Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

KONSULTANTŲ VAIDMUO DIEGIANT KOKYBĖS VADYBOS SISTEMAS

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "KONSULTANTŲ VAIDMUO DIEGIANT KOKYBĖS VADYBOS SISTEMAS"— Pateikties kopija:

1 KONSULTANTŲ VAIDMUO DIEGIANT KOKYBĖS VADYBOS SISTEMAS
Verslo Sistemų Grupė KONSULTANTŲ VAIDMUO DIEGIANT KOKYBĖS VADYBOS SISTEMAS

2 TURINYS KVS diegimo tikslai. Pokyčių valdymo kultūra.
Geros praktikos įsisavinimas. Vadovybės atstovas kokybei ir procesų šeimininkai. Verslo Sistemų Grupė

3 PAGRINDINIAI KOKYBĖS VADYBOS SISTEMŲ DIEGIMO TIKSLAI
Pagerinti vadybą Sertifikuoti vadybos sistemą Pagerinti paslaugų kokybę Verslo Sistemų Grupė

4 KONSULTANTŲ VAIDMUO GERINANT VADYBĄ - konsultantai turi gebėti sutvarkyti “bendruosius” vadybos procesus (dokumentų, personalo, informacijos paskirstymo procesus, projektų valdymą, procesų gerinimo metodus). Specifinių procesų (specifinių paslaugų suteikimo) patirtis nėra esminis privalumas. Verslo Sistemų Grupė

5 KONSULTANTŲ VAIDMUO GERINANT PASLAUGŲ KOKYBĘ siekiant šio tikslo svarstytinas specifinių procesų ekspertų pritraukimo poreikis bei galimybė. Verslo Sistemų Grupė

6 KONSULTANTŲ VAIDMUO SERTIFIKUOJANT VADYBĄ pateikti ISO standartų interpretaciją, pagal kurią sistema minimaliai atitiktų reikalavimus, tokiu būtu neinicijuojant esminių pokyčių vadyboje. Šiuo atveju esamos vadybos gerinimas gali būti rimto organizacijos pasipriešinimo pokyčiams priežastimi. Verslo Sistemų Grupė

7 KONSULTANTŲ VAIDMUO PADĖTI SUSIVOKTI, KO IŠ TIESŲ NORIMA DIEGIANT KOKYBĖS VADYBOS SISTEMAS Tai gali būti ilgas procesas, bet neatsakius į šį esminį klausimą galima padaryti klaidų vadyboje ir prarasti daug išteklių bei darbuotojų pasitikėjimą. Verslo Sistemų Grupė

8 SUINTERESUOTOSIOS ŠALYS SUINTERESUOTOJI ŠALIS
JOS LŪKESČIAI Steigėjai (sponsoriai) - Tinkamas deleguotų funkcijų realizavimas Savininkai Pelnas, rinkos dalis, investicijų grąža, įmonės vertė Vadovybė (valdytojai) - Veiklos rezultatai, veiklos efektyvumas, įvaizdis, problemų prevencija Verslo Sistemų Grupė

9 SUINTERESUOTOSIOS ŠALYS SUINTERESUOTOJI ŠALIS
JOS LŪKESČIAI Klientai - Paslaugos ir jų kokybė Darbuotojai - Pasitenkinimas darbu, saugumas, aiškumas, atlyginimas, karjera Tiekėjai - Ilgalaikiai abipus naudingi ryšiai Visuomenė - Atsakomybė už poveikį aplinkai, parama bendruomenei Verslo Sistemų Grupė

10 POKYČIŲ VALDYMO KULTŪRA
KOKYBĖS VADYBOS SISTEMŲ DIEGIMO PROJEKTAS VISUOMET SUSIJĘS SU POKYČIAIS: Šie pokyčiai įtakoja ir organizacinius, ir psichologinius aspektus. Tokių projektų norimas rezultatas nėra tiksliai apibrėžtas (vadovybės atsakomybė), bet metodai jam pasiekti yra pakankamai aiškūs (konsultantų atsakomybė). Verslo Sistemų Grupė

11 POKYČIŲ VALDYMO KULTŪRA
POKYČIŲ VALDYMO KULTŪROS ĮTAKA: Projekto ilgalaikė sėkmė iš esmės priklauso nuo organizacijos pokyčių valdymo kultūros. Kokybės vadybos sistemų diegimo projekto prioritetinis lygis organizacijos projektų portfelyje dažnai nebūna aukštas (pagalvoti apie motyvaciją). Konsultantai turi mažai galimybių įtakoti pokyčių valdymo kultūrą vadybos sistemų diegimo projekto metu Verslo Sistemų Grupė

12 PASIPRIEŠINIMO POBŪDIS
Pagrindinis pasipriešinimo kokybės vadybos sistemoms pobūdis yra pasyvus. Požymiai: - žodžiais pritariama permainoms, bet jose nedalyvaujama (įskaitant vadovybės nusišalinimą); - “neįdomu”, “nereikalinga”, t.y. permainos ignoruojamos; - nesidalinama turima informacija, neteikiami pasiūlymai, parama ar pagalba. Verslo Sistemų Grupė

13 PASIPRIEŠINIMO VALDYMAS
VALDYMO PRIEMONĖS ORGANIZACIJA KONSULTANTAI Vadovų palaikymas + Projekto pradžia (“kick off”) + + Išteklių suteikimas + Projekto aiškumas + + Šalininkų ir oponentų identifikavimas + + Vadovybės atstovo autoritetas ir įsipareigojimas + + Verslo Sistemų Grupė

14 PASIPRIEŠINIMO VALDYMAS
VALDYMO PRIEMONĖS ORGANIZACIJA KONSULTANTAI Vidurinės grandies vadovų įtraukimas ir palaikymas Idėjų šaltinis + + Diegimo plano aiškumas + Kontrolė ir grįžtamasis ryšys + + Organizacinės struktūros pokyčių įgyvendinimas + Verslo Sistemų Grupė

15 PAGRINDINĖS RIZIKOS Reikiamų išteklių, ypač darbuotojų laiko, trūkumas
Silpnas vadovybės dėmesys Vadovybės atstovo autoritetas (formalus ir neformalus) Organizacijos struktūros pokyčiai Verslo Sistemų Grupė

16 KONSULTANTAI – IDĖJŲ ŠALTINIS
Konsultantų atnešta „gera praktika“ arba „svetima patirtis“ turi organiškai įsilieti į organizacijos patirtį bei organizacijos kultūrą. Verslo Sistemų Grupė

17 KONSULTANTAI – IDĖJŲ ŠALTINIS
Kritinės vietos: Permainos, kurios keičia organizacijos įprastinę patirtį bei kultūrą, sunkiai realizuojamos kokybės vadybos sistemų diegimo projekto apimtyje; Vadybos sistemą kuria ir realizuoja esami organizacijos darbuotojai, todėl sistema visuomet turi “žmogiškų” trūkumų; Nuolatinis vadybos sistemos rezultatyvumo ir efektyvumo gerinimas yra organiška kokybės vadybos sistemos dalis. Verslo Sistemų Grupė

18 VADOVYBĖS ATSTOVAS KOKYBEI
Vadovybės atstovas kokybei turi turėti formalų ir neformalų autoritetą įmonėje. Vadovybės atstovas kokybei turėtų atsakyti už ryšių tarp procesų suderinimą. Vadovybės atstovo kokybei funkcijų negali perimti konsultantas Verslo Sistemų Grupė


Atsisiųsti ppt "KONSULTANTŲ VAIDMUO DIEGIANT KOKYBĖS VADYBOS SISTEMAS"

Panašios pateiktys


Google reklama