Lietuvių kalbos pamoka 6 klasėje Pasakojimas su aprašymo elementais
Pamokos uždavinys Dirbdami bendradarbiaujančiose grupėse vaizdžiai aprašysite pasirinktą daiktą, sukursite ir užrašysite istoriją, kurios veikėjas bus tas daiktas, ir pristatysite klasei
Žaidimas Kas tu toks? 1. Ant mokytojos stalo padedami 5 daiktai ir uždengiami skarele. 2. Penki mokiniai (grupių atstovai) po vieną ateina prie mokytojos stalo, užrištom akim pasirenka daiktą ir spėja, kas tai yra. 3. Šį grupės atstovo pasirinktą daiktą grupė turės aprašyti.
Rūtos Čėsnienės pamoka
Viljamo Sarojano apysakos Tėti, tu keistuolis skyriaus Lapas ištrauka Sužadinimas Viljamo Sarojano apysakos Tėti, tu keistuolis skyriaus Lapas ištrauka Klausimai: Ką suprato berniukas kalbėdamas su tėčiu? Ką kuria daiktai? Nuo ko priklauso, ar daiktas – menas? Ko tėvas moko sūnų? Rūtos Čėsnienės pamoka
Užduotys Garsiai skaitome ir aptariame Juozo Erlicko eilėraštį Mano stalas (vadovėlis, p. 137). Savarankiškai perskaitome tekstus (vadovėlis, p. 139) ir aptariame grupėse (2-3 min.). Aprašome, kaip atrodo grupės išsirinktas daiktas: pvz., jo dydis, forma, spalva, svoris, medžiaga, iš kurios pagamintas, amžius, kokia jo paskirtis... (8-10 min.).
apibūdinkite pasirinktą namą Užduotis: 5-6 epitetais apibūdinkite pasirinktą namą Rūtos Čėsnienės pamoka
Užduotys Trukmė 8–10 min. Pasirinkite namą, kuriame daiktas gyvens, namą apibūdinkite 5–6 epitetais. Sugalvokite, kokių stebuklingų galių turi jūsų grupės daiktas. Sugalvokite dar vieną daiktą, kuris su juo gyvens viename name. Kuris iš kitos grupės daiktų galėtų gyventi kartu su jūsų daiktu? Apibūdinkite tą daiktą 5–6 epitetais.
2. Pasirenkite sukurtą istoriją pristatyti klasės draugams. Užduotys Sukurkite 60-80 žodžių istoriją (raštu), kurioje veiktų jūsų pasirinkti daiktai (15 min.). Tai galėtų būti : detektyvas, linksmas nuotykis, pasaka, sakmė ir kt. 2. Pasirenkite sukurtą istoriją pristatyti klasės draugams.
Rūtos Čėsnienės pamoka Įsivertinkime Įsivertinkime Rūtos Čėsnienės pamoka
Sužinojau kažką naujo, išmokau Turėjau galimybę pasisakyti Bendradarbia-vau grupėje Dirbau su mokytojos pagalba Dirbau savarankiškai
Įvertinkite kitų grupių darbus Eurovizijos metodu: balsuokite spalvotais lapeliais