Atsisiųsti pateiktį
Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti
2
MOKYKLOS TOBULINIMO VAROMOSIOS JĖGOS
SAVIMONĖ NEPASITENKINIMAS ESAMA PADĖTIMI MOTYVACIJA IR GEBĖJIMAS KEISTIS Parengė Irena Sabaliauskienė
3
MOKYKLOS TOBULINIMO VAROMOSIOS JĖGOS
Jeigu: S 2 x NEP 0 x MGK 3 = 0 Parengė Irena Sabaliauskienė
4
ŠIUOLAIKINIO MOKYTOJO VAIDMUO
Ne parašyti planą, o kartu su mokiniu planuoti veiklą. Ugdyti vertybines nuostatas, kompetencijas. Nuo mokymo vesti mokinius prie mokymosi. Medžiagą sieti su gyvenimu, mokinių patirtimi. Individualizuoti užduotis. Mokyti mokinius įsivertinti savo veiklą ir pasiekimus. Tolimesnį planavimą sieti su mokinių pažanga ir pasiektais rezultatais. Parengė Irena Sabaliauskienė
5
Kaip mokytojo veikla veikia mokinių pasiekimus?
Lyderystės aspektai Poveikio dydžio įvertinimas Tikslų ir lūkesčių formulavimas Drausmingos ir palaikančios aplinkos užtikrinimas Ugdymo plano ir mokymo veiklos planavimas, koordinavimas ir vertinimas Mokytojų mokymosi ir profesinės raidos skatinimas ir dalyvavimas joje. Strateginis išteklių valdymas Skalė nuo 1 iki 5 (1 – daugiausiai veikia mokinių pasiekimus.) Pagal Robinson 2008 Parengė Irena Sabaliauskienė
6
Kaip mokytojo veikla veikia mokinių pasiekimus? (pagal Robinson)
Lyderystės aspektai Poveikio dydžio įvertinimas Tikslų ir lūkesčių formulavimas 3 Drausmingos ir palaikančios aplinkos užtikrinimas Ugdymo plano ir mokymo veiklos planavimas, koordinavimas ir vertinimas Mokytojų mokymosi ir profesinės raidos skatinimas ir dalyvavimas joje Strateginis išteklių valdymas Pagal Robinson 2008 Parengė Irena Sabaliauskienė
7
“Vienas sunkiausių dalykų, kuriuos turi padaryti mokytojas, - tai įsivaizduoti besimokančiojo baimę, kurią pastarasis patiria stengdamasis išmokti tai, ko yra mokomas” Parengė Irena Sabaliauskienė Stephen Brookfield g. 1949
8
Besimokantis mokytojas
Kodėl reikia dalyvauti tobulinimosi renginiuose? Kad įgytum naujas žinias / pradėtum formuoti naujus įgūdžius Kad šlifuotum turimus įgūdžius Kad naujai suvoktum senus dalykus Kad besidalindamas ir diskutuodamas atrastum naujus dalykus Kad patirtum ir įvertintum mokymosi metodų efektyvumą Kad patirtum mokinio savijautą Parengė Irena Sabaliauskienė
9
“Gyvendami ateities šoko (angl
“Gyvendami ateities šoko (angl.future shock) akivaizdoje mes turime išsiugdyti nuolatinį gebėjimą save atnaujinti ir pastoviai dėti pastangas save susieti su aplinka” Parengė Irena Sabaliauskienė Alvin Toffler g. 1928
10
SAKMĖ APIE LOGIKA Jaunas žydas atėjo pas rabiną ir pareiškė, kad nori studijuoti Talmudą. Ar moki aramėjiškai, hebraiškai?Torą vaikystėje studijavai?-klausia rabinas. Ne , bet nesijaudinkit, aš baigiau universitetą ir apsigyniau disertaciją apie Sokrato filosofijos logiką. O dabar noriu dar truputį pasimokyti Talmudo. Parengė Irena Sabaliauskienė
11
SAKMĖ APIE LOGIKA Tu nepasiruošęs studijuoti Talmudą, bet jei to reikalauji, aš patikrinsiu tavo logiką: susidorosi –mokysiu tave. Jaunuolis sutiko. Rabinas klausia: du žmonės leidžiasi dūmtraukiu. Vienas išlenda švariu veidu , kitas- suodinas. Kuris iš jų eis praustis? Parengė Irena Sabaliauskienė
12
SAKMĖ APIE LOGIKA Tai logikos patikrinimas? -nustebo jaunuolis.Na žinoma, kad tas , kurio veidas yra suodinas. Neteisingai. Pagalvok logiškai :tas kurio veidas suodinas , pažiūrės į tą , kurio veidas švarus, ir nuspręs, kad jo veidas taip pat švarus. O tas, kurio veidas švarus , pažiūrės į tą , kurio suodinas , nuspręs , kad jo veidas irgi suodinas ,ir eis praustis. Parengė Irena Sabaliauskienė
13
SAKMĖ APIE LOGIKA Gudriai sugalvota. Na patikrinkite dar kartą.
Gerai , jaunuoli. Du žmonės leidžiasi dūmtraukiu. Vienas išlenda švariu veidu , kitas- suodinas. Kuris iš jų eis praustis? Bet mes jau tai išsiaiškinome-tas kurio veidas švarus. Neteisingai. Kokį atsakymą pasakė rabinas? Parengė Irena Sabaliauskienė
14
SAKMĖ APIE LOGIKA Praustis eis abu. Žmogus , švariu veidu pažiūrės į tą ,kurio suodinas, ir nuspręs , kad jo irgi suodinas. O tas, kurio suodinas , pamatęs , kad tas nuėjo praustis , supras , kad jo irgi išteptas, ir taip pat eis praustis. Padariau loginę klaidą. Patikrinkite mane dar kartą –paprašė jaunuolis. Parengė Irena Sabaliauskienė
15
SAKMĖ APIE LOGIKA Gerai. Du žmonės leidžiasi dūmtraukiu. Vienas išlenda švariu veidu , kitas- suodinas. Kuris iš jų eis praustis? Na... Praustis eis abu. Neteisingai. Kokį atsakymą pateikė rabinas? Parengė Irena Sabaliauskienė
16
SAKMĖ APIE LOGIKA Nė vienas neis praustis. Žmogus , suodinu veidu, pažiūrės į tą ,kurio veidas švarus , ir neis praustis. O tas, kurio švarus , pamatęs , kad suodinasis neina praustis , supras , kad jo paties veidas švarus, ir taip pat praustis neis. Jaunuolį apėmė neviltis. Jis paprašė paklausti ko nors kito. Parengė Irena Sabaliauskienė
17
SAKMĖ APIE LOGIKA Gerai. Du žmonės leidžiasi dūmtraukiu. Vienas išlenda švariu veidu , kitas- suodinas. Kuris iš jų eis praustis? O viešpatie, nė vienas neis praustis. Neteisingai. Kokį atsakymą dabar pateikė rabinas? Parengė Irena Sabaliauskienė
18
SAKMĖ APIE LOGIKA Dabar tu įsitikinai , kad Sokrato logikos nepakanka , norint studijuoti Talmudą. Paaiškink , kaip gali atsitikti , kad du žmonės , leisdamiesi tuo pačiu dūmtraukiu ir vienas veidą išsiteptų , o kitas ne? Nejaugi tu nesupranti. Visas šis klausimas-beprasmis. Ir jei savo gyvenimą leisi atsakinėdamas į beprasmius klausimus, tai visi tavo atsakymai taip pat neturės prasmės. Parengė Irena Sabaliauskienė
19
IR NIEKO VERTAS TAVO ŽINOJIMAS , JEI JO NĖRA TAVO GYVENIME
(Indėnų išmintis) Parengė Irena Sabaliauskienė
Panašios pateiktys
© 2025 SlidePlayer.lt Inc.
All rights reserved.