Atsisiųsti pateiktį
Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti
1
Žiežmarių vidurinės mokyklos platusis įsivertinimas 2009 – 2010 m.m.
Ramunė Kaminskienė
2
Bendrojo lavinimo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijos
Pritarta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. ISAK-607
3
Platusis įsivertinimas
Gali dalyvauti tik mokytojai; Vertinama mokyklos veikla pagal Bendrojo lavinimo mokyklos veiklos kokybės vertinimo lygių skalę; Vertinama naudojantis rodiklių paaiškinimais ir remiantis savo nuomone bei patirtimi.
4
Platusis įsivertinimas 2009 – 2010 m.m.
Išdalinta 57 lentelės; Užpildytos ir grąžintos 46 lentelės; 2 lentelės – negaliojančios.
5
Bendrojo lavinimo mokyklos veiklos rodikliai
Ugdymas ir mokymasis Pagalba mokiniui Mokyklos kultūra Pasiekimai Mokyklos valdymas 22 temos 67 veiklos rodikliai
6
1. Mokyklos kultūra 1.1. Etosas
Vertybės, elgesio normos, principai Tradicijos ir ritualai Tapatumo jausmas Bendruomenės santykiai Mokyklos atvirumas ir svetingumas Klasių mikroklimatas
7
1. Mokyklos kultūra 1.2. Pažangos siekiai
Asmenybės raidos lūkesčiai Mokymosi pasiekimų lūkesčiai Mokyklos kaip organizacijos pažangos siekis
8
1. Mokyklos kultūra 1.3. Tvarka
Darbo tvarka ir taisyklės Pageidaujamo elgesio skatinimas Aplinkos jaukumas
9
1. Mokyklos kultūra 1.4. Mokyklos ryšiai
Mokyklos vaidmuo vietos bendruomenėje Partnerystė su kitomis institucijomis Mokyklos įvaizdis ir viešieji ryšiai
10
2. Ugdymas ir mokymasis 2.1. Bendrasis ugdymo organizavimas
Ugdymo programos Ugdymo planai ir tvarkaraščiai Dalykų ryšiai ir integracija Pasirenkamosios programos Neformalusis vaikų švietimas
11
2. Ugdymas ir mokymasis 2.2. Pamokos organizavimas
Mokytojo veiklos planavimas Pamokos struktūros kokybė Klasės valdymas
12
2. Ugdymas ir mokymasis 2.3. Mokymo kokybė
Mokymo nuostatos ir būdai Mokymo ir gyvenimo ryšys Mokytojo ir mokinio dialogas Išmokimo stebėjimas Namų darbai
13
2. Ugdymas ir mokymasis 2.4. Mokymosi kokybė
Mokymosi motyvacija Mokėjimas mokytis Mokymasis bendradarbiaujant
14
2. Ugdymas ir mokymasis 2.5. Mokymo ir mokymosi diferencijavimas
Mokymosi poreikių nustatymas Mokymosi veiklos diferencijavimas
15
2. Ugdymas ir mokymasis 2.6. Vertinimas ugdant
Vertinimas kaip pažinimas Vertinimas kaip ugdymas Vertinimas kaip informavimas
16
3. Pasiekimai 3.1. Pažanga 3.1.1. Atskirų mokinių pažanga
Mokyklos pažanga
17
3. Pasiekimai 3.2. Mokymosi pasiekimai
Akademiniai pasiekimai Kiti pasiekimai Tolesnio mokymosi sėkmė
18
4. Pagalba mokiniui 4.1. Rūpinimasis mokiniais
Bendroji rūpinimosi mokiniais politika Mokinių asmenybės ir socialinė raida
19
4. Pagalba mokiniui 4.2. Pedagoginė, psichologinė ir socialinė pagalba
Pagalba mokantis Psichologinė pagalba Socialinė pagalba
20
4. Pagalba mokiniui 4.3. Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas
Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas Gabių vaikų ugdymas
21
4. Pagalba mokiniui 4.4. Pagalba planuojant karjerą
Pagalba renkantis mokymosi kryptį Pagalba renkantis mokyklą Profesinis švietimas
22
4. Pagalba mokiniui 4.5. Tėvų pedagoginis švietimas
Tėvų pagalba mokantis Tėvų švietimo politika
23
5. Mokyklos strateginis valdymas 5.1. Mokyklos strategija
Mokyklos vizija, misija ir tikslai Planavimo procedūros Planų kokybė ir dermė Plano įgyvendinimas ir jo poveikis
24
5. Mokyklos strateginis valdymas 5.2. Mokyklos įsivertinimas
Įsivertinimo procesas Įsivertinimo rezultatų naudojimas
25
5. Mokyklos strateginis valdymas 5.3. Vadovavimo stilius
Valdymo demokratiškumas Lyderystė mokykloje
26
5. Mokyklos strateginis valdymas 5.4. Personalo valdymas
Personalo komplektavimas Dėmesys personalui Personalo darbo organizavimas
27
5. Mokyklos strateginis valdymas 5.5. Materialinių išteklių valdymas
Lėšų vadyba Turto vadyba Patalpų naudojimas
28
Silpnosios pusės (vyrauja 2-o lygio įvertinimai)
Bendruomenės santykiai Pageidaujamo elgesio skatinimas Mokymosi motyvacija Mokėjimas mokytis Psichologinė pagalba Socialinė pagalba Tėvų švietimo politika Valdymo demokratiškumas
29
Silpnosios pusės ??? (beveik po lygiai 2-o ir 3-io lygio įvert.)
Mokymosi poreikių nustatymas Tėvų pagalba mokantis Patalpų naudojamas Neformalusis ugdymas (1 ir 2 lygio įvertinimų – 21, 3 lygio įvertinimų – 23)
30
Stipriosios pusės (daugiausia 3-io ir 4-o lygio įvertinimų)
Mokyklos kaip organizacijos pažangos siekis Mokytojo veiklos planavimas Pamokos struktūros kokybė Klasės valdymas Mokytojo ir mokinio dialogas Mokinių mokymosi pasiekimai Kiti mokinių pasiekimai Personalo darbo organizavimas
31
Rodikliai, surinkę daugiausia 4-o lygio įvertinimų
3.2.2.Kiti mokinių pasiekimai (14) 5.4.1.Personalo komplektavimas (11) 1.1.5.Mokyklos atvirumas ir svetingumas (10) 2.6.3.Vertinimas kaip informavimas (9) 5.1.3.Planų kokybė ir dermė (9) 2.1.2.Ugdymo planai ir tvarkaraščiai (8) 3.2.3.Tolesnio mokymosi sėkmė (8)
32
Išvados Yra prieštaraujančių vieni kitiems pagal logiką vertinimų (jei valdymas nedemokratiškas, ar gali būti gerai įvertintas rodiklis „lyderystė mokykloje“?) Nebuvo susitarimų dėl bendros kokybės sampratos, bendrų sąvokų ir rodiklių sampratos.
33
PĮ rezultatų panaudojimas
PĮ rezultatai padės suformuoti mokyklos veiklos problemas; Rezultatus galima panaudoti nuomonių apie mokyklos veiklos kokybę kaitos analizei; Planuojant mokyklos, metodinių grupių veiklą; Kiekvieno mokytojų bendruomenės nario savianalizei.
34
Tiklsas – sukurti klimatą, kuriame ne kaltinimai, o mokyklos tobulėjimas laikomas esminiu vertinimo tikslu. Dėkoju už dėmesį!
Panašios pateiktys
© 2025 SlidePlayer.lt Inc.
All rights reserved.