Atsisiųsti pateiktį
Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti
1
Darbdavio vertės pasiūlymas
2
1 žingsnis: INFORMACIJOS RINKIMAS
Dokumentų analizė Darbuotojų įtraukimas Kandidato kelionė Ko galime pasimokyti iš konkurentų?
3
Dokumentų analizė Neabejotinai įmonėje jau yra dokumentų ir informacijos, kuri padės greičiau pereiti prie kitų žingsnių ir greičiau suformuluoti savo įmonės darbdavio vertės pasiūlymą: Buvusios darbuotojų apklausos Veiklos vertinimo pokalbiai Pokalbiai su išeinančiais darbuotojais (ang. exit talks) Užrašai iš atrankų su informacija, kodėl kandidatai nori dirbti jūsų įmonėje Kt. Dokumento pavadinimas Dokumento laikymo vieta Naudingas turinys
4
Darbuotojų įtraukimas
Komunikacija darbuotojams: Paaiškinimas, kodėl dirbame su šiuo procesu Paaiškinimas, kokio indėlio reikės iš darbuotojų Pasidalinimas terminais Darbuotojų pasitenkinimo tyrimas Darbuotojų fokus grupės
5
Kandidato kelionė Ar turite apsirašę savo kandidatų kelionę nuo sužinojimo apie jūsų įmonę iki atrankos rezultato? Ar pokalbių su kandidatais metu klausiate apie tai, iš kur sužinojo apie įmonę, kada, kas paskatino kandidatuoti? Tai gali būti itin naudinga informacija suvokiant, kaip atrodote išorėje ir formuojant DVP. Kada sužinojai apie mūsų įmonę? Iš kur? Kas paskatino kandidatuoti? Ką galvojai apie įmonę skaitydamas informaciją svetainėje? ..
6
Ko galime pasimokyti iš konkurentų?
Išsigryninkite, ką siūlo konkurentai (4-6) ir pagalvokite, kaip jūs nuo jų skiriatės! Darbo skelbimai, svetainė, rekvizitai.lt, glassdoor, išorinė komunikacija, tokia kaip straipsniai, interviu, socialiniai tinklai ir pan. Konkurento pavadinimas Darbdavio vertės pasiūlymas Nuoroda
7
Taip pat gali būti naudinga
Informacija iš įdarbinimo agentūrų Jei artimai bendraujate su įdarbinimo agentūromis, galite nustebti, kiek naudingos informacijos jos gali pateikti. Klauskite: Koks mūsų įvaizdis darbo rinkoje? Koks kandidatas pagal mūsų organizacinę kultūra yra „mūsų“? Ką pristatote kaip didžiausias naudas ir vertes per pokalbius su potencialiais mūsų darbuotojais? Atsiliepimai internete Ar apie jus yra kalbama, ar yra neigiamų atsilipimų? Kas kalbama?
8
2 žingsnis: ANALIZĖ Supratimas, kodėl esami darbuotojai nori dirbti jūsų įmonėje Supratimas, kodėl darbuotojai išeina Suvokimas, kodėl kandidatai nori pas jus dirbti Pasitikrinimas, kuo mes skiriamės nuo konkurentų Neatitikimų identifikavimas
9
2 žingsnis: ANALIZĖ Klausimai Atsakymai Komentarai
Ką darbuotojai labiausiai vertina mūsų įmonėje? Kokiais aspektais darbuotojai nėra patenkinti? Dėl kokių priežasčių darbuotojai dažniausiai palieka mūsų įmonę? Kas patrauklu talentams, kuriuos norime pritraukti į įmonę? Kokius aspektus per pokalbį mini kandidatai, kaip patrauklius mūsų įmonėje? Dėl kokių priežasčių talentai atsisako mūsų darbo pasiūlymo? Kuo mes panašūs į konkurentus? Kuo mes unikalūs? Svarbu: atkreipti dėmesį, ar yra skirtumų pagal amžių, lytį, kontrakto tipą, darbuotojų su vaikais atsakymuose ir pan.
10
3 žingsnis: KŪRIMAS Kandidato profilio ar profilių apibrėžimas
DVP komponentai Darbdavio vertės pasiūlymo pirmieji variantai
11
Kandidato profilis Ar pažįstate savo kandidatus?
Ar yra viena tikslinė auditorija, o gal kelios? Ar turite pasidarę kandidatų profilius? Tai padės suformuluoti įtikinantį ir patrauklų darbdavio vertės pasiūlymą. (darbinį dokumentą rasite kaip atskirą priedą)
12
Darbdavio vertės pasiūlymo komponentai
Rekomenduojama būti unikaliam ir kitokiam nei konkurentai. Iš surinktos informacijos ir konkurentų analizės jau matote, kuo jūs panašūs ir kuo skiriatės Komunikacijai įmonės pasirenka du ir daugiau komponentų, tad kur jūsų stiprybės?
13
? Darbdavio vertės pasiūlymas KOKS JŪSŲ DVP
Suderintas su įmonės misija, vizija, vertybėmis Suderintas su bendru įmonės įvaizdžiu Patvirtintas ir palaikomas įmonės vadovybės Turi būti realus, o ne siekiamybė Orientuotas į kandidato profilį, kurį apsibrėžėte Lengvai skaitomas (t.y. kiekvienam komponentui po vieną sakinį) KOKS JŪSŲ DVP ?
14
Vidinė komunikacijas Nuoseklumas ir planavimas
4 žingsnis: PALEIDIMAS Vidinė komunikacijas Nuoseklumas ir planavimas
15
Paleidimas Pirmiausia iškomunikuokite įmonės darbuotojams tinkamiausiu jums kanalu, o tik tada į išorę! (el.paštu, visų darbuotojų susitikimas ir pristatymas, darbo grupės su žaidimo elementais ar pan.) Atnaujinkite dokumentus ir procesus Karjeros puslapis Darbo skelbimai Darbo aprašymai Socialiniai tinklai Kandidato kelionės momentai Adaptacija Exit Kt. Vizualūs sprendimai, įmonės kultūros klipas ir pan. Užtikrinkite, kad viskas nuoseklu ir visi kanalai komunikuoja tą pačią žinutę!
16
Šis dokumentas skirtas tik UAB Hr Hint Online klientų verslo poreikiams. Visos teisės saugomos. Draudžiama kopijuoti, skelbti viešai, padaryti prieinamą internetu, atkartoti struktūrą ir platinti be raštiško autorių sutikimo. Šios medžiagos siuntimas ar kitoks perdavimas kitiems asmenims laikomas intelektinės nuosavybės teisių pažeidimu.
Panašios pateiktys
© 2024 SlidePlayer.lt Inc.
All rights reserved.