Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

KAUNO KOLEGIJA JUSTINO VIENOŽINSKIO MENŲ FAKULTETAS DAILĖS PEDAGOGIKOS KATEDRA MOKINIŲ PASIEKIMŲ DAILĖS DALYKE VERTINIMO ASPEKTAI MOKYMOSI PARADIGMOJE.

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "KAUNO KOLEGIJA JUSTINO VIENOŽINSKIO MENŲ FAKULTETAS DAILĖS PEDAGOGIKOS KATEDRA MOKINIŲ PASIEKIMŲ DAILĖS DALYKE VERTINIMO ASPEKTAI MOKYMOSI PARADIGMOJE."— Pateikties kopija:

1 KAUNO KOLEGIJA JUSTINO VIENOŽINSKIO MENŲ FAKULTETAS DAILĖS PEDAGOGIKOS KATEDRA
MOKINIŲ PASIEKIMŲ DAILĖS DALYKE VERTINIMO ASPEKTAI MOKYMOSI PARADIGMOJE Baigiamasis darbas Darbą atliko: DM7 kurso studentė Greta Naumenkė

2 Kintant nacionaliniams švietimo tikslams ir požiūriui į mokymosi prigimtį bei galimybes
keičiasi ir svarbios ugdymo(si) proceso dalies vertinimo samprata. Šiuolaikinė mokymosi samprata yra orientuota į individualų, diferencijuotą mokinio pasiekimų vertinimą, į mokinio dalyvavimą ugdymo(si) procese, skatinant pačiam vertinti ir įsivertinti savo pasiekimus.

3 Tyrimo problema – nepakankamai ištirta mokinių pasiekimų dailės dalyke vertinimo sritis esant edukacijos paradigmos virsmo sąlygomis, neapibrėžti vertinimo metodai. Tyrimo objektas – mokinių pasiekimų vertinimo aspektai dailės pamokose.

4 Tyrimo tikslas – atskleisti mokinių pasiekimų dailės dalyke vertinimo aspektus mokymosi paradigmoje.

5 Tyrimo uždaviniai : Išanalizuoti mokslinę literatūrą bei teoriškai pagrįsti mokymosi paradigma grįstą mokinių pasiekimų vertinimo sampratą, atskleidžiant mokinių pažangos ir pasiekimų dailės dalyke vertinimo specifiką. Išanalizuoti bendrojo lavinimo mokyklų dailės mokytojų ekspertų požiūrį į mokinių pasiekimų vertinimą mokymosi paradigmos kontekste. Pateikti trijų detalių dailės dalyko pamokų planų siūlymus dėl vertinimo būdų ir kriterijų, aptariant mokinių darbus.

6 1. Atlikus mokslinės literatūros analizę, galima teigti, kad:
Vertinimas yra neatsiejama ugdymo(si) proceso dalis. Vertinant mokinių pasiekimus reikia: vadovautis pagrindiniais vertinimo principais; taikyti geriausiai pamokos uždavinius atitinkančius vertinimo metodus;

7 vadovautis valstybės nustatytomis bendrosiomis programomis ir išsilavinimo standartais, kurie remiasi šiuolaikine mokymosi samprata: mokinių pasiekimų vertinimas yra individualus; atitinka jų gebėjimus; yra orientuotas į daromą pažangą; akcentuoja nuolatinį savęs vertinimą ir įsivertinimą; siekiama grįžtamojo ryšio, kas laiduotų mokymosi tęstinumą.

8 2. Anketinės apklausos tyrimo rezultatai atskleidė bendrojo lavinimo mokyklų mokytojų ekspertų požiūrį į mokymosi paradigma grįstą mokinių pasiekimų vertinimą: Nors dauguma apklaustųjų pritaria pagrindiniams šiuolaikinės mokymosi sampratos teiginiams, tačiau praktikoje jų veikla gerokai skiriasi.

9 2.1.pav. Mokytojų nuomonė apie šiuolaikine mokymosi samprata grįstą vertinimą

10 Mokytojai pripažįsta mokinio savęs vertinimo svarbą, tačiau retas, kuris skatina mokinį refleksuoti savo asmeninę veiklą ir vesti kūrybinių darbų aplankus (portfolio).

11 2.2. pav. Dažniausiai taikomi vertinimo metodai

12 3. Ugdymo procesas yra gana sudėtinga sistema, kurios atskiri struktūriniai elementai — principai, tikslai, metodai, formos, priemonės, dalyviai — glaudžiai tarpusavyje susiję.

13 Dailėtyros pamokos tema ,, Kubizmas
Dailėtyros pamokos tema ,, Kubizmas. Portretinės nuotraukos kūrybinė interpretacija” planas Turinys – Mokiniai supažindinami su kubizmo krypties bruožais ir vaizdavimo būdais. Peržiūrimi kubizmo krypties atstovų darbai. Darbas atliekamas koliažo technika, kiekvienas mokinys sukarpo žmogaus portreto atvaizdą dalimis ir iš gautų fragmentų perkomponuoja naują vaizdą.

14 Tikslai Mokymo(si) metodai Vertinimo metodai Vertinimo kriterijai Pažintiniai: apžvelgti kubizmo krypties bruožus ir koliažo technikos ypatumus. Lavinamieji: lavinti mokinių kūrybiškumą interpretuojant naują medžiagą. Auklėjamieji: ugdyti pagarbą savo ir kitų darbui. Informacinis– pasakojimas ir demonstravimas. Praktinis- stebėjimas ir interpretavimas. Percepcinis (suvokimo) – klausymas, skaitymas; Mneminis (įsiminimo), Kūrybos pažinimas ir kūrybos proceso organizavimas. Vertinimas formalus ir mokinys vertinamas pažymiu. Pamokos pabaigoje aptariamos ir pagrindžiamos asmeninės ir draugų sukurtos interpretacijos. Darbo originalumas ir kūrybiškumas, Pateiktos temos atsispindėjimas darbe, Kūrinio estetinis vaizdas.

15 Lukas,16metų.,,Kubizmas. Portretinės nuotraukos kūrybinė interpretacija”


Atsisiųsti ppt "KAUNO KOLEGIJA JUSTINO VIENOŽINSKIO MENŲ FAKULTETAS DAILĖS PEDAGOGIKOS KATEDRA MOKINIŲ PASIEKIMŲ DAILĖS DALYKE VERTINIMO ASPEKTAI MOKYMOSI PARADIGMOJE."

Panašios pateiktys


Google reklama