Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

BMT1 – TINKLŲ KŪRIMO VIETOSE BANDOMOJI PROGRAMA

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "BMT1 – TINKLŲ KŪRIMO VIETOSE BANDOMOJI PROGRAMA"— Pateikties kopija:

1 BMT1 – TINKLŲ KŪRIMO VIETOSE BANDOMOJI PROGRAMA
2010 metai Parengė Odeta Merfeldaitė

2 Parengė Odeta Merfeldaitė
Programos paskirtis Plėtoti pedagogų kompetencijas kurti besimokančią bendruomenę savo mokykloje; Bendradarbiaujant vietose su kitomis panašius tikslus keliančiomis mokyklomis, kolegialiai mokytis ir ieškoti aktualių, su mokinių ugdymo kokybės gerinimu susietų, problemų sprendimo kelių. Parengė Odeta Merfeldaitė

3 Parengė Odeta Merfeldaitė
Programoje remiamasi švietimą reglamentuojančiais dokumentais; bandomojo „Besimokančių mokyklų tinklų“ projekto patirtimi; tarptautine besimokančių tinklų patirtimi Parengė Odeta Merfeldaitė

4 Parengė Odeta Merfeldaitė
Programos uždaviniai Išsiaiškinti mokyklos kaip besimokančios organizacijos veiklos bruožus ir aptarti šių bruožų išryškinimo ir gilinimo galimybes savo mokyklose. Išnagrinėti tarpinstitucinių tinklų kūrimo teorinius pagrindus, tarptautinę ir Lietuvos patirtį. Modeliuoti susibūrusių mokyklų tinklo kūrimo tikslus, etapus, modelius, veiklos gaires, suformuluoti problemas/klausimus ir pasirinkti jų sprendimo kelius. Tobulinti mokyklų bendruomenių gebėjimus spręsti ugdymo kaitos problemas/klausimus bendradarbiaujant su kitomis mokyklomis ir kuriant BMT. Išsiaiškinti galimybes vertinti ir įsivertinti mokyklos ir viso BMT veiklos efektyvumą. Parengė Odeta Merfeldaitė

5 Parengė Odeta Merfeldaitė
Programos apimtis (1) 36 val. (18 val. teorijos ir 18 val. praktinio darbo) seminarų 36 val. savarankiško darbo Parengė Odeta Merfeldaitė

6 Parengė Odeta Merfeldaitė
Programos apimtis (2) Teorinių užsiėmimų metu klausytojai bus supažindinti su mokyklos kaip besimokančios organizacijos veiklos bruožais, besimokančių mokyklų tinklų samprata, teoriniais tinklų kūrimo aspektais; tarptautine ir Lietuvos tinklų kūrimo patirtimi. Seminarų metu – analizuojama dalyvaujančių programoje mokyklų kaip besimokančių organizacijų veiklos galimybės savo mokyklose; kiekvienai mokyklai reikalingų sąlygų dalyvaujant tinkluose užtikrinimo aspektai; mokymo ir mokymosi kokybės gerinimo aspektai. Praktinių užsiėmimų metu, remiantis veiklos sąsiuvinio užduotimis, modeliuojami mokyklų tinklo kūrimo tikslai, veiklos gairės. Savarankiška veikla bus nukreipta į pratinius tinklų vietose kūrimo aspektus. Parengė Odeta Merfeldaitė

7 Parengė Odeta Merfeldaitė
Programos struktūra Įžanginėje programos dalyje pateikiamas kvalifikacijos tobulinimo programos aprašas, kuriame numatytas pagrindinis programos tikslas, uždaviniai; tobulinamos kompetencijos, detalus programos turinys. Pirmoje – trečioje dalyse pateikiama trumpi kiekvienos temos ir potemių teoriniai aprašymai; ketvirtoje – BMT1 mokyklų apibendrinta patirtis. Praktines užduotis programos lektoriai ir dalyviai gali rasti praktinėse tinklų kūrimo rekomendacijose (2010) bei Veiklos sąsiuvinio papildytame leidime (2009, 2010). Parengė Odeta Merfeldaitė

8 Parengė Odeta Merfeldaitė
Temos ir potemės (1) 1. Mokykla kaip besimokanti organizacija (mokymasis ir problemų sprendimas mokyklos bendruomenėje; mokymosi bendradarbiaujant ir mokytis padedančio vertinimo strategijos pamokoje; mokymąsi ir bendradarbiavimą skatinanti mokyklos kultūra ir aplinka;besimokančios bendruomenės plėtotės galimybės savo (mūsų) mokykloje 2. Besimokančių mokyklų tinklų kūrimasis (tarpinstitucinis tinklas ir jo kūrimosi etapai; BMT tarptautinė patirtis (Slovėnijos, Didžiosios Britanijos pavyzdžiai); BMT kūrimo praktika Lietuvoje (pilotinis Besimokančių tinklų projektas, MTP plius ESF projektas, Besimokančių mokyklų tinklai). Parengė Odeta Merfeldaitė

9 Parengė Odeta Merfeldaitė
Temos ir potemės (2) 3. Ugdymo kaitos problemų/klausimų sprendimas tinkluose (kuriamo tinklo tikslai, etapai, modeliai, veiklos gairės; galimas problemų/klausimų laukas kuriamame tinkle; problemų/klausimų formulavimas ir gryninimas; problemų/klausimų sprendimo modelių ir strategijų pasirinkimas) 4. BMT kaip besimokančios organizacijos veiklos vertinimas ir įsivertinimas (tinklų efektyvumas; mokyklos, veikiančios besimokančių mokyklų tinkle, veiklos vertinimas ir įsivertinimas; viso BMT veiklos efektyvumo vertinimas; vertinimo ir įsivertinimo strategijų ir technikų aptarimas ir numatymas) Parengė Odeta Merfeldaitė

10 TURINYS ĮVADAS BESIMOKANČIŲ MOKYKLŲ TINKLŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PROGRAMA I DALIS. BESIMOKANČIŲ MOKYKLŲ TINKLŲ KŪRIMAS 1. BMT KŪRIMOSI PRIELAIDOS – MOKYKLOS TAPIMAS BESIMOKANČIA ORGANIZACIJA. Eglė Pranckūnienė 2. MOKYKLOS BENDRUOMENĖS PASIRENGIMAS PROBLEMŲ SPRENDIMUI. Antanas Valantinas 3. TARPINSTITUCINIO TINKLO SAMPRATA. Odeta Merfeldaitė 4. BESIMOKANČIŲ MOKYKLŲ TINKLŲ KŪRIMO PROCESAS: BESIMOKANČIŲ TINKLŲ KŪRIMO TARPTAUTINĖ PATIRTIS. Vitalija Bujanauskienė II DALIS. PROBLEMŲ SPRENDIMAS TINKLUOSE PROBLEMŲ SPRENDIMO MODELIAI. Antanas Valantinas PROBLEMOS SPRENDIMO BŪDAI. Antanas Valantinas III DALIS. TINKLO KAIP BESIMOKANČIOS ORGANIZACIJOS VEIKLOS VERTINIMAS IR ĮSIVERTINIMAS BESIMOKANČIŲ MOKYKLŲ TINKLO DALYVAVIMAS ĮSIVERTINIMO PROCESE. Genutė Gedvilienė IV DALIS. TINKLŲ KŪRIMO PRAKTIKA TINKLO KŪRIMOSI PROCESAS REGIONUOSE. Skaidra Kriukienė PROBLEMŲ SPRENDIMO REGIONINIUOSE TINKLUOSE PROCESO PRAKTIKA: PIRMIEJI ŽINGSNIAI. Nijolė Šimkevičienė, Nora Kungienė LITERATŪRA BMT1 – TINKLŲ KŪRIMO VIETOSE BANDOMIOS PROGRAMOS KŪRIME DALYVAUJANČIOS MOKYKLOS


Atsisiųsti ppt "BMT1 – TINKLŲ KŪRIMO VIETOSE BANDOMOJI PROGRAMA"

Panašios pateiktys


Google reklama