Klaipėdos “Aukuro” gimnazijos mokinių sveikatos rodiklių analizė m.

Slides:



Advertisements
Panašios pateiktys
Laisvės ir kalnų šauksmas
Advertisements

“Ieškosiu Tavo veido...” pagal Isabel Guerra.
Lakštingala, čiulbanti 100 metų
Gėlių horoskopas MOTERIMS
Juozas Aputis (g. 1936) – rašytojas, bandantis surankioti ir savaip sudėlioti pasaulio grožį ir neįžvelgiamą jo gelmę reiškiančius žodžius. Parengė Vilniaus.
ATRASK DIEVO PAŠAUKIMĄ
III klasių viktorina Paruošė G.Baublienė ir L.Venskutė
Pateikties kopija:

Klaipėdos “Aukuro” gimnazijos mokinių sveikatos rodiklių analizė 2018 m. Paruošė: Mokyklų visuomenės sveikatos priežiūros specialistės B. Juškienė, V. Cirtautienė

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. rugpjūčio 10 d. įsakymu Nr. V-773 patvirtintos Lietuvos higienos normos HN 21:2011 ,,Mokykla, vykdanti bendrojo ugdymo programas. Bendrieji sveikatos saugos reikalavimai” (Žin., 2011, Nr. 103-4858) 98 punkte nurodyta, kad mokyklos vadovas ar jo įgaliotas asmuo turi užtikrinti, kad mokiniai iki 18 metų ugdymo procese dalyvautų pasitikrinę sveikatą ir pateikę vaiko sveikatos pažymėjimą, ne anksčiau kaip prieš metus.

Rezultatų svarba–kasmetinių mokinių sveikatos profilaktinių patikrinimų duomenys reikalingi kryptingai planuoti ir įgyvendinti sveikatos priežiūrą mokykloje, organizuoti tikslesnes sveikatos stiprinimo priemones, susijusias su ligų ir traumų profilaktika.

DOMINUOJANTYS MOKINIŲ SVEIKATOS SUTRIKIMAI GIMNAZIJOJE PROC. (Klasių grupė 9-12 kl.)

Dominuojantys sveikatos sutrikimai

KŪNO KULTŪROS GRUPĖS

KŪNO KULTŪROS GRUPĖS

Mokinių pasiskirstymas kūno kultūros su apribojimais grupėse

Mokinių dalis(%) turinti kariesu pažeistų dantų (iš patikrintų mokinių sk. 9-12 kl.)

Sąkandžio patologija

APIBENDRINIMAS Mokiniams dažniausiai diagnozuoti regos, kraujotakos, skeleto – raumenų. Tarp klasių, pagal sutrikimus tam tikrose organų sistemose, pasiskirstymas yra vienodas. Dalyje pažymų mokinių sveikata įvertinta nevisiškai ir (ar) gydytojų išvados nepateiktos.

Rekomendacijos . Remiantis analizės rezultatais, daugiau dėmesio turi būti skiriama mokinių sveikatos stiprinimo žinių ir įgūdžių formavimui (ypatingas dėmesys privalo būti skiriamas regos ir kraujotakos sistemos sutrikimams). Svarbu gimnazijos bendruomenėje propaguoti sveiką gyvenseną, stengtis mažinti rizikos veiksnius, kurie įtakoja ligų atsiradimą. Inicijuoti, organizuoti, vykdyti projektus mokinių sveikatai stiprinti.

Sveikata dar ne viskas, tačiau be sveikatos viskas - niekas. Sokratas