Atsisiųsti pateiktį
Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti
1
28 ŽAIDIMAI SMULKIAJAI MOTORIKAI LAVINTI
2
Smulkiajai motorikai skirtus žaidimus galima pateikti labai kūrybingai.
Tokie žaidimai ne tik lavina vaikų pirštukus, bet ir ugdo dėmesį, akies – rankos koordinaciją, vaizduotę, regimąją ir motorinę atmintį. Smulkiosios motorikos užsiėmimai skatina vaikų kalbos vystymąsi. Koordinuoti pirštų ir riešo judesiai būtini, kad galėtume apsirengti, piešti, rašyti ir daugybei kitų buitinių bei ugdymosi veiksmų atlikti.
3
Žaidimai: Sudedame daiktų kontūrus pradžioje iš stambių, vėliau smulkių pagaliukų. Galima naudoti konstruktoriaus dalis ir daryti tvoreles pagal stalo ar kėdės perimetrą (kraštus). Jungiame grandinėles iš kanceliarinių sąvaržėlių. Kad būtų gražiau, žaismingiau renkamės įvairių spalvų. 3. Kerpame iš popieriaus kokias nors figūras (pavyzdžiui, gėles) dešine ir kaire ranka.
4
4. Veriame sagas, stambius karoliukus ant virvelių, o
smulkius karoliukus ant siūlo su adata. 5. Rūšiuojame karoliukus, pupeles, pupas, žirnius. Galima pasiūlyti daiktus imti pincetu, šaukštu ar paprasčiausiai dėlioti pirštais iš vieno indo į kitą.
5
6. Užsegame ir atsegame sagas, užtrauktukus, kabliukus, spaustukus
6. Užsegame ir atsegame sagas, užtrauktukus, kabliukus, spaustukus. Galima padaryti specialius „treniruoklius“. Pavyzdžiui, iškirpti užtrauktuką iš senų džinsų ir prisiūti prie kartoninio ar medinio audiniu aptraukto pagrindo.
6
7. Užsukame ir atsukame veržles, stiklainių, butelių
dangtelius. 8. Semiame karoliukus šaukštu iš stiklinės. 9. Sudedame smulkius daiktus ( sagas, karoliukus) į siaurą cilindrą. 10. Suvejame siūlus ant ritės, vejame į kamuolį. 11. Veriame siūlą į adatą.
7
12. Darome pirmus siuvinius, galima siūti popierines,
plastikines lėkštes, padėkliukus. Prisiuvame sagas, siuvame audinius įvairiais dygsniais.
8
13. Triname trintuku nupieštus objektus.
14. Lašiname pipete į siaurą buteliuko kaklelį. Galima perpilti vandenį iš vienos talpos indo į kitą vienkartiniu švirkštu be adatos. Vandenį nudažius valgomaisiais dažais bus įdomiau.
9
15. Užmauname ir numauname žiedus ( pirštelių
masažas). 16. Smeigiame kanceliarinius smeigtukus į medinį pagrindą. 17. Žaidžiame su nosine, šalikėliu. Imame kampą tik vienos rankos pirštais ir slepiame kitos delnuke.
10
18. Segame skalbinių segtukus prie virvės, dėžės, indo ar pan.
11
19. Renkame karoliukus abiem rankom kartu.
20. Randame paslėptus daiktus „sausame baseine“ su žirniais ar pupelėmis (plastikiniuose kibiruose ar dubenyse). 21. Suspaudžiame ir atleidžiame delno treniruoklį. 22. Voliojame rankose guminius, plastmasinius, medinius, poroloninius spygliuotus kamuoliukus.
12
23. Žaidžiame su konstruktoriumi, mozaika ir kitais smulkiais
daiktais. 24. Lipdome, piešiame „ pirštukų spalvomis“ kruopose.
13
25. Perrenkame kruopas, lupame kiaušinių lukštus, lipdome
figūras iš tešlos. 26. Suvyniojame 4-5 mažus, ryškius daiktus į saldainių popierėlius. Vaikas visas staigmenas išvynioja ir sudeda iš eilės. 27. Piešiame popieriaus lape takelį, namelį, katę. Vaikas „keliauja“ takeliu- apveda jį pirštuku, spalvota kreidute, „piešia“ plastilinu, teptuku.
14
28. Lipdome iš plastilino vaišes žaisliukams (sausainius,
riestainius, pyragėlius, saldainius), puošiame juos kruopomis, karoliukais ir t.t. Kerpame iš storesnio kartono lėkštes, vaikas gražiai išdėlioja ant jų vaišes.
15
Sėkmės! Pagal Irinos Dolgopolovos patarimus parengė
Plungės Pedagoginės psichologinės tarnybos vyresnioji specialioji pedagogė Rita Vaškienė
Panašios pateiktys
© 2025 SlidePlayer.lt Inc.
All rights reserved.