Atsisiųsti pateiktį
Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti
1
RASEINIŲ MENO MOKYKLOS DIREKTORĖS 2016 METŲ VEIKLOS ATASKAITA
I. DUOMENYS, JŲ KAITA II. VEIKLOS REZULTATAI III. FINANSINĖ VEIKLA Parengė: Direktorė Albina Damašauskienė
2
MOKYKLOS STRUKTŪRA MOKINIAI DARBUOTOJAI
I. DUOMENYS, JŲ KAITA MOKYKLOS STRUKTŪRA MOKINIAI DARBUOTOJAI
3
VIZIJA RASEINIŲ MENO MOKYKLA ATVIRA POKYČIAMS, NEBIJANTI IŠŠŪKIŲ, MODERNI, SAUGI UGDYMO ĮSTAIGA, UGDANTI SAVARANKIŠKAS IR KŪRYBINGAS ASMENYBES, MENINĖS IR PROFESINĖS KOMPETENCIJOS PAGRINDU PLĖTOJANTI MOKINIŲ KŪRYBINIUS, MENINIUS, ESTETINIUS GEBĖJIMUS SOCIALINIAME IR KULTŪRINIAME GYVENIME.
4
MISIJA ĮGYVENDINTI NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO KONCEPCIJOS FUNKCIJAS, UŽTIKRINTI FORMALŲJĮ ŠVIETIMĄ PAPILDANČIO IR NEFORMALIOJO ŠVIETIMO MENINIO UGDYMO TĘSTINUMĄ, SUTEIKTI PALANKIAUSIAS GALIMYBES ATVERTI IR SISTEMINGAI PLĖTOTI DAILĖS, TEATRO, MUZIKOS IR ŠOKIO SRIČIŲ ŽINIAS, GEBĖJIMUS, ĮGŪDŽIUS, TENKINTI MENO PAŽINIMO IR INDIVIDUALIOS KŪRYBOS POREIKIUS. BŪTI VAIKŲ IR JAUNIMO KULTŪROS ŽIDINIU.
5
Vertybės, Filosofija VERTYBĖS
KŪRYBIŠKUMAS, ATSAKOMYBĖ, BENDRADARBIAVIMAS, PAGARBA, TOBULĖJIMAS, PROFESIONALUMAS. FILOSOFIJA MENAS – PATS ŽAVINGIAUSIAS, PATS GRIEŽČIAUSIAS, PATS DŽIUGIAUSIAS IR GERIAUSIAS SIMBOLIS AMŽINO, NEPAVALDAUS PROTUI ŽMOGAUS VERŽIMOSI Į GĖRĮ, TIESĄ, TOBULYBĘ. (TOMAS MANAS).
6
Ugdymo programos MOKYKLA VYKDO VAIKŲ MUZIKOS, DAILĖS, ŠOKIO, TEATRO MENO PRADINIO IR PAGRINDINIO FORMALŲJĮ ŠVIETIMĄ PAPILDANČIO UGDYMO, TĘSTINIO, KRYPTINGO MENINIO UGDYMO, ANKSTYVOJO UGDYMO PROGRAMAS IR VAIKŲ BEI SUAUGUSIŲJŲ MUZIKOS, DAILĖS, ŠOKIO, TEATRO MENO, TRUMPALAIKES NEFORMALIOJO ŠVIETIMO PROGRAMAS.
7
Raseinių meno mokyklos filialai
MOKYKLOS STRUKTŪRA Raseinių meno mokyklos filialai Raseinių meno mokykla Ariogalos filialas Viduklės filialas Šiluvos filialas ČIA GALĖTŲ BŪTI NUOTRAUKŲ
8
MOKYKLOS STRUKTŪRA Meno rūšys (skyriai): Muzikos Šokio Teatro Dailės
9
Mokinių skaičius FŠPU programose
Mokinių skaičius FŠPU programose Skyriaus pavadinimas ir specialybės Mokinių, lankančių pradinio ir pagrindinio FŠPU ugdymo skaičius Raseiniuose skyriuje pagrindinio FŠPU ugdymo skaičius Ariogalos filiale skyriuje – pagrindinio FŠPU ugdymo skaičius Viduklės filiale skyriuje – pagrindinio FŠPU ugdymo skaičius Šiluvos filiale skyriuje Muzikos (fortepijono, akordeono, styginių instrumentų, pučiamųjų instrumentų, chorinio dainavimo, solinio dainavimo) 199 42 17 11 Dailės 29 20 - Šokio 49 6 Teatro 37 Iš viso: 314 (su AMU) 68 (su ADU)
10
Bendras mokinių skaičius
Meno mokykla Mokiniai (FŠPU) Mokiniai (NVŠ) ir suaugusiųjų NU Viso: 2014 2015 2016 Muzikinis skyrius: 285 268 263 91 50 359 313 AMU Ankstyvojo muzikinio ugdymo programose 8 6 - ADU Ankstyvojo dailės ugdymo programose 9 Šokio skyrius 55 51 106 Dailės skyrius 28 34 40 37 71 74 Teatro skyrius 21 31 57 56 54 Suaugusiųjų 4 Iš viso: 397 403 410 240 140 406 643 511
11
2016 metų absolventai GAVO IŠSILAVINIMO PAŽYMĖJIMĄ MUZIKINIO UGDYMO 36
TEATRINIO UGDYMO 4 DAILĖS UGDYMO ŠOKIO
12
Informacija apie darbuotojus
Darbuotojai Eil. Nr. Informacija apie darbuotojus 1. Bendras darbuotojų skaičius 58 2. Pedagoginių darbuotojų skaičius 46 Iš jų: mokytojų, dirbančių pagrindiniame darbe 41 mokytojų, dirbančių antraeilėse pareigose 5 3. Atestuotų pedagogų skaičius: Turinčių mokytojo eksperto kvalifikacinę kategoriją 2 Turinčių vyr. mokytojo kvalifikacinę kategoriją 25 24 Turinčių mokytojo kvalifikacinę kategoriją 3 Turinčių mokytojo metodininko kvalifikacinę kategoriją 14 4. Neatestuotų mokytojų skaičius
13
Metodinės grupės vadovas
METODINĖS GRUPĖS Eil. Nr. Metodinės grupės pavadinimas Metodinės grupės vadovas 1. Fortepijono J. Sederevičiūtė 2. Styginių instrumentų, akordeono G. Jegnoras 3. Pučiamųjų instrumentų A. Nikžentaitienė 4. Dainavimo (muzikos kultūra ir raštas, solfedžio, muzikos istorija, choras, solinis) G. Arlauskienė 5. Teatro, šokio, dailės R. Godelytė- Irkmonienė 6. Ariogalos filialo D. Banienė
14
Mokyklos stiprybės KVALIFIKUOTA, INICIATYVI, KŪRYBIŠKA, AUKŠTOS KVALIFIKACIJOS DARBUOTOJŲ KOMANDA. MAŽA KADRŲ KAITA. PAKANKAMA UGDYMO PROGRAMŲ ĮVAIROVĖ. MOKYKLOJE TEIGIAMAS PSICHOLOGINIS MIKROKLIMATAS. SUDARYTOS SĄLYGOS PROGRAMŲ TĘSTINUMUI, DALYVAUJANT MENINIUOSE KOLEKTYVUOSE. AKTYVI KONCERTINĖ VEIKLA. AKTYVUS DALYVAVIMAS KONKURSUOSE, FESTIVALIUOSE, PROJEKTUOSE, PARODOSE. ATSIŽVELGIANT Į PRIGIMTINIUS VAIKO GEBĖJIMUS, INDIVIDUALIZUOJAMAS UGDYMO TURINYS.
15
Mokyklos silpnybės NE VISI VAIKAI TURI AUKŠTĄ UGDYMOSI MOTYVACIJĄ.
NEPAKANKAMAS TĖVŲ DOMĖJIMASIS VAIKO MOKYMUSI MENO MOKYKLOJE. NEPAKANKAMAI MOTYVUOTA, NESISTEMINGA NAMŲ DARBŲ ATLIKIMO IR SAVARANKIŠKO DARBO ĮGŪDŽIŲ PLĖTOJIMO PRAKTIKA. TRŪKSTA KOKYBIŠKŲ MUZIKOS INSTRUMENTŲ, METODINIŲ PRIEMONIŲ. TRŪKSTA UGDYMO PRIEMONIŲ ŠOKIO, TEATRO, DAILĖS SKYRIŲ PLĖTOTEI. TRŪKSTA ERDVIŲ, SKIRTŲ POILSIUI IR MOKINIŲ BENDRAVIMUI PERTRAUKŲ METU. UGDYMAS VYKSTA NE VIENAME PASTATE.
16
Galimybės MOKYKLOJE TEIKIAMŲ MENINIO UGDYMO PASLAUGŲ PLĖTRA.
AKTYVESNIS DAILĖS, TEATRO, MUZIKOS IR CHOREOGRAFIJOS SKYRIŲ BENDRADARBIAVIMAS. VERTINIMO SISTEMOS KŪRIMAS, UGDYMUI GRUPĖSE IR INDIVIDUALIAI, ATSIŽVELGIANT Į SKIRTINGUS MOKINIŲ GEBĖJIMUS. MOKSLEIVIŲ MOKYMOSI MOTYVACIJOS SKATINIMAS, SUPAŽINDINANT JUOS SU GALIMYBĖMIS RINKTIS MENINĖS KRYPTIES STUDIJAS. DIDESNĖS MOKYKLOS BENDRUOMENĖS DALIES ĮTRAUKIMAS Į PROJEKTINĘ VEIKLĄ.
17
Galimybės PROGRAMŲ TOBULINIMAS , NAUJŲ KŪRIMAS IR ĮGYVENDINIMAS, TENKINANT SAVIRAIŠKOS POREIKIUS IR PAPILDOMŲ LĖŠŲ PRITRAUKIMAS MOKYKLOS MATERIALINĖS BAZĖS STIPRINIMUI. BENDRADARBIAVIMO SU SOCIALINIAIS PARTNERIAIS PLĖTOJIMAS IR KRYPTINGAS BENDRŲ TIKSLŲ SIEKIMAS. MOKINIŲ PASIEKIMŲ IR KULTŪRINĖS VEIKLOS SKLAIDOS IR MATOMUMO UŽTIKRINIMAS MOKYKLOS INTERNETINĖJE SVETAINĖJE, ŽINIASKLAIDOS PRIEMONĖSE, PATALPOSE ĮRENGTUOSE STENDUOSE.
18
Grėsmės BENDRUOMENIŠKUMO TRŪKUMAS (MOKYKLOS BENDRUOMENĖ DIRBA ATSKIRUOSE PASTATUOSE). SKIRTINGI UGDYMO PROCESO VERTINIMO STANDARTAI RESPUBLIKOS MENO MOKYKLOSE. NĖRA VIENINGOS MENO MOKYKLŲ STRATEGIJOS ŠVIETIMO MINISTERIJOJE. NESUTVARKYTA MENO (MUZIKOS) MOKYKLŲ TEISINĖ BAZĖ LIETUVOJE. DIDELIS MOKINIŲ MOKYMOSI KRŪVIS BENDROJO UGDYMO MOKYKLOSE. DIDĖJANTIS MOKINIŲ, TURINČIŲ SVEIKATOS SUTRIKIMŲ, SKAIČIUS. DEMOGRAFINĖ SITUACIJA, EMIGRACIJA, SUNKI EKONOMINĖ PADĖTIS.
19
Grėsmės LĖŠŲ TRŪKUMAS APLINKOS IR UGDYMO KOKYBĖS GERINIMUI, MATERIALINĖS BAZĖS ATNAUJINIMUI. BRANGSTA VIENO MOKINIO IŠLAIKYMAS NEFORMALIOJO ŠVIETIMO MOKYKLOSE. NESANT FINANSAVIMO STABILUMO, MOKYKLA NEGALI UŽTIKRINTI PILNO UGDYMO PROGRAMŲ ĮGYVENDINIMO. NEPALANKŪS MOKYKLAI ĮSTATYMAI, NORMINIAI DOKUMENTAI, STEIGĖJO SPRENDIMAI.
20
II. VEIKLOS REZULTATAI 1 tikslas
SKATINTI PEDAGOGUS TOBULINTI KOMPETENCIJAS, TAIKYTI INOVATYVIUS MOKYMO(-SI) METODUS. UŽDAVINIAI: PLĖTOTI PEDAGOGŲ PROFESINES KOMPETENCIJAS. GEROSIOS PATIRTIES SKLAIDA. TAIKYTI INOVATYVIUS MOKYMO METODUS.
21
Tikslo reikšmingiausi pasiekimai
99 PROC. MOKYTOJŲ VIDUTINIŠKAI 3,5 DIENOS DALYVAVO KVALIFIKACIJOS MOKYTOJAI SURENGĖ 1 RESPUBLIKINĘ PRAKTINĘ -METODINĘ KONFERENCIJĄ, SKAITĖ PRANEŠIMUS 3 SEMINARUOSE, 1 VEDĖ AUTORINĮ SEMINARĄ. PRADĖTA NAUDOTIS PARENGTA IR PATVIRTINTA MOKYMO(SI) PRIEMONĖ „KOMPIUTERIS – SOLFEDŽIO PAGALBININKAS (PRADINIS UGDYMAS)“. PANAUDOJANT IKT ATVIRO KODO PROGRAMAS, SKATINAMA MOKINIŲ PAŽANGA FORMALŲJĮ ŠVIETIMĄ PAPILDANČIO SOLFEDŽIO PRADINIO UGDYMO 1-4 KLASIŲ PAMOKOSE. ATNAUJINTOS DALYKO DĖSTYMO PROGRAMOS.
22
Tikslo reikšmingiausi pasiekimai
IŠVADA: PANAUDOJUS MOKYMO(SI) PRIEMONĘ „KOMPIUTERIS – SOLFEDŽIO PAGALBININKAS (PRADINIS UGDYMAS)“ MOKINIAI (85 PROC.) PATIRIA PASITENKINIMĄ PAMOKA. MOKYTOJAI (100 PROC.) SUPRANTA TOBULĖJIMO SVARBĄ, NUOLAT KELIA KVALIFIKACIJĄ. METODINĖSE GRUPĖSE APTARIA PASTEBIMŲ TENDENCIJŲ IŠVADAS, TEIKIA SIŪLYMUS PLANAVIMUI. PEDAGOGAI (15 PROC.) POSĖDŽIŲ METU PASIDALINA SU KOLEGOMIS SEMINARŲ METU ĮGYTOMIS (PATOBULINTOMIS) ŽINIOMIS IR NAUDA. KAIP IR BUVO PLANUOTA, TIKSLAS ĮGYVENDINTAS.
23
Tikslo reikšmingiausi pasiekimai
2 Tikslas TOBULINTI UGDYMO PROCESĄ, PLEČIANT UGDYTINIŲ MENINES KOMPETENCIJAS IR MENINĘ VEIKLĄ. UŽDAVINIAI: GERINTI MOKINIŲ MOKYMOSI PASIEKIMUS , SUDARANT SĄLYGAS JO SAVIRAIŠKAI BEI KŪRYBIŠKUMUI. PLĖSTI UGDYTINIŲ KOMPETENCIJAS AKTYVIAI DALYVAUJANT KONKURSUOSE, FESTIVALIUOSE, LIETUVOS MOKSLEIVIŲ DAINŲ ŠVENTĖJE IR KITUOSE RENGINIUOSE. UGDYTI SOCIALIAI AKTYVŲ, KULTŪRINGĄ PILIETĮ
24
Tikslo reikšmingiausi pasiekimai
UGDYTINIAI AKTYVIAI, KŪRYBINGAI DIRBO PAMOKŲ, PLENERŲ METU. SUBURTI 5 INSTRUMENTINIAI, 2 KAMERINIAI ANSAMBLIAI, VEIKLĄ TĘSĖ 3 CHORAI, 2 ORKESTRAI, 3 ŠOKIŲ KOLEKTYVAI, MOKOMASIS TEATRAS. SOLISTAI, KOLEKTYVAI DALYVAVO 12 TARPTAUTINIUOSE, 28 RESPUBLIKINIUOSE, KRAŠTO VAIKŲ IR MOKINIŲ INSTRUMENTINIŲ ANSAMBLIŲ, ŠOKIŲ, VAIKŲ TEATRŲ KONKURSUOSE, FESTIVALIUOSE, MOKSLEIVIŲ DAINŲ ŠVENTĖJE „TU MUMS VIENA“ MOKINIAI DALYVAVO 82 KONCERTUOSE TĖVAMS, VIETOS BENDRUOMENĖMS, RAJONO VAIKAMS IR MOKINIAMS, PROGINIUOSE IR ŠVENTINIUOSE RENGINIUOSE, PRISTATĖ TEATRO IMPROVIZACIJAS, DAILĖS DARBELIŲ PARODĖLES, VYKO Į SOLISTŲ INSTRUMENTALISTŲ, DAINAVIMO, ŠOKIŲ, TEATRO, DAILĖS KONKURSUS IR FESTIVALIUS. MOKINIAMS SUORGANIZUOTOS 6 EDUKACINĖS IŠVYKOS. IŠVADA: MOKINIAI DALYVAVO VISUOSE PLANUOTUOSE KONKURSUOSE IR FESTIVALIUOSE, BUVO GERAI ĮVERTINTI. PRAVESTI KONCERTAI, RENGINIAI SKATINA DALYVAUJANČIŲ MOKINIŲ MOTYVACIJĄ MOKYTIS MOKYKLOJE, TAIP PAT VYKDOMA GABIŲ VAIKŲ PAIEŠKA. TIKSLAS ĮGYVENDINTAS.
25
Mokyklos veiklos pokyčiai
UGDYMO PROCESE TOBULĖJO MOKINIŲ PAŽINIMO, UGDYMOSI IR SAVIRAIŠKOS POREIKIŲ TENKINIMAS. ĮGYTOS MUZIKOS, DAILĖS, ŠOKIO AR TEATRO KRYPTIES ŽINIOS SUTEIKIA UGDYTINIAMS PAPILDOMAS DALYKINES KOMPETENCIJAS. MOKINIAI AKTYVIAI DALYVAVO MENINĖJE, KONCERTINĖJE VEIKLOJE. TAI YPAČ SKATINO JŲ MOKYMOSI MOTYVACIJĄ, NUOSEKLIAI IR SISTEMINGAI UGDĖ MENINIUS GEBĖJIMUS. PASIEKTI LAIMĖJIMAI KONKURSUOSE, FESTIVALIUOSE, KONCERTUOSE, SPEKTAKLIUOSE AR PARODOSE TEIKIA MOKSLEIVIAMS, JŲ TĖVAMS, MOKYKLOS BENDRUOMENEI DŽIAUGSMĄ IR PASITENKINIMĄ MOKYKLOS UGDYMO (-SI) PASIEKIMAIS, ATSKLEIDŽIA STIPRIĄSIAS PEDAGOGŲ UGDOMOJO DARBO SRITIS, SUDARO GALIMYBĘ DALINTIS GERĄJA DARBO PATIRTIMI SU KITŲ RESPUBLIKOS MUZIKOS/MENO MOKYKLŲ MOKYTOJAIS
26
Mokyklos veiklos pokyčiai
NAUJŲ NVŠ PROGRAMŲ REALIZAVIMAS SUTEIKĖ GALIMYBĘ DAUGIAU VAIKŲ LANKYTI MENO MOKYKLĄ, SKATINO VEIKLOS ĮVAIROVĘ. DAUGUMA UGDYMO PRIEMONIŲ TAPO TĘSTINĖMIS, PERSPEKTYVOJE IŠLIEKA TURIMŲ TRADICIJŲ PUOSELĖJIMAS, MOKINIŲ MENINĖS SAVIRAIŠKOS PLĖTOJIMAS, AUKŠTŲ REZULTATŲ SIEKIS, UGDYMO KOKYBĖS GERINIMAS.
27
2016 M. MOKYKLOJE VEIKĖ ŠIOS SAVIVALDOS INSTITUCIJOS:
Mokyklos savivalda 2016 M. MOKYKLOJE VEIKĖ ŠIOS SAVIVALDOS INSTITUCIJOS: MOKYKLOS TARYBA MOKYTOJŲ TARYBA
28
Bendruomeniniai ryšiai ir socialiniai partneriai
Raseinių rajono Kultūros Centras; Raseinių Marcelijaus Martinaičio Viešoji Biblioteka; Raseinių Krašto Istorijos Muziejus; Raseinių R. Šiluvos Gimnazija; Raseinių R. Viduklės Simono Stanevičiaus Gimnazija; Raseinių Šaltinio Progimnazija; Raseinių R. Girkalnio Pagrindinė mokykla; Raseinių Viktoro Petkaus Pagrindinė mokykla; Raseinių lopšelis - darželis „Saulutė“; Raseinių Specialioji mokykla; Raseinių rajono Švietimo Centras; Šalies muzikos/meno mokyklos; Muzikos mokykla Mlawoje, Lenkija
29
III. FINANSINĖ VEIKLA FINANSINĖS VEIKLOS ATASKAITA UGDYMO PROBLEMATIKA
PASTATŲ BEI APSIRŪPINIMO INVENTORIUMI BŪKLĖ
30
Biudžetas Mokykla finansuojama iš Savivaldybės biudžeto 569799,05;
planas įgyvendintas 100 procentų moksleivio krepšelio lėšų 7200,00; tėvų įnašų ir lėšų,gautų už autobuso nuomą 55674,12; planas įgyvendintas 80 procentų mokyklos papildomai pritrauktos lėšos trumpalaikėms NVŠ programoms ,71 Eur.
31
Pastatai, inventorius Meno mokykla įsigijo baldų už 3942 Eur, kompiuterių už Eur, muzikos instrumentų už Eur., 2 kopijavimo aparatus už 724 Eur, koncertinių rūbų už 4548 Eur. Įsigytų prekių kokybė gera. Atliktas pastato Vytauto Didžiojo g. 15 vidaus remontas ir įrengtas uždaras kiemelis. Įrengta vėdinimo sistema.
32
Ateities planai, lūkesčiai
Įgyvendinti muzikos, šokio, dailės, teatro ugdymo programas, atitinkančias mokinių ugdymosi poreikius bei LR švietimo ministro patvirtintas meninio formalųjį švietimą papildančio ugdymo programų rengimo ir įgyvendinimo rekomendacijas. Tobulinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą. Plėtoti gabiųjų mokinių ugdymą. Plėtoti neformaliojo švietimo programų įvairovę ir prieinamumą. Stiprinti bendradarbiavimą su mokinių tėvais (įtėviais, globėjais). Stiprinti mokytojų metodinę veiklą. Puoselėti kūrybines vertybes ir bendruomeniškumą.
33
Ateities planai, lūkesčiai
Sudaryti tinkamas ir saugias sąlygas meniniam ugdymui, stiprinti kolektyvų veiklą. Gerinti mokyklos įvaizdį formuojant mokyklos atvirumą ir aktyvinant partnerystę. Rengti ir įgyvendinti projektinę veiklą, plėtojant kūrybinę partnerystę su užsienio šalimis. Vykdyti Muzikos instrumentų atnaujinimo programą. Nuolat tirti kintančius bendruomenės poreikius neformaliajam švietimui, rengti ir įgyvendinti naujas vaikų ir suaugusiųjų neformaliojo švietimo programas. Ieškoti jaunų specialistų ir sudaryti sąlygas jų integravimui į mokyklos pedagoginį kolektyvą. Stebėti ir vertinti meninio ugdymo inovacijas ir pagal galimybes jas taikyti. Sudaryti sąlygas mokytojų ir mokinių koncertinei veiklai, meninei saviraiškai, kompetencijų plėtrai.
34
Dėkoju už d
Panašios pateiktys
© 2025 SlidePlayer.lt Inc.
All rights reserved.