Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

07 06 20 Geoffry Petty seminaras „Kaip pagerinti mokymą jūsų padalinyje ar mokykloje“ (BMT). Padalomoji medžiaga „Kaip galime pagerinti mokymo ir mokymosi.

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "07 06 20 Geoffry Petty seminaras „Kaip pagerinti mokymą jūsų padalinyje ar mokykloje“ (BMT). Padalomoji medžiaga „Kaip galime pagerinti mokymo ir mokymosi."— Pateikties kopija:

1 Geoffry Petty seminaras „Kaip pagerinti mokymą jūsų padalinyje ar mokykloje“ (BMT). Padalomoji medžiaga „Kaip galime pagerinti mokymo ir mokymosi kokybę?“ vertimas. 4/4.

2 Kaip galime pagerinti mokymo ir mokymosi kokybę?
Pažvelkime į labai patikimą šaltinį……

3 “Mokinių pasiekimai personalo tobulinimo dėka”
Trečias leidimas (2002 m.) ASCD Brusas Joysas ir Beverlis Showersas Visame pasaulyje garsių specialistų mokslinio tyrimo apie personalo mokymąsi ir mokyklų tobulinimą apžvalga

4 Kas yra Brusas Joysas ir Beverlis Showersas?
Personalo ugdymo ir mokyklų tobulinimo specialistai Stulbinantys pasiekimai visokių tipų mokyklose Apžvelgė daugiau nei 200 mokslinių darbų apie personalo mokymąsi ir parengė strategiją:

5 Jie atrado, kad tam tikra veiklos tyrimo forma veikia geriausiai ……

6 1. Nustatyti mokymosi poreikiai.
Tai daroma demokratiniu principu. Mokytojų komanda savęs klausia: “Kokie mūsų poreikiai yra svarbiausi?” “Ką byloja mūsų rezultatai?” Pateikite nuo 10 iki 20 minčių apie tobulinimąsi

7 1. Nustatyti mokymosi poreikiai.
Tai daroma demokratiniu principu. Mokytojų komanda savęs klausia: “Kokie mūsų poreikiai yra svarbiausi?” “Ką byloja mūsų rezultatai?” nuo 10 iki 20 minčių apie tobulinimąsi Vienas bendras tikslas pakeisti mokymo programą, mokymo metodologiją arba mokinių kultūrą ir t.t 2. Parengiamas personalo mokymo planas

8 3. Mokymas vyksta pagal šį modelį. Jis yra ekstensyvus, pvz
3. Mokymas vyksta pagal šį modelį. Jis yra ekstensyvus, pvz., dešimt dienų (!): Žinios Demonstravimas ir modeliavimas: Praktika (paprastai praktika tik imituojama) …..

9 3. Mokymas vyksta pagal čia pateikiamą modelį. Jis yra ekstensyvus, pvz., dešimt dienų (!):
Žinios Demonstravimas ir modeliavimas: Praktika (paprastai praktika tik imituojama) “Mokymasis bendradarbiaujant”: bendras mokytojų ir vadybininkų darbas, siekiant išspręsti problemas ar klausimus, kylančius modelio įgyvendinimo metu. Tai nėra pamokos stebėjimas su grįžtamuoju ryšiu.

10

11 1 užduotis: sugalvokite šiuos rezultatus pagrindžiančią hipotezę
2 užduotis: ką jie mums byloja apie tai, kaip turėtume dirbti? Pasiruoškite paaiškinti ir pagrįsti savo mintis! (diskusijos metu)

12 Remiami eksperimentai
Mokymas turi didesnį poveikį pasiekimams, nei bet kuris kitas veiksnys Norėdami pagerinti pasiekimus, mes privalome mokyti kitaip Tik mokytojai gali pakeisti mokymą Mokymo keitimas taip pat yra mokymosi procesas Mokymuisi būtini parama, praktika, ir grįžtamasis ryšys

13 sąmoninga praktika (Pradinis įgūdžio pablogėjimas dėl eksperimento) įgūdis be sąmoningos praktikos laikas

14 Išnagrinėkite naudojamą praktiką
Pradėkite čia Išnagrinėkite turinį Išnagrinėkite naudojamą praktiką

15 Išnagrinėkite naudojamą praktiką
Pradėkite čia Išnagrinėkite turinį Išnagrinėkite naudojamą praktiką Išnagrinėkite pedagogiką Suplanuokite eksperimentą ir jo įgyvendinimą

16 Patobulinkite ir įvaldykite strategijas.
Pradėkite čia Išnagrinėkite turinį Patobulinkite ir įvaldykite strategijas. Stebėkite įgyvendinimą Išnagrinėkite naudojamą praktiką Išnagrinėkite pedagogiką Suplanuokite eksperimentą ir jo įgyvendinimą

17 Džiaukitės ir dalinkitės sėkme
Pradėkite čia Išnagrinėkite turinį Patobulinkite ir įvaldykite strategijas. Stebėkite įgyvendinimą Išnagrinėkite naudojamą praktiką Išnagrinėkite pedagogiką Suplanuokite eksperimentą ir jo įgyvendinimą

18 Džiaukitės ir dalinkitės sėkme Įtvirtinkite praktiką
Pradėkite čia Išnagrinėkite turinį Patobulinkite ir įvaldykite strategijas. Stebėkite įgyvendinimą Išnagrinėkite naudojamą praktiką Išnagrinėkite pedagogiką Suplanuokite eksperimentą ir jo įgyvendinimą

19 Lyderio vaidmuo: Eksperimentuokite patys ir pripažinkite visus sunkumus. Akcentuokite, kad keitimasis, tai procesas – ne įvykis. 25 bandymai tinkamam naujo metodo įgyvendinimui. Paprašykite mokytojų stebėti mokinių reakciją. Pabrėžkite, kad mokiniai privalo mokytis, kaip reikia mokytis naudojant naujus metodus. Norėdami tinkamai taikyti metodus, mokytojai privalo suprasti, kodėl metodai veikia (reikšmingos užduotys su geru grįžtamuoju ryšiu)

20 Kokie yra remiamo eksperimento, kaip
mokymosi ir mokymo tobulinimo priemonės, privalumai?

21 Kam reikalingi remiami eksperimentai?
Geriau, nei minimalus lygis geriausi Mokytojai mano komandoje blogiausi Minimalus priimtinas lygis Viskas puiku – galite likti lovoje Blogiau, nei minimalus lygis

22 Kam reikalingi remiami eksperimentai?
Geriau, nei minimalus lygis Remiami eksperimentai bei tolimesnė stebėsena ir pagalba geriausi Mokytojai mano komandoje blogiausi Minimalus priimtinas lygis Turime dirbti su silpniausiais Blogiau, nei minimalus lygis

23 Kam reikalingi remiami eksperimentai?
Tiktai remiami eksperimentai Geriau, nei minimalus lygis Remiami eksperimentai bei tolimesnė stebėsena ir pagalba geriausi Mokytojai mano komandoje blogiausi Minimalus priimtinas lygis Geresnė kokybė: Visi mokytojai tobulėja, netgi geriausi Blogiau, nei minimalus lygis

24 Kam reikalingi remiami eksperimentai?
Tiktai remiami eksperimentai Geriau, nei minimalus lygis Remiami eksperimentai plius tolimesnė stebėsena ir pagalba geriausi Mokytojai mano komandoje blogiausi geriausi Mokytojai mano komandoje blogiausi Minimalus priimtinas lygis Turime dirbti su silpniausiais Geresnė kokybė: Visi mokytojai tobulėja, net ir geriausi Blogiau, nei minimalus lygis

25 Su kuo galime eksperimentuoti?
Hattčio tyrimo išvadose siūlomos sritys: Aktyvus mokymasis, naudojant didelio poveikio metodus, siekiant sukurti “aktyvią darbo sistemą” Grįžtamasis ryšys arba mokymosi įvertinimas Mokymosi įgūdžių ir mąstymo įgūdžių integracija į mokymo turinį Klasės valdymas

26 ARBA…..

27 Arba…. Geriausių metodų vadovas: Metodais dalijamasi ir jie aptariami, Nauji metodai yra pateikiami pvz.: veikiančiame tinklalapyje Geriausių metodų vadovas yra naudingas anglų literatūrai, bendrosioms studijoms ir t.t.

28 Stebėsenos įgyvendinimas
Ar užtenka susitikimų? Ar ugdantis vadovavimas yra aukštos kokybės?

29 Kultūros vadyba

30 Paulo Martinezo penkios “D”(angl
Paulo Martinezo penkios “D”(angl. denial, displacement, deference, despair, destiny) Neigimas – iš tiesų nėra taip blogai Perkėlimas – tai kažkieno kito kaltė, ir kažkas kitas turi tai sutvarkyti Gynyba – - mokinys: “tik mokytojas gali pagerinti mano mokymąsi” - mokytojas: “ tik vadyba gali pagerinti mokymąsi” Neviltis – nieko negalima padaryti Likimas – viskas priklauso nuo sėkmės, socialinės klasės, genų, intelekto koeficiento…

31 Kultūros vadyba Įsitikinimas, kad:
mokinio sėkmė priklauso nuo veiksnių, kuriuos galime kontroliuoti (beveik) visiems mokiniams gali pavykti Mokinio sėkmė ir pasitenki- nimas Sutelkite dėmesį į tobulėjimą ir veiksmą griežta mokinių darbo stebėsena greita ir efektyvi reakcija į iškilusius sunkumus pagalba mokiniams didinama, atsiradus didesniam jos poreikiui

32 mokinio sėkmė priklauso nuo veiksnių, kuriuos
Vertybės, pvz., “vertinti, gerbti ir suprasti kiekvieno mokinio galimybes” Įsitikinimas, kad: mokinio sėkmė priklauso nuo veiksnių, kuriuos galime kontroliuoti (beveik) visiems mokiniams gali pavykti Mokinio sėkmė ir pasitenki- nimas Sutelkite dėmesį į tobulėjimą ir veiksmą griežta mokinių darbo stebėsena greita ir efektyvi reakcija į iškilusius sunkumus pagalba mokiniams didinama, atsiradus didesniam jos poreikiui

33 Vertybės, pvz., “vertinti, gerbti ir suprasti kiekvieno
Kultūros vadyba akcentuoja vertybes ir įsitikinimus Vertybės, pvz., “vertinti, gerbti ir suprasti kiekvieno mokinio galimybes” Įsitikinimas, kad: mokinio sėkmė priklauso nuo veiksnių, kuriuos galime kontroliuoti (beveik) visiems mokiniams gali pavykti Mokinio sėkmė ir pasitenki- nimas Sutelkite dėmesį į tobulėjimą ir veiksmus griežta mokinių darbo stebėsena greita ir efektyvi reakcija į iškilusius sunkumus pagalba mokiniams didinama, atsiradus didesniam jos poreikiui

34 Užburtas ratas Įsitikinimas, kad sėkmę lemia nuo mūsų nepriklausantys veiksniai, pvz., mokinių grupė, finansavimas ir t.t. Lūkesčiai ir kai kurių mokinių susitaikymas su prastais rezultatais Nemažam mokinių skaičiui nepasiseka


Atsisiųsti ppt "07 06 20 Geoffry Petty seminaras „Kaip pagerinti mokymą jūsų padalinyje ar mokykloje“ (BMT). Padalomoji medžiaga „Kaip galime pagerinti mokymo ir mokymosi."

Panašios pateiktys


Google reklama