Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

VGTU STATYBOS EKONOMIKOS IR NEKILNOJAMOJO TURTO VADYBOS KATEDROJE

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "VGTU STATYBOS EKONOMIKOS IR NEKILNOJAMOJO TURTO VADYBOS KATEDROJE"— Pateikties kopija:

1 VGTU STATYBOS EKONOMIKOS IR NEKILNOJAMOJO TURTO VADYBOS KATEDROJE
NUOTOLINIO MOKYMO VGTU STATYBOS EKONOMIKOS IR NEKILNOJAMOJO TURTO VADYBOS KATEDROJE PATIRTIES IR EFEKTYVUMO ANALIZĖ Pranešėjos: Silva Rimkuvienė Doc.dr. Natalija Lepkova

2 NUOTOLINIŲ STUDIJŲ PROGRAMŲ STRUKTŪRA
Studijų programa NEKILNOJAMOJO TURTO VERTINIMAS IR VALDYMAS Studijų programa STATYBOS VALDYMAS Specializacija NEKILNOJAMOJO TURTO VALDYMAS Specializacija INTERNETINĖS TECHNOLOGIJOS IR NEKILNOJAMOJO TURTO VERSLAS Specializacija STATYBOS EKONOMIKA IR VERSLAS

3 STUDENTŲ SKAIČIAUS KAITA

4 Nuotolinio mokymo įvertinimas ir poreikio nustatymas
ANKETA Nuotolinio mokymo įvertinimas ir poreikio nustatymas Anketos dalys: 1. Informacija apie asmenį; 2. Informacija apie studijas; 3. Studijų medžiagos analizė; 4. Poreikiai ir pageidavimai. Respondentų skaičius

5 RESPONDENTŲ PASISKIRSTYMAS PAGAL LYTĮ, AMŽIŲ IR GYVENAMĄJĄ VIETĄ

6 RESPONDENTŲ PASISKIRSTYMAS PAGAL DARBO VEIKLOS POBŪDĮ

7 RESPONDENTŲ PASISKIRSTYMAS PAGAL STUDIJŲ MOTYVACIJĄ
Pastaba: respondentai galėjo nurodyti visus jiems svarbius motyvus

8 RESPONDENTŲ NUOMONIŲ APIE INFORMACIJOS ŠALTINIŲ PATIKIMUMĄ PASISKIRSTYMAS

9 LIETUVOS REGIONINIŲ NUOTOLINIO MOKYMO CENTRŲ TINKLAS

10 RESPONDENTŲ PASISKIRSTYMAS PAGAL PAGEIDAUJAMĄ NUOTOLINIO MOKYMO CENTRĄ

11 EKONOMINIAI STUDIJŲ ASPEKTAI
Respondentų nuomonių pasiskirstymas pagal studijų kainos lygį Respondentų nuomonių pasiskirstymas pagal finansinę naštą Respondentų pasiskirstymas pagal studijų apmokėjimo šaltinį

12 RESPONDENTŲ NUOMONIŲ APIE STUDIJŲ MEDŽIAGOS KOKYBĘ PASISKIRSTYMAS
Įvertinimas balais

13 RESPONDENTŲ NUOMONIŲ APIE JUOS SUPANČIOS APLINKOS REAKCIJĄ Į STUDIJAS PASISKIRSTYMAS
Įvertinimas balais

14 IŠVADOS 1. Nuotolinės studijos labai populiarios – studentų skaičius per 5 metus išaugo 6,7 karto. 2. Moterys ir vyrai sudaro maždaug po lygiai besimokančiųjų. 3. Studijuoja daugiausia jauni iki 25 metų žmonės (41%), tačiau 25 % sudaro žmonės vyresni nei 36 metai. 4. Studijuoja daugiausia vilniečių (66%), tačiau yra ir labai nuo Vilniaus nutolusių regionų atstovų. 5. Absoliuti dauguma (95,2 %) besimokančiųjų – dirbantys žmonės. 6. Pagrindiniai nuotolinio mokymo privalumai yra šie: a) Patogi studijų forma; b) Galimybė susipažinti su naujomis informacinėmis technologijomis; c) Laiko taupymas; d) Operatyvus ryšys; e) Lankstus disciplinų pasirinkimas; f) Geras profesinis parengimas.

15 IŠVADOS 7. Svarbiausi informacijos apie nuotolines studija šaltiniai yra spauda, internetas, draugu rekomendacijos, reklaminė medžiaga, parodos. 8. Studentai pakankamai gerai vertina mokymo medžiagą. Geriausiai vertinami testai, toliau seka elektroniniai paskaitų konspektai. Daugiausia trūkumu apklausos dalyviai randa vaizo ir garso medžiagoje. 9. Socialinė aplinka labai palankiai vertina besimokančiųjų žinių siekimą. Tik darbovietėse kai kada įžiūrima neigiamų pusių. Gal būt tai sąlygoja konkurencija, bijoma darbuotojų nutekėjimo ar pan.


Atsisiųsti ppt "VGTU STATYBOS EKONOMIKOS IR NEKILNOJAMOJO TURTO VADYBOS KATEDROJE"

Panašios pateiktys


Google reklama