Atsisiųsti pateiktį
Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti
1
„Dokumentų valdymo iššūkiai centralizacijos kontekste.
NBFC atvejis“ Antanas Matusa, Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktorius
2
2018 m. vasario 15 d. įsteigtas NBFC.
NBFC veikla 2018 m. vasario 15 d. įsteigtas NBFC. Nuo 2018 m. kovo 1 d. 11 įstaigų (LRVK ir 10 Vyriausybės atstovų apskrityse tarnybų) BA centralizuotai pradėjo atlikti NBFC. 2018 m. liepos 3 d. pradedamas 140 įstaigų centralizuotas BA ir PA funkcijų atlikimas. Nuo 2020 m. vidurio (II ir III konsolidavimo etapai)
3
Pagrindiniai DV iššūkiai
1. Gaunamų dokumentų kiekis/srautas 2. Siunčiamų dokumentų kiekis/srautas 3. Apsunkintos NBFC vidinės procedūros 4. Įstaigų duomenų tinklų saugumo „burbulas“
4
Dokumentų srautai NBFC
Laikotarpis Gauti Išsiųsti Vidaus dokumentai 2018 m. liepos 3 d. – 2018 m. gruodžio 31 d. 94248 12562 12550 2019 m. sausio 1 d. – vasario 20 d. 29440 3203 5599 IŠ VISO: 123, 688 15765 18149
5
Iššūkių priežastys Bendros DV platformos nebuvimas
Skirtingos DVS ir nesuderintos procedūros su NBFC Skirtingi dokumentų valdymo brandos lygiai įstaigose Žmogiškasis faktorius 1 2 3 4 54 iš 135 įstaigų neturi DVS Vyrauja DV brandos lygis – 1 arba 2 2020 – 2021 m. Pasipriešinimas pokyčiui
6
Sprendimo būdai (I) Įvesta dalinai automatinė dokumentų registracija ir skirstymas
7
Sprendimo būdai (II) Rengiami procedūrų aprašymai „trumpais žingsniais“ (naudotojo vadovai konkrečioms procedūroms)
8
Sprendimo būdai (III) Rengiama bendra DVS (2020 m. pab.)
9
AČIŪ UŽ DĖMESĮ
Panašios pateiktys
© 2025 SlidePlayer.lt Inc.
All rights reserved.