Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

„Dokumentų valdymo iššūkiai centralizacijos kontekste.

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "„Dokumentų valdymo iššūkiai centralizacijos kontekste."— Pateikties kopija:

1 „Dokumentų valdymo iššūkiai centralizacijos kontekste.
NBFC atvejis“ Antanas Matusa, Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktorius

2 2018 m. vasario 15 d. įsteigtas NBFC.
NBFC veikla 2018 m. vasario 15 d. įsteigtas NBFC. Nuo 2018 m. kovo 1 d. 11 įstaigų (LRVK ir 10 Vyriausybės atstovų apskrityse tarnybų) BA centralizuotai pradėjo atlikti NBFC. 2018 m. liepos 3 d. pradedamas 140 įstaigų centralizuotas BA ir PA funkcijų atlikimas. Nuo 2020 m. vidurio (II ir III konsolidavimo etapai)

3 Pagrindiniai DV iššūkiai
1. Gaunamų dokumentų kiekis/srautas 2. Siunčiamų dokumentų kiekis/srautas 3. Apsunkintos NBFC vidinės procedūros 4. Įstaigų duomenų tinklų saugumo „burbulas“

4 Dokumentų srautai NBFC
Laikotarpis Gauti Išsiųsti Vidaus dokumentai 2018 m. liepos 3 d. – 2018 m. gruodžio 31 d. 94248 12562 12550 2019 m. sausio 1 d. – vasario 20 d. 29440 3203 5599 IŠ VISO: 123, 688 15765 18149

5 Iššūkių priežastys Bendros DV platformos nebuvimas
Skirtingos DVS ir nesuderintos procedūros su NBFC Skirtingi dokumentų valdymo brandos lygiai įstaigose Žmogiškasis faktorius 1 2 3 4 54 iš 135 įstaigų neturi DVS Vyrauja DV brandos lygis – 1 arba 2 2020 – 2021 m. Pasipriešinimas pokyčiui

6 Sprendimo būdai (I) Įvesta dalinai automatinė dokumentų registracija ir skirstymas

7 Sprendimo būdai (II) Rengiami procedūrų aprašymai „trumpais žingsniais“ (naudotojo vadovai konkrečioms procedūroms)

8 Sprendimo būdai (III) Rengiama bendra DVS (2020 m. pab.)

9 AČIŪ UŽ DĖMESĮ


Atsisiųsti ppt "„Dokumentų valdymo iššūkiai centralizacijos kontekste."

Panašios pateiktys


Google reklama