Atsisiųsti pateiktį
Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti
1
METODINĖS PRIEMONĖS RENGIMAS Agnės Lastakauskienės
Projektas ,,Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (III etapas)“ Projekto Nr. VP1-2.2-ŠMM-02-V METODINĖS PRIEMONĖS RENGIMAS Agnės Lastakauskienės stažuotės rezultatų pristatymas Ilgalaikė pedagogų kvalifikacijos tobulinimo stažuotė Lietuvos edukologijos universitete, Istorijos fakultete, Katalikų tikybos katedroje 2014 rugsėjo 1 d. – 2015 vasario 28 d.
2
Stažuotės tikslas Paruošti refleksijos užduočių rinkinį - metodinę priemonę mokytojams: “Apmąstyk ir veik! Refleksijos metodai ir rekomendacijos mokymosi procese”
3
Stažuotės uždaviniai:
Paruošti ir pateikti vertinti metodinės priemonės koncepciją Paruošti keturių skyrių metodinę priemonę mokytojams: “Apmąstyk ir veik! Refleksijos metodai ir rekomendacijos mokymosi procese” Parengtą metodinę priemonę pateikti vertinti recenzentui Metodinę priemonę pateikti redaguoti ir maketuoti
4
Stažuotės eiga Pedagoginės literatūros analizė refleksijos tema
Susipažinimas su naujausiais edukologijos tyrimais refleksijos tema ir jų analizė Konsultacijos su mentore prieš ruošiant ir paruošus kiekvieną metodinės priemonės skyrių ar dalį Metodinės priemonės taisymas bei koregavimas atsižvelgiant į mentorės pastebėjimus ir rekomendacijas parengus kiekvieną metodinės priemonės skyrių Dalyvavimas Ugdymo ir plėtotės centro organizuotuose renginiuose stažuotojams
5
Stažuotės rezultatai Paruošta metodinės priemonės koncepcija
Paruošta metodinė priemonė mokytojams “Apmąstyk ir veik! Refleksijos metodai ir rekomendacijos mokymosi procese”
6
Susipažinta su šiuolaikinio ugdymo paradigmomis
Patobulintos šios kompetencijos: dalyko turinio planavimo ir tobulinimo kompetencija; mokymo(si) proceso valdymo kompetencija
7
Patobulintos kompetencijos
Stažuotės metu patobulinau dalyko turinio planavimo ir tobulinimo kompetenciją atrinkdama tinkamus refleksijos metodo taikymo užduotis, kuriomis naudojantis galima tikslingiau formuluoti savo mokymo ir mokymosi tikslus, uždavinius bei juos pasiekti.
8
Mokymo(si) proceso valdymo kompetencija
Pasinaudodama metodinėje priemonėje esančiomis įvairiomis refleksijos užduotimis, savo dalyko pamokose galėsiu siekti pusiausvyros tarp žinių perteikimo ir konsultavimo, vadovavimo ir lyderiavimo, stebėsenos ir priežiūros. Nuolat taikydama refleksiją mokyme galėsiu efektyviau atlikti mokymo proceso tyrimus, kuriais vadovaudamasi galiu tobulinti savo dalyko mokymą ir mokinių mokymąsi.
9
Kuo ši stažuotė svarbi tolesniam darbui mokykloje?
Stažuotės metu susipažinau ir analizavau Lietuvos ir užsienio šalių edukologų rekomendacijas apie refleksijos taikymą mokyme(si), gautos žinios ir patirtis padės efektyviau tirti ir tobulinti savo mokymą bei gautąja patirtimi galėsiu dalintis su kolegomis. Ruošdama metodinę priemonę rinkau įdomias ir patrauklias refleksijos užduotis mokiniams, kurias atlikdami mokiniai galės geriau įsisavinti ir įsisąmoninti mokymosi medžiagą.
10
Ateinantiems... Įkvėpimas atsiranda tik dirbant. Piotras Čaikovskis
Panašios pateiktys
© 2024 SlidePlayer.lt Inc.
All rights reserved.