoti savo mokymosi procesą ir jį nuolat vertinti? Jei manote, kad reikia, galite įkelti dokumentus, susijusius su projekto aprašymu. Pastabose pateikta informacija, kaip į pateiktį įkelti dokumentą. Aiškinama mokiniams apie renesanso architektūros esminius ir išskirtinius bruožus ir žymiausius statinius. Mokiniai rinks ir pateiks informaciją apie renesanso laikotarpio architektūrą ir tapybą, bei ieškos Lietuvos renesanso statinių juos eskizuos . Rengiama dekupažo technikos pamokėlė, darbui naudojami Mikelandželo Siksto koplyčios fragmentų repr odukcijos. Surengiama mokinių darbu paroda mokykloje. Mokymosi procesas Planavimo pavyzdžiai (pedagoginis pagrindimas, nuorodos į naudotus išteklius). Apibūdinkite kūrybiškumą ir inovatyvumą. Aprašykite, kaip mokymosi planavimas palengvino XXI a. gebėjimų ir kompetencijų (žinių gilinimo, IKT taikymo, problemų sprendimo, inovacijų, bendravimo ir bendradarbiavimo) tobulinimą. Projekto išteklių ar medžiagos įkėlimas: Pasiruoškite įkeliamą dokumentą. Meniu punkte Įterpimas pasirinkite komandą Objektas. Atsivėrusiame dialogo lange pasirinkite komandą Kurti iš failo... Spustelėkite mygtuką Naršyti. Atsivėrusiame dialogo lange suraskite norimą įkelti failą, jį pažymėkite ir spustelėkite Gerai. Pažymėkite varnele (tiesiog spustelėkite ant tuščio kvadrato) Rodyti kaip piktogramą. Spustelėkite mygtuką Keisti piktogramą. Atsivėrusiame lange pasirinkite norimą piktogramą (paveikslėlį, rodantį Jūsų įterpiamą dokumentą). Antraštės laukelyje įrašykite norimą dokumento pavadinimą ir paspauskite mygtuką Gerai. Įkėlę dokumentą, turite nurodyti veiksmus, kurie bus atliekami demonstruojant pateiktį. Tam reikia pažymėti įkeltą failą (jis bus „įrėmintas“). Meniu juostoje (ekrano viršuje) pasirinkite komandą Veiksmas. Atsivėrusiame dialogo lange nurodykite Objekto veiksmą (čia Jums bus pateikti visi galimi objekto veiksmai. Pasirinkite labiausiai tinkamą). Nurodę objekto veiksmą, spustelėkite mygtuką Gerai. Pateikdami medžiagą, naudokitės nuorodomis į projekto tinklalapius, užduotis, vaizdo ar garso failus. Prašom pačių vaizdo arba garso failų neterpti. Įterpę MS Word dokumentą, jį galite redaguoti bei keisti ir pateiktyje. Prašytume įsitikinti, kad Jūs turite visas autorių teises ir leidimus publikuoti nuotraukas, vaizdo siužetus, nes Jūsų darbai bus publikuojami viešai.

5 Projekto rezultatai Mokinių sukurtų darbų pavyzdžiai. Kokios technologijos ir kaip buvo naudojamos projekte? Kaip IKT buvo naudojamos žinioms bei gebėjimams gilinti, bendradarbiauti, mokytis už klasės ribų? Ar IKT naudojimas suteikė naujų galimybių? Ar skaitmeniniai ištekliai buvo naudojami novatoriškai? Įterpkite failus, vaizdo siužetus, kitus dokumentus, kurie iliustruoja mokymosi procesą ir rezultatus. Mokiniai surinko internete ir kitų šaltinių pagalba apie Lietuvos renesanso architektūrinius statinius, tada išvykos metu juos eskizavo ir pateikė geriausiai jų nuomone pavykusius darbus. Dekupažo technikai buvo naudojami Siksto koplyčioje Mikelandželo ištapytų freskų fragmentų reprodukcijos. Mokiniai savarankiškai ieško sau patinkančių reprodukcijų ir jas panaudoja savo darbuose.

6 Žinių gilinimas ir kritinis mąstymas
Pateikite pavyzdžių, susijusių su mokinių mokymosi veikla, reikalaujančia ne žinių atgaminimo, bet ugdančia kūrybiškumą, analizę, sintezę ar vertinimą. Mokiniai savarankiškai ieško informacijos ir ją panaudoja savo darbuose, taip pat renkasi jiems patinkančią vietą statinių eskizavimui . Mokymasis už klasės ribų Jei projekto veikla neapsiribojo tik darbu klasėje (pamokine veikla), bet buvo vykdoma ir už klasės ribų, pateikite tokių pavyzdžių. Pateikite pavyzdžių veiklos, susijusios su realaus pasaulio problemų sprendimu ar situacijų nagrinėjimu (pvz., duomenų rinkimas ne klasėje) arba pavyzdžių, susijusių su reikšminga įtaka vietos ar pasaulio bendruomenei. Mokiniai eskizuoja išvykos į Vilnių metu iš natūros.

7 Bendradarbiavimas Pateikite pavyzdžių (jei tokių turite), iliustruojančių bendradarbiavimą, komandinį darbą, atsakomybės pasidalijimą, sprendimų priėmimą, kūrybą. Mokiniai grupęmis dalijasi randama informacija ir ją pateikia klasėje.


Atsisiųsti ppt "Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas "

Panašios pateiktys


Google reklama