Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Meninio ugdymo turinys: atnaujinimo perspektyvos

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Meninio ugdymo turinys: atnaujinimo perspektyvos"— Pateikties kopija:

1 Meninio ugdymo turinys: atnaujinimo perspektyvos

2 Konservatorijų ir menų mokyklų / gimnazijų meninio ugdymo (muzikos, dailės) programų situacijos analizė Siūlymai: 1. Parengti muzikinio ugdymo ir dailės ugdymo programų aprašą, kuris galiotų menų gimnazijose/mokyklose ir konservatorijose. 2. Išskirti suvienodintą privalomąją muzikos ir dailės dalykų dalį (branduolį ir specialybės privalomus dalykus) 1-4, 5-8, 9-10 ir kl. 3. Apibrėžti maksimalų valstybės finansuojamų muzikos ir dailės pasirenkamiesiems dalykams skiriamų valandų skaičių.

3 ES SF projektas Meninio ugdymo turinio modernizavimas, 2011 m.

4 Specializuoto ugdymo krypties programa
ŠĮ, LRS 2011 m. kovo 17 d. Nr. XI-1281: 9, 10, 11 straipsniai: Bendrasis (pradinis, pagrindinis, vidurinis) ugdymas gali būti vykdomas kartu su dailės, muzikiniu, meniniu, sportiniu ar kitu ugdymu. 56 str. 12) tvirtinti ikimokyklinio ugdymo programų kriterijus, Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą, formaliojo švietimo bendrąjį ugdymo, mokymo turinį (pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programų aprašus, bendrąsias programas, ugdymo, mokymo planus), kurį tvirtina švietimo ir mokslo ministras; Vidurinio ugdymo programų akreditacijos kriterijus ir jos vykdymo tvarkos aprašą; bendruosius iš valstybės ar savivaldybių biudžetų finansuojamų formalųjį švietimą papildančio švietimo (ugdymo) neformaliojo švietimo programų kriterijus, kuriuos tvirtina švietimo ir mokslo ministras; TKT, LRV nutarimas Nr. 768: 10. Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų registre įregistruotos specializuoto ugdymo krypties programos vykdomos valstybinėse, nevalstybinėse mokyklose, savivaldybių bendrojo ugdymo mokyklose, skirtose dėl išskirtinių gabumų specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, raštu suderinus tai su švietimo ir mokslo ministru.

5 Bendrojo ugdymo mokyklų vykdomų specializuoto ugdymo krypties programų (pradinio, pagrindinio, vidurinio ir akredituoto vidurinio ugdymo kartu su muzikos, dailės, menų ugdymu) ir neformaliojo švietimo muzikos, dailės, kitų menų mokyklų vykdomų formalųjį švietimą papildančio ugdymo programų dermės samprata, 2011 Suderinti bendrojo ugdymo mokyklų vykdomas specializuoto ugdymo krypties programas (pradinio, pagrindinio, vidurinio ir akredituoto vidurinio ugdymo kartu su muzikos, dailės, menų ugdymu) ir neformaliojo švietimo muzikos, dailės, kitų menų mokyklų vykdomų formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas padėtų: Programinis įgyvendinimo principas, paremtas aiškiais reikalavimais programoms; Nustatytais kriterijais grindžiama programų akreditacija. Rengiamose metodinėse rekomendacijose siekti suderinti formalųjį švietimą papildančias vaikų meninio ugdymo programas su specializuoto ugdymo krypties dalykų programomis. Įsteigti ir organizuoti metodiniai centrai regionuose specializuoto ugdymo programas vykdančiose mokyklose: abipusio bendradarbiavimo principais ugdymo centrai rūpintųsi ugdymo kokybe, rezultatų (mokinių pasiekimų) stebėsena, teikiamų paslaugų įvairovės didinimu, mokytojų kvalifikacija.

6 Programų suderinamumas?
Neformalus ugdymas Vidurinio specializuoto ugdymo krypties Programa kl. Pagrindinio specializuoto ugdymo krypties Programa 5-10 kl. kompetencijos Pagrindinės pakopos formalųjį ugdymą papildanti programa 1-4 mokymosi metai Profesinės linkmės modulis Pradinės pakopos Formalųjį ugdymą Papildanti programa 1-4 mokymosi metai Pradinio specializuoto ugdymo krypties programa 1-4 kl. kompetencijos 6


Atsisiųsti ppt "Meninio ugdymo turinys: atnaujinimo perspektyvos"

Panašios pateiktys


Google reklama