Atsisiųsti pateiktį
Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti
1
Kaip tobulėja mokymas ir mokymasis
E. Stasiulienė
2
Mokyklos kultūra Tradicijos, ritualai, ceremonijos
Vertybės, įsitikinimai Bendruomenės narių normos mokyklos bendruomenės narių normos, vertybės, įsitikinimai, ceremonijos, ritualai, tradicijos... . mokyklos kultūra formuoja žmonių mąstyseną ir veikimo būdą. Stipri mokyklos kultūra labai susijusi su geresniais mokinių pasiekimais ir didesne motyvacija, taip pat mokytojų našumu ir pasitenkinimu. Tyrimo rezultatai rodo, kad mokiniai turi didesnę motyvaciją mokytis mokyklose, kuriose vyrauja stipri kultūra.
3
norint pakeisti savo mokyklos kultūrą, reikia suprasti ir patyrinėti esamą kultūrą.
nupieškite kaip jaučiatės dėl savo mokyklos kultūros pereinant nuo mokymo prie mokymosi. Užduoties esmė – „padaryti mintį aiškiai matomą“ ir pabrėžti teigiamus bei neigiamus savo mokyklos kultūros aspektus. Mokykloje piešti mokyklos kultūrą galima įvairiose interesų grupėse: mokytojai, tėvai, administratoriai, mokiniai... pavyks nustatyti sritis, kuriose pokyčiai būtų naudingi. Užduotis Mokyklos kultūros vizija turėtų būti sukurta bendradarbiaujant mokytojams, mokiniams, tėvams, kitiems darbuotojams ir direktoriui. kultūros keitimas iš esmės pakeičia daugybę įvairiausių santykių, kurie yra institucijos stabilumo pagrindas.
4
Kultūros kaita gerinant mokinių mokymasi pamokoje
Mokinių mokymasis Modeliai ir formos 3. 2. 1. Įvertinimas Vertinimas Turinys Mokyklos atnaujinimo prioritetai Būdai 1.Mokinių mokymasis viso to, ką darome mokyklose, dėmesio centras. Elementai, kurie daro tiesioginę įtaką mokymuisi-turinys, metodai, vertinimas. 2. Antrajame rate mokymą padeda tobulinti dėmesio sutelkimas tobulinant mokymą, stebint pamokas, naudojant pasiekimų duomenis ir nagrinėjant mokinių darbų pavyzdžius; būdai skatinantys mokytojus nagrinėti savo darbą, spręsti problemas ir tobulėti; modeliai ir formos kaip dirbti tiek su pavieniais mokytojais, tiek su grupėmis 3. Siekiant veiksmingo poveikio visos mokyklos mastu trečiojo rato elementai, kurie sudaro visas sąlygas tobulinti mokymą-mokyklos atnaujinimo prioritetai, perteikiantys mokyklos viziją; profesinio tobulėjimo planai ir ištekliai; įvertinimas ko ir kaip mokosi mokiniai. Dėmesio sutelkimas Metodai Būdai
5
Mokinių įtraukimas į mokymasi
Penki elementai: Turinio pateikimas; Veiklos ir užduotys; Mokinių grupių sudarymas; Mokomoji medžiaga bei ištekliai; Struktūra bei tempas. Koks jų atlikimo lygis pamokoje? (nepatenkinamas, bazinis, geras, puikus)
6
Šie elementai ir jų atlikimo lygis parodo:
kaip gerai mokiniai pamokoje išmoksta to kas svarbu; kokių įgūdžių įgyja kokias pažiūras išsiugdo. Svarbu nustatyti, kur slypi mokymo trūkumai: pateikiant turinį, atliekant užduotis, sudarant mokinių grupes, parenkant medžiagą ar pasirenkant pamokos struktūrą ir tempą. Žinių perdavimas sudaro tik penktadalį sėkmingo mokymo.
7
Koks yra geras mokymasis
Indukcinis ar dedukcinis; Individualus ar grupinis; Paremtas bendradarbiavimo ar varžymosi principais; Vertinamas rašto darbais ar aktyviu dalyvavimu pamokoje; Akcentuojant pagrindines žinias ar daugiakultūriškumą;
8
vadinasi, neturiu jokių galimybių tobulėti kaip mokytojas
Jei aš, kaip mokytojas, tas pačias pamokas vedu taip pat, kaip ir anksčiau; nesiekiu jokio grįžtamojo ryšio iš savo mokinių; neanalizuoju ir nevertinu jų darbų taip, kad pasikeistų pamokos akcentai, jos planas ir laikas, skiriamas pamokos dalims; nesilankau kitų kolegų pamose ir jų nestebiu; nesidaliju savo mokinių darbais su kolegomis, siekdamas iš jų grįžtamojo ryšio, pasiūlymų ir kritikos; Nesilankau kitose mokyklose ir seminaruose, neskaitau profesinės literatūros, kaip pagerinti tam tikrus savo mokymo aspektus; Neturiu susidaręs metinio asmeninio profesinio tobulėjimo plano, akcentuojančio pokyčius pamokoje siekiant pagerinti mokymosi rezultatus; Neturiu jokios savo mokymo įvertinimo sistemos, susietos su asmeninias, klasės/mokomojo dalyko skyriaus ir visos mokyklos tikslais vadinasi, neturiu jokių galimybių tobulėti kaip mokytojas
Panašios pateiktys
© 2025 SlidePlayer.lt Inc.
All rights reserved.