Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Praktinis užsiėmimas APUOKO PAMOKĖLĖS

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Praktinis užsiėmimas APUOKO PAMOKĖLĖS"— Pateikties kopija:

1 Praktinis užsiėmimas APUOKO PAMOKĖLĖS

2 UŽDUOTIES ANKETA Tikslinė grupė 3-6 klasių moksleiviai
Užsiėmimo tikslas Supažindinti vaikus su saugaus elgesio internete pagrindais. Grupės dydis Viena mokinių klasė Trukmė 35-45 min. Veiklai reikalingos priemonės Spausdintuvas, žirklės.

3 ŽAIDIMO PRISTATYMAS Veiklos turinys – praktinė užduotis, žaismingai atkreipsianti jaunesniųjų klasių moksleivių dėmesį į būtinybę internete elgtis saugiai. Net ir žaidžiant mėgstamus žaidimus – būtina išlikti budriems ir atsargiems. Net ir geri, tačiau neapgalvoti ketinimai internete gali turėti liūdnų pasekmių. Moksleiviai ugdomi visada pasitarti su vyresniais, naudodamiesi internetu ir jo paslaugomis. APUOKO PAMOKĖLĖS

4 TAISYKLĖS Prieš pradedant žaidimą, veiklos koordinatorius pasiruošia priemones: sukarpo korteles pagal atskiras temas (dokumentas su kortelėmis pateikiamas atskirai pagal tris temas: Internete žaidžiu saugiai, Interneto pavojai, Interneto įdomybės), pasirengia juosteles su temų pavadinimais. Kortelių pasiruošiama tiek, kad užtektų visoms veikloje dalyvaujančioms komandoms – vienai komandai reikalingos vienos temos kortelės. Patiems mažiausiems rekomenduojama naudoti temos „Internete žaidžiu saugiai“ korteles, nes kitos temos („Interneto pavojai“ ir „Interneto įdomybės“) reikalauja kiek geresnių teksto skaitymo ir suvokimo įgūdžių. Prieš įteikiant komandoms, kortelės išmaišomos (skirtingų temų kortelių maišyti tarpusavyje nerekomenduojama, nebent žaidžiant su vyresniais mokiniais). Rekomenduojama darbui komandose paruošti atskirus stalus / erdves veiklos atlikimui.

5 TAISYKLĖS Veikloje dalyvaujantys mokiniai suskirstomi į 3-5 asmenų komandas (priklausomai nuo dalyvių skaičiaus). Iš kiekvienos komandos pakviečiamas vienas moksleivis, kuris turi išsitraukti juostelę su temos pavadinimu. Pagal ištrauktas temas moksleiviams išdalinami kortelių rinkiniai ir trumpai paaiškinamos žaidimo taisyklės. Kortelėse – kiškio, lapės ir apuoko personažų citatos: - kiškis – pasako, kaip neatsargiai pasielgė internete; - lapė – gudruolė, kuri nurodo, kaip pasinaudos neatsargiu kiškio elgesiu; - apuokas – pamoko, kaip konkrečioje situacijoje elgtis saugiai. Kiekvienoje temoje kortelės turi būti sugrupuojamos į 4 vientisos istorijas eiliškumu KIŠKIS – LAPĖ – APUOKAS. Rezultate gaunamos situacijas, kokios yra kiškio neatsargaus elgesio pasekmės, kaip iš to pasipelno lapė ir koks šių situacijų apuoko moralas.

6 TAISYKLĖS Užduoties atlikimui skiriama apie minučių (pagal poreikį). Užduoties atlikimo metu prižiūrima, kaip sekasi mokiniams, padedama, jei kyla sunkumų. Atlikus užduotį, kiekviena grupė pristato, kokias istorijas pavyko sudėlioti ir jas perskaito. Jei kelioms komandos buvo įteikti analogiški kortelių rinkiniai, tuomet komanda pristato kelias istorijas iš savo rinkinio, o likusias – kita/kitos komandos. Po kiekvienos situacijos, užduoties vadovas trumpai akcentuoja, ką svarbaus šiuo atveju norėjo pasakyti apuokas. Galima pasiklausti ir dalyvaujančių mokinių nuomonės. Pagal poreikį ir galimybes, moksleivių sudėliotos situacijos gali būti suklijuojamos ant popieriaus lapo ir pakabinamos bibliotekoje arba įteikiamos mokiniams parsinešti į klasę.

7 SĖKMĖS!


Atsisiųsti ppt "Praktinis užsiėmimas APUOKO PAMOKĖLĖS"

Panašios pateiktys


Google reklama