Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Gintarė Tautkevičienė,

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Gintarė Tautkevičienė,"— Pateikties kopija:

1 Gintarė Tautkevičienė, gintare.tautkeviciene@ktu.lt
Tiriamasis projektas 1 Gintarė Tautkevičienė,

2 Skaidres rasite adresu:

3 Modulio tikslas Suprasti mokslinės informacijos paieškos principus, įgyti informacijos paieškos ir naudojimo žinių; gebėti nustatyti informacijos poreikius ir planuoti informacijos paieškos strategiją, t.y. formuluoti informacijos paieškos klausimą, pasirinkti informacijos paieškos priemones, tikslinti paieškos klausimą; gebėti kritiškai vertinti surastą informaciją, atrinkti ir atlikti literatūros analizę pasirinkta tematika, pagrindžiant tyrimo temos aktualumą; teisiškai ir etiškai naudoti ją atsiskaitymo darbe, rengti akademinį tekstą. Temos paieška ir pasirinkimas. Mokslinės literatūros paieška ir analizė. Mokslinės literatūros apžvalga.

4 Uždaviniai: Pasirinkti paieškos tematiką.
Parengti informacijos paieškos strategiją: pasirinkti ir pateikti reikšminius žodžius lietuvių ir anglų kalbomis. Terminų paieškai naudoti žodynus, žinynus, enciklopedijas ir kt. informacinius leidinius. Paieškos reikšminiai žodžiai gali keistis atliekant paiešką. Pasirinkti informacijos paieškos priemones. Parengti surastų šaltinių bibliografinius aprašus ir santraukas. Atlikti mokslinės literatūros apžvalgą.

5 Paiešką atlikti: Universiteto bibliotekoje Lietuvos bibliotekose
Lietuvos duomenų bazėse Užsienio duomenų bazėse Laisvai prieinamuose šaltiniuose internete

6 Magistro darbo struktūra
Turinys Įvadas Mokslinės literatūros apžvalga ir analizė Tyrimo metodologija Empirinio tyrimo rezultatai Diskusija Išvados

7 Tiriamasis projektas 1 Pirmojo tyrimo etapo ataskaita raštu:
1. Titulinis lapas (žr. Socialinių mokslų fakulteto parengtus metodinius nurodymus) 2. Turinys 3. Įvadas 4. Informacijos šaltinių pasirinkta tema apžvalga. Būtinai cituoti surastus ir tekste naudojamus informacijos šaltinius (5-7 lapai) 6. Išvados 7. Literatūros sąrašas 8. Priedai: Informacijos paieškos strategija Informacijos šaltinių bibliografiniai aprašai ir santraukos

8 1 užduotis Pasirinkti tematiką.
Pasirinkti reikšminius žodžius lietuvių ir anglų kalbomis (naudoti žodynus ir tezaurus), atlikti pasirinktų terminų analizę. Ugdymo sistemų katedroje surasti 1 magistro darbą dominančia tema, parengti jų bibliografinius duomenis ir trumpas santraukas (iki 1 psl.). Lietuvos elektroninių tezių ir disertacijų duomenų bazėje rasti 1 baigiamąjį darbą dominančia tema, pateikti pagrindinį bibliografinį aprašą ir santrauką (iki 1 psl. žodžių). Užduotį atlikti iki rugsėjo 20 d., parengti kompiuterinę pateiktį, atsiųsti adresu ir pristatyti auditorijoje.

9 Lietuvos elektroninių tezių ir disertacijų duomenų bazė, http://etd

10 Paieškos rezultatai

11 Detalus įrašas

12 Baigiamojo darbo santrauka
Apimtis iki 1 psl. Išdėstoma darbo esmė Temos aktualumas, naujumas, tyrimo problema, tyrimo tikslas, objektas, uždaviniai Tyrimo metodika (mokslinės literatūros analizė, teisinių dokumentų analizė, statistinių duomenų analizė, apklausa raštu, stebėjimas ir kt.) Tyrimo rezultatai Išvados

13 Losikovaitė, V. (2012). Vilniaus universitetų išorinės aplinkos sąsajos su studentų ugdymosi motyvacija (Magistro darbas, Vilniaus pedagoginis universitetas, 2012) Santrauka Išorinė aplinka – tai faktorių, veikiančių asmenybę ir sukeliančių tam tikrų psichinių reakcijų, visuma, kaip mokymosi sąlygų visuma. Žmogaus ugdymas bei jo ugdymasis vyksta šiai paskirčiai pritaikytoje išorinėje aplinkoje. Būtina sukurti tokią aplinką, kad susirinkę studentai ir dėstytojai jaustųsi patogiai ir jaukiai, kadangi fizinis poveikis sukelia psichologinį poveikį. Išorinė universiteto aplinka glaudžiai siejasi ne tik su emociniais, vidiniais studentų išgyvenimais, bet ir jų pasiekimais studijų srityje. Taigi universitetų išorinės aplinkos sąsajų su studentų ugdymosi motyvacija atskleidimas yra aktuali mokslinė problema. Tyrimo tikslas – atskleisti Vilniaus universitetų išorinės aplinkos sąsajas su studentų ugdymosi motyvacija. Tyrimo objektas – studentų ugdymosi motyvacijos sąsajos su universitetų išorine aplinka. Tyrimo uždaviniai: 1) atlikti mokslinės literatūros sisteminę analizę, atskleidžiant išorinės aplinkos ir ugdymosi motyvacijos sampratas; 2) išanalizuoti Vilniaus universitetų išorinės aplinkos kūrimosi kultūrinius istorinius aspektus, išryškinant jų architektūrinį savitumą; 3) Nustatyti Vilniaus universitetų išorinės aplinkos sąsajų su studentų ugdymosi motyvacija ypatumus. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, kontentinė analizė, apklausa raštu, statistinių duomenų analizė. Tyrimas išryškino Vilniaus universitetų kultūrinius istorinius bei architektūrinius savitumus. Studentų apklausa (N=743) atskleidė, kad išorinė universiteto aplinka skatina juos veikti toje aplinkoje bei daro poveikį studijų sėkmei. Nustatyta, kad didžioji dalis apklaustų studentų savo universiteto išorinę aplinką vertina palankiai. Jie išskiria išorinį pastato vaizdą, modernias, jaukias vidaus ir aplinkos erdves, kaip savo universiteto savitumus. Atliekant tyrimą išryškėjo, kad universiteto pasirinkimą lemia architektūrinis savitumas, studijų kokybė ir siūlomos specialybės. Tačiau dauguma studentų abejingi savo universiteto kūrimosi istorijai. Savičiausiu universitetu studentų tarpe laikomas Vilniaus universiteto pastatų ansamblis senamiestyje.

14 Kauno technologijos universitetas http://ktu.lt

15 Kauno technologijos universiteto biblioteka, http://ktu.lt/biblioteka

16 Mokymosi kursas – kaip ieškoti informacijos, http://biblioteka. ktu

17 Literatūra Informacijos ištekliai šiuolaikinėms studijoms ir mokslui [ ]. Prieiga per internetą: < Tautkevičienė, Gintarė; Burbaitė, Loreta ir kt. Naudojimasis elektroniniais mokslo informacijos šaltiniais (duomenų bazėmis): mokomoji knyga [interaktyvus]. Vilnius, Prieiga per internetą < ISBN

18 Prisijungimas prie el. pašto, https://pastas.ktu.lt

19 Naujų vartotojų registracija


Atsisiųsti ppt "Gintarė Tautkevičienė,"

Panašios pateiktys


Google reklama