Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Kristijonas Kojelis PM-6/2V

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Kristijonas Kojelis PM-6/2V"— Pateikties kopija:

1 Kristijonas Kojelis PM-6/2V
Meteorų audra Kristijonas Kojelis PM-6/2V

2 Apie programėlę Tai yra paprastas žaidimas, kuris sukurtas mokymosi tikslams. Žaidime automatiškai, kas tam tikrą laiko tarpą atsiranda meteorai, kurios žaidėjas valdydamas kosmoso laivą (tempdamas jį ekranu) gali sunaikinti. Meteorai yra sunaikinami lazerio šūviui susidūrus su meteoru (šūvis iššaunamas automatiškai). Nesunaikinus meteoro šis pasiekia žemę, 3 meteorams pasiekus žemę, ši yra sunaikinama ir žaidėjas pralaimi žaidimą.

3 Tikslai Sugalvoti idėja, Sugalvoti kaip ją įgyvendinti,
Sukurti pagrindinius langus, Sukurti objektus, Sukurti funkcijas ir sąveikas, Pritaikyti laiko funkcijas, Sukurti vartotojo sąsają, Testavimas, Klaidų taisymas ir programėlės ruošimas pristatymui.

4 Programos langų struktūra
Pagalba Pralaimėjim o langas Pradinis Langas Žaidimo langas Laimėjimo langas

5 Pradinis langas Vartotojas pradiniame lange turi 3 pasirinkimus:
Išeiti iš žaidimo, Pradėti žaidimą, Pagalbos langas

6 Pagalbos langas Jame galima sužinoti meteorų HP, išvaizdą.

7 Žaidimo langas Jame vyksta visas žaidimas

8 Laimėjimo/Pralaimėjimo langas

9 Sunkumai ir trūkumai 1. Laiko tarpai, 2. Susidūrimas, 3. Šalinimas,
4. Animacijos, 5. Daugiau lygių, 6. Meteoritų ir lazerio spindulių kūrimas.

10 Ačiū už dėmesį


Atsisiųsti ppt "Kristijonas Kojelis PM-6/2V"

Panašios pateiktys


Google reklama