Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris 585318-EPP-1-2017-1-LT-EPPJMO-MODULE EUROPOS PROKURORO VAIDMUO IR VISUOMENĖS.

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris 585318-EPP-1-2017-1-LT-EPPJMO-MODULE EUROPOS PROKURORO VAIDMUO IR VISUOMENĖS."— Pateikties kopija:

1 PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE EUROPOS PROKURORO VAIDMUO IR VISUOMENĖS SAUGUMAS: AR LAIKYTASI BENDRŲJŲ BAUDŽIAMOSIOS TEISĖS PRINCIPŲ? Edita GRUODYTĖ, Saulė MILČIUVIENĖ The 9th international scientific conference “Problems of public security: theoretical and practical aspects” organized by Mykolas Romeris University, Faculty of Public Security April 12, 2018

2 Reglamentas dėl Europos prokuratūros įsteigimo
TARYBOS REGLAMENTAS (ES) 2017/ m. spalio 12 d. kuriuo įgyvendinamas tvirtesnis bendradarbiavimas Europos prokuratūros įsteigimo srityje 20 valstybių: Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Kipras, Kroatija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Suomija ir Vokietija PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

3 Europos prokuratūros kompetencija
Dalies pavadinimas Europos prokuratūros kompetencija Europos prokuratūra bus nepriklausoma decentralizuota Europos Sąjungos prokuratūros įstaiga, kompetentinga tirti nusikaltimus: ES biudžeto atžvilgiu (kaip antai sukčiavimo, korupcijos ar didesnio nei 10 mln. EUR masto tarpvalstybinio sukčiavimo PVM atvejus), vykdyti kaltininkų baudžiamąjį persekiojimą ir palaikyti kaltinimą teisme. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

4 Europos prokuratūros struktūra
Europos prokuratūrą sudarys du lygmenys: Centrinį lygmenį sudarys Europos vyriausiasis prokuroras, kuriam teks bendra atsakomybė už Europos prokuratūrą. Decentralizuotą lygmenį sudarys valstybėse narėse įsikūrę Europos deleguotieji prokurorai, kurie bus atsakingi už kasdienį nusikalstamų veikų tyrimų ir baudžiamojo persekiojimo vykdymą pagal šį reglamentą ir atitinkamos valstybės narės teisės aktus. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

5 Europos prokuratūros vaidmuo
Europos prokuratūra bus visose dalyvaujančiose valstybėse narėse veikianti viena tarnyba, kuriai vykdant įvairių valstybių narių teisminių institucijų bendradarbiavimą nereikės naudotis tradicinėmis ES teisės priemonėmis. Ji vienoje vietoje sutelks ekspertines žinias bei patirtį ir visose dalyvaujančiose valstybėse narėse veiks kaip viena tarnyba. Ji galės greitai imtis tarpvalstybinių veiksmų, ir tokiais atvejais nereikės pradėti ilgai trunkančių teisminio bendradarbiavimo procedūrų. Taip pat ji sudarys galimybes vykdyti bendrą baudžiamojo persekiojimo politiką ir panaikinti dabartinį susiskaidymą. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

6 Subsidiarumo kontrolės mechanizmas
Kai už pagrįstas nuomones, kad teisėkūros procedūra priimamo akto projektas neatitinka subsidiarumo principo, atiduota ne mažiau kaip vienas ketvirtadalis (SESV 76 str.) visų nacionaliniams parlamentams pagal skirtų balsų, projektas turi būti persvarstomas. Komisija patvirtino, kad atsirado pagrindas taikyti protokolo Nr. 2 7 straipsnio 2 dalyje numatytą subsidiarumo kontrolės mechanizmą PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

7 Subsidiarumo principas
Dalies pavadinimas Subsidiarumo principas „Pagal subsidiarumo principą tose srityse, kurios nepriklauso Sąjungos išimtinei kompetencijai, ji ima veikti tik tada ir tik tokiu mastu, kai valstybės narės numatomo veiksmo tikslų negali deramai pasiekti centriniu, regioniniu ir vietiniu lygiu, o Sąjungos lygiu dėl numatomo veiksmo masto arba poveikio juos pasiekti būtų geriau.“ PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

8 Subsidiarumo principas
Dalies pavadinimas Subsidiarumo principas Subsidiarumo vertinimą sudaro du glaudžiai tarpusavyje susiję klausimai: pirma, ar siūlomo veiksmo negali ar nepakankamai gali pasiekti pačios valstybės narės; antra, ar šį veiksmą dėl jo masto ar poveikio galima geriau atlikti Sąjungos lygmeniu PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

9 ES kompetencija įsteigti Europos Prokuratūrą
SESV 86 straipsnyje aiškiai numatė galimybę įsteigti Europos prokuratūrą, prie jos pareigų priskirdami ir Sąjungos finansiniams interesams kenkiančių nusikaltimų tyrimą ir baudžiamąjį persekiojimą už juos valstybių narių teismuose. 86 straipsnis 1. Siekiant kovoti su Sąjungos finansiniams interesams kenkiančiais nusikaltimais, Taryba, pagal specialią teisėkūros procedūrą priimdama reglamentus, Eurojust pagrindu gali įkurti Europos prokuratūrą. Taryba, gavusi Europos Parlamento pritarimą, sprendžia vieningai. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

10 K1. Argumentai dėl subsidiarumo
Dalies pavadinimas K1. Argumentai dėl subsidiarumo Komisija nepakankamai paaiškino priežastis, dėl kurių jos pasiūlymas atitinka subsidiarumo principą pateiktos priežastys yra nepakankamos, nes paaiškinimai turėtų būti pateikti aiškinamajame memorandume, o ne vien poveikio vertinime, Komisija painioja pirmąjį ir antrąjį analizės etapą (valstybių narių veiksmų nepakankamumas ir Sąjungos veiksmų teikiama papildoma nauda). PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

11 A1. Argumentai dėl subsidiarumo
Komisija mano: kad poveikio vertinimo ataskaita taip pat aktuali kalbant apie subsidiarumo principo laikymąsi, nes ji papildo aiškinamajame memorandume ir finansinėje teisės akto pasiūlymo pažymoje pateiktas priežastis Komisijos teisėkūros finansinėje ataskaitoje pakankamai paaiškinta, kodėl valstybių narių veiksmų nepakanka atsižvelgiant į politikos tikslą, ir kodėl Sąjungos veiksmais šis tikslas būtų pasiektas geriau (pvz., įgyvendinimo veiksmų tęstinumo stygius ir europinės baudžiamojo persekiojimo politikos nebuvimas). PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

12 K2. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
pakaktų valstybių narių tyrimo ir baudžiamojo persekiojimo veiksmų, bent kai kuriose valstybėse narėse, ir kad Sąjungos veiksmus būtų geriau nukreipti į tas valstybes nares, kuriose gali būti trūkumų PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

13 Dalies pavadinimas A2. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai Subsidiarumo principas reikalauja palyginti Sąjungos lygmens veiksmų ir valstybių narių lygmens veiksmų veiksmingumą. Todėl situacija konkrečiose valstybėse narėse nėra viską lemianti, jei galima įrodyti, kad valstybių narių lygmens veiksmai apskritai yra nepakankami ir kad Sąjungos veiksmais politikos tikslas apskritai galėtų būti pasiektas geriau. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

14 A2. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
Sutarties tikslas – veiksmingas, atgrasantis ir vienodas apsaugos lygis – apskritai nėra pasiektas. Per penkerius metus nuo 2006 m. iki 2011 m. daugiau nei pusė OLAF valstybių narių teisminėms institucijoms perduotų ieškinių buvo nutraukti nepasiekę teismo, o vidutinė nuteisimo norma išliko žema (42,3 proc.). PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

15 A2. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
Baudžiamojo persekiojimo lygis valstybėse narėse skiriasi, todėl Sąjungos finansinių interesų apsauga valstybėse narėse saugoma nevienodai. 2006–2011 m. nuteisimo norma OLAF valstybių narių teisminėms institucijoms perduotuose ieškiniuose sudarė nuo 19,2 proc. iki 91,7 proc.. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

16 K3. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
Komisija neįvertino veiksmų „regioniniu ar vietos lygmeniu, ypač svarbių ten, kur įgaliotos administracijos gali turėti atskiras baudžiamojo teisingumo sistemas“ pakankamumo PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

17 A3. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
Valstybės narės, jos regionų ir savivaldybių galių padalijimas yra grynai vidaus reikalas. Komisijai kalbant apie valstybių narių veiksmų nepakankamumą, turimi omenyje visi galimi valstybių narių veiksmų lygmenys, taip pat regioninis ir vietos lygmuo. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

18 K4. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
Esamus Sąjungos lygmens mechanizmų pakankamumas PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

19 A4. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
OLAF negali vykdyti baudžiamųjų tyrimų ar gauti informacijos apie baudžiamuosius tyrimus OLAF metinėse ataskaitose pateikiamos išvados nereiškia, kad kompetentingos valstybių narių institucijos būtinai pradės baudžiamąjį procesą Europolui ir Eurojustui pavesti bendradarbiavimo ir koordinavimo uždaviniai, tačiau jie neturi galių patys vykdyti tyrimus ar baudžiamąjį persekiojimą ar jiems vadovauti, taip pat pagal taikytinas Sutarties nuostatas tokios galios jiems negali būti suteiktos PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

20 K5. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
prieš numatant naujus šios srities teisės aktus, Komisijai vertėjo palaukti, kol bus priimta jos pasiūlyta Direktyva dėl baudžiamosios teisės priemonių kovai su Sąjungos finansiniams interesams kenkiančiu sukčiavimu. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

21 A5. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
Komisija pateikė direktyvos dėl baudžiamosios teisės priemonių kovai su Sąjungos finansiniams interesams kenkiančiu sukčiavimu pasiūlymą. Nežiūrint to, suderintos nusikalstamų veikų apibrėžtys ir sankcijų lygiai neduos patenkinamų rezultatų, jei kartu nebus vykdomos atitinkamos veiksmingos tyrimo ir baudžiamojo persekiojimo priemonės. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

22 Dalies pavadinimas K6. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai Komisija nepakankamai išnagrinėjo sukčiavimo prevencijos priemones. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

23 A6. Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai
Kalbant apie sukčiavimo užkardymui skirtas priemones, kovos su sukčiavimu strategija numatomos integruotos sukčiavimo užkardymo, išaiškinimo ir tyrimo priemonės. Tačiau atsižvelgiant į tai, kad negalima užkirsti kelio visiems sukčiavimo atvejams, užkardymo pastangas būtina papildyti veiksmingu ir atgrasančiu vykdymo užtikrinimo mechanizmu, nes normos veikia geriau, kai yra tvirtas mechanizmas, taikytinas jų nesilaikymo atveju. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

24 Valstybių narių veiksmai, esami mechanizmai arba siūlomi teisės aktai: apibendrinimas
Galiausiai nė vienas iš esamų mechanizmų ar įstaigų negali pašalinti nustatytų trūkumų, susijusių su tarpvalstybinių įrodymų leistinumu, tarpvalstybinių sąsajų nustatymu ar pagalbos gavimu iš kitų valstybių narių valdžios institucijų; šių klausimų taip pat negalima išspręsti vien priemonėmis valstybių narių lygmeniu. Todėl Komisija laikosi nuomonės, kad tyrimų ir baudžiamojo persekiojimo srityje realus Sąjungos finansinių interesų apsaugos pagerėjimas įmanomas tik įsteigus Europos prokuratūrą. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

25 K7. Papildoma nauda Abejoja papildoma pasiūlymo nauda
PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

26 A7. Papildoma nauda sukuriama bendra Sąjungos lygmens baudžiamojo persekiojimo politika, tai pašalins didelius skirtumus tarp skirtingų valstybių narių tiriant sukčiavimą užkirs kelią nusikalstamų veikų vykdytojams ieškoti palankiausios bylos nagrinėjimo vietos bus lengviau nustatyti tarpvalstybines sąsajas efektyviau koordinuoti tyrimus nebereikėtų naudoti ilgai trunkančių savitarpio teisinės pagalbos procedūrų – kadangi visi Europos deleguotieji prokurorai dirbtų toje pačioje struktūroje, daugeliu atvejų užtektų paprasčiausiai susisiekti su kolega. vienos valstybės narės įstatymus surinkti įrodymai turėtų būti pripažįstami teisme PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

27 K8. Europos prokuratūros struktūra
Nepritaria centrinio biuro su hierarchine kompetencija sukūrimui, teiktų pirmenybę kolektyvinei struktūrai, kurioje būtų atstovaujama visoms valstybėms narėms ir kurioje iš jos narių būtų renkamas pirmininkas, galimai numatant šių valstybių rotaciją. Komisija turėjo geriau pagrįsti nekolektyvinį siūlomos struktūros pobūdį Struktūra ir jai priskiriamos kompetencijos yra ne vienintelis ir geriausias sprendimas, kurį galima sugalvoti, ir kolektyvinė struktūra labiau atitiktų subsidiarumo principą. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

28 A8. Europos prokuratūros struktūra
Pateikti argumentai, kuriais pasisakoma už kolektyvinę struktūrą ir prieš pasiūlyme išdėstytą organizacinį modelį, yra labiau susiję su proporcingumo, o ne subsidiarumo principu. Kolektyvinė baudžiamojo persekiojimo tarnybų struktūra nėra įprastas modelis valstybėse narėse ar tarptautinėse organizacijose, pavyzdžiui, Tarptautiniame baudžiamajame teisme, ypač kai kalbama apie būtinybę greitai priimti operatyvinius sprendimus konkrečiose bylose. Tokia struktūra galėtų kliudyti išnaudoti kai kuriuos numatomus Europos prokuratūros privalumus. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

29 K.9 Europos prokuratūros pobūdis ir kompetencijos sritis
Nepalaiko išimtinės Europos prokuratūros Kompetencijos dėl Sąjungos interesams kenkiančių nusikalstamų veikų tyrimo. Įžvelgia riziką, kad europiniai tyrimai galėtų būti viršesni už valstybių narių nusistatytus prioritetus dėl veiksmingiausio baudžiamojo tyrimo priemonių ir išteklių panaudojimo. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

30 A.9 Europos prokuratūros pobūdis ir kompetencijos sritis
Pagrindinis argumentas, kodėl visi atvejai dėl Sąjungos interesams kenkiančių nusikalstamų veikų turėtų būtų priskirti Europos prokuratūros kompetencijai, yra tas, kad tai yra veiksmingiausias būdas užtikrinti nuoseklią tyrimo ir baudžiamojo persekiojimo politiką visoje Sąjungoje ir išvengti lygiagrečių veiksmų Sąjungos ir nacionaliniu lygmeniu, dėl kurių atsirastų dubliavimasis ir būtų eikvojami brangūs ištekliai. Jei Sutartyje SESV 86 straipsnis ir neįtvirtinamas kaip išimtinė kompetencija, kaip nurodyta aukščiau, tai nereiškia, kad reglamentu dėl Europos prokuratūros įsteigimo pagal antrinę teisę jai negali būti teisėtai suteikta išimtinė kompetencija tirti Sąjungos interesams kenkiančias nusikalstamas veikas ir patraukti už jas baudžiamojon atsakomybėn. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

31 K.10. Europos prokuratūros pobūdis ir kompetencijos sritis
Komisija neįrodė būtinybės Europos prokuratūrai turėti kompetenciją ir netarpvalstybinių nusikaltimų atžvilgiu. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

32 A.10. Europos prokuratūros pobūdis ir kompetencijos sritis
Dalies pavadinimas A.10. Europos prokuratūros pobūdis ir kompetencijos sritis SESV 86 straipsnis apima visus sukčiavimo Sąjungoje atvejus, neatskiriant nacionalinių atvejų nuo tarpvalstybinių. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

33 K.11 Europos prokuratūros pobūdis ir kompetencijos sritis
dėl papildomos kompetencijos netiesiogiai išplečiama siūlomų teisės aktų taikymo sritis. Europos prokuratūra turėtų turėti teisę naudotis kompetencija, kai nusikalstamos veikos yra neatsiejamai susijusios, o Sąjungos finansiniams interesams kenkianti nusikalstama veika yra vyraujanti atitinkamos nusikalstamos veikos sunkumo, kurį atspindi didžiausios bausmės, kurios galėtų būti skirtos, atžvilgiu; PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

34 K.11 Europos prokuratūros pobūdis ir kompetencijos sritis
leidžiant prokuratūrai tirti ir patraukti baudžiamojon atsakomybėn už nusikalstamas veikas, neatsiejamai susijusias su veika, kenkiančia Sąjungos finansiniams interesams, kai pagrindinė yra pastaroji Kriterijai griežti: skirtingi nusikaltimai turi būti neatsiejamai susiję, jie turi būtų pagrįsti tapačiomis faktinėmis aplinkybėmis, o kad Europos prokuratūra turėtų kompetencija, nusikaltimas Sąjungai turi būti pagrindinis. PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

35 Parengta pagal: KOMISIJOS KOMUNIKATAS EUROPOS
Dalies pavadinimas Parengta pagal: KOMISIJOS KOMUNIKATAS EUROPOS PARLAMENTUI, TARYBAI IR NACIONALINIAMS PARLAMENTAMS dėl pasiūlymo dėl Tarybos reglamento dėl Europos prokuratūros įsteigimo peržiūrėjimo subsidiarumo principo atžvilgiu pagal Protokolą Nr. 2 PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris EPP LT-EPPJMO-MODULE

36 Ačiū


Atsisiųsti ppt "PROJEKTAS SUKURTI MODULĮ „ES BAUDŽIAMOJI TEISĖ IR POLITIKA“, projekto numeris 585318-EPP-1-2017-1-LT-EPPJMO-MODULE EUROPOS PROKURORO VAIDMUO IR VISUOMENĖS."

Panašios pateiktys


Google reklama