Sveiki atvykę į ETEE antreprenerystės mokymus verslumo ugdytojams

Slides:



Advertisements
Panašios pateiktys
Laisvės ir kalnų šauksmas
Advertisements

“Ieškosiu Tavo veido...” pagal Isabel Guerra.
Lakštingala, čiulbanti 100 metų
Gėlių horoskopas MOTERIMS
Juozas Aputis (g. 1936) – rašytojas, bandantis surankioti ir savaip sudėlioti pasaulio grožį ir neįžvelgiamą jo gelmę reiškiančius žodžius. Parengė Vilniaus.
ATRASK DIEVO PAŠAUKIMĄ
III klasių viktorina Paruošė G.Baublienė ir L.Venskutė
Pateikties kopija:

Sveiki atvykę į ETEE antreprenerystės mokymus verslumo ugdytojams 6 Modulis – Sėkmės kriterijų apibrėžimas www.eteeproject.org

SVAJOKITE KURKITE NAUDOKITE KAS? KĄ? KAIP? Vartotojo patirtis (1) Suinteresuotų asmenų pažinimas (4) Jūsų auditorijos įtraukimas(7) KAS? Kūrybinės idėjos generavimas (2) Aplinka (aprėptis) (5) Idėjų pristatymas (8) KĄ? Jūsų priemonių rinkinys (3) Sėkmės kriterijų nustatymas (6) Veiksmų planavimas (9) KAIP?

Apžvalga: 6 modulis Išsikelsime sau iššūkį atrasti ir išvystyti verslumo vertinimo metodus, kurie fiksuoja ir matuoja sėkmę.

Mokymosi rezultatai: 6 modulis Būsime išanalizavę skirtingus vertinimo pavyzdžius bei metodus verslumo rezultatams nustatyti; Pasiūlę idėjų, savo pačių vertinimo metodo sukūrimui.

Daugiau informacijos: http://Europa.eu/!fb73BK https://t.co/HrtBxhXUkI Kas yra “Entrecomp”? Apžvalginis vaizdo įrašas: https://ec.europa.eu/avservices/video/player.cfm?ref=I163141&lg=EN&sublg=none http://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/handle/JRC109128

EntreComp: Link veiksmo Nuo vizijos prie veiksmo: 3.2 Planavimas ir valdymas: įkvėpkite, sužadinkite entuziazmą ir įtraukite • Išsikelkite ilgalaikius, vidutinės trukmės ir trumpalaikius tikslus; • Apsibrėžkite prioritetus ir veiksmų planus; • Prisitaikykite prie nenumatytų pokyčių. 1.3 Vizija: Dirbkite savo ateities vizijos labui

Modulio įžanginis užsiėmimas: Sėkmės pavyzdžiai Tikslas: Pristatyti verslumo pavyzdžius, siekiant padidinti dalyvių susidomėjimą verslumu ir jo teikiama verte visuomenei; Veiksmingas, įtraukiantis ir informatyvus mokymo metodas, paskatinantis verslininko ketinimus dalyvauti verslumo veikloje darbo vietoje ar pradedant verslą. Panaudojimas su studentais: Supažindinimas su sėkmės pavyzdžiais, dalyviams susitapatinus su jais ir jų istorija, gali teigiamai veikti dalyvių pasitikėjimą savimi ir jų verslumo elgesio ketinimus; padėti ugdyti jų savimonę ir skatinti verslumo siekį.

Metodas: Sėkmės modeliavimas Ruošiant šį užsiėmimą, galite apsvarstyti šias galimybes: Use little person image to focus on the learner/user you have identified Pridėti realių sėkmės pavyzdžių arba sėkmę atspindinčias nuotraukas Arba Norėdami sutelkti dėmesį į tam tikrą besimokantįjį / vartotoją, naudokite mažą žmogaus atvaizdą  Paprašykite komandų įvardinti šių sėkmės pavyzdžių ar vartotojų savybes. Kas rodo jų sėkmę? http://www.scmp.com/news/china/money-wealth/article/1839034/so-who-are-chinas-five-most-admired-entrepreneurs China Soong Ching Ling Foundation – charity (removed: discredited a bit for not giving all £ to charity but keeping some for running costs) One Foundation – Charity (https://en.wikipedia.org/wiki/One_Foundation) (Waving) - Jack Ma Ma Yun is undoubtedly the most famous mainland entrepreneur today, chairman of Alibaba Group (Hand to face)Liu Chuanzhi Liu, 71, who founded China’s computer giant, Lenovo – the world’s largest PC maker – three decades ago, is regarded as the “godfather of mainland entrepreneurs”. (Blue background) Wang Jianlin The chairman of Dalian Wanda has enjoyed a high profile across China in the past few years with his Wanda shopping malls opening in a number of mainland cities, including impoverished western Chinese provinces such as Guizhou . He was named China’s richest man in Forbes magazine’s rich-list published in March, with a personal fortune valued at about US$24.2 billion – just ahead of Jack Ma, whose wealth is put at US$22.7 billion. Red background Wang Shi Wang Shi has been dubbed “big brother” by other mainland entrepreneurs for a long time because his company, Vanke, has been the largest listed real estate company for years.

Kas daro verslininką sėkmingu? http://www.scmp.com/news/china/money-wealth/article/1839034/so-who-are-chinas-five-most-admired-entrepreneurs China Soong Ching Ling Foundation – charity (removed: discredited a bit for not giving all £ to charity but keeping some for running costs) One Foundation – Charity (https://en.wikipedia.org/wiki/One_Foundation) (Waving) - Jack Ma Ma Yun is undoubtedly the most famous mainland entrepreneur today, chairman of Alibaba Group (Hand to face)Liu Chuanzhi Liu, 71, who founded China’s computer giant, Lenovo – the world’s largest PC maker – three decades ago, is regarded as the “godfather of mainland entrepreneurs”. (Blue background) Wang Jianlin The chairman of Dalian Wanda has enjoyed a high profile across China in the past few years with his Wanda shopping malls opening in a number of mainland cities, including impoverished western Chinese provinces such as Guizhou . He was named China’s richest man in Forbes magazine’s rich-list published in March, with a personal fortune valued at about US$24.2 billion – just ahead of Jack Ma, whose wealth is put at US$22.7 billion. Red background Wang Shi Wang Shi has been dubbed “big brother” by other mainland entrepreneurs for a long time because his company, Vanke, has been the largest listed real estate company for years. Kas daro verslininką sėkmingu?

Grupinė tyrimo užduotis: Įvardinkite temas Pasidalinkite sėkmės istorijomis ir pavyzdžiais (arba verslininkais, kuriuos pažįstate / apie kuriuos žinote iš žiniasklaidos); Užfiksuokite tai, ką žinote / dėl ko sutinkate kalbant apie sėkmę / verslininkus; Klasifikuokite (pasitelkdami asmenybės bruožų teoriją, modelį, temas); Būkite pasirengę pasidalyti savo išvadomis su platesne grupe.

Metodo apžvalga: Temos (Vaidmenų modeliai) Tikslas: Užfiksuoti, palyginti ir išanalizuoti grupės įžvalgas ir supratimą; Aktyviai tyrinėti/skaityti ir aptarti temas. Panaudojimas su studentais: Ugdo pasitikėjimą žiniomis, įgytomis per visą gyvenimą, taip pat atliekant tyrimus ir skaitant; Skatina užklasinį darbą, kaip reikalaujama klasėje. Modeliai arba rėmai, į kuriuos turi būti atsižvelgiama tiriant ir vetrtinant duomenys. POREIKIAI

Palyginkite: Savybės ir bruožai (GIBB, 2002) Verslumo elgesys Verslumo bruožai Verslumo įgūdžiai Galimybių ieškojimas ir suvokimas Ambicingas Kūrybingas problemų sprendimas Iniciatyvų ėmimasis, kad viskas vyktų Pasitikintis ir tikintis savimi Įtikinėjimas Kūrybiškas problemų sprendimas Išlaikytas Derėjimasis Savarankiškas vadovavimas Besitvardantis Pardavimas Prisiėmimas atsakomybės už dalykus Orientuotas į veiksmą Siūlymas Įžvalgumas Teikia pirmenybę mokymuisi darant Holistiškas verslo, projektų, situacijų valdymas Veiksmingas ryšių užmezgimas Sunkiai dirbantis Strateginis mąstymas Kūrybiškas dalykų susiejimas Ryžtingas Intuityvus sprendimų priėmimas esant neaiškioms aplinkybėms Kritinis vertinimas ir apsisprendimas prisiimant įvertintas grėsmes. Kūrybingas Ryšių užmezgimas

Palyginkite kompetencijas

Grupinė užduptis: Apibendrinantis piešinys Naudodami sutartas temas, pavaizduokite savo sėkmės suvokimą Get them to

Metodas: Kodėl naudoti apibendrinantį piešinį? Parodyti grupės darbą Atrasti bendrą supratimą ir temas Reflektuoti mokymąsi (susiejimas su teorija; tolimesnis skaitymas;užrašai)ir susieti su tolimesnėmis temomis

Metodų apžvalga: Piešimas Tikslas: Užfiksuoti, palyginti ir pavaizduoti mokymąsi kūrybiniu formatu‘ Aktyviai mąstyti/ tyrinėti / skaityti, gilintis į temas ir aiškiai parodyti. Panaudojimas su studentais: Ugdo pasitikėjimą tiems, kuriems sunku rašyti; Skatina naujus pristatymo būdus / įtraukia studentus; Skatina ryšius už klasės ribų ir mąstymą. Modeliai ar rėmai į kuriuos reikia atsižvelgti analizuojant informaciją. POREIKIAI

Kaip jūs įvertintumėte, ar ši užduotis buvo sėkmingai įvykdyta? Šio metodo refleksija: aptarkite mažose komandose Mokymosi rezultatai? Problemos? Ar tinkamas naudoti su jūsų studentais? The needs link to the next slide – the permission to fail And SIMPLY DO IDEAS as next steps Aptarkite: Kaip jūs įvertintumėte, ar ši užduotis buvo sėkmingai įvykdyta?

Mokymasis ir mokymas: Verslumo prieiga Kad ugdytumėte kompetenciją, kaip turėtumėte mokyti ir vertinti? Grupėse aptarkite savo ugdytojo vaidmenį: Įtraukimas Motyvavimas Nukreipimas Vedimas Atsitraukimas – leidimas daryti klaidas Parėmimas Reflektavimas

Sekančios kelios skaidrės yra skirtos suteikti paramą, idėjų ir pavyzdžių

Sekančios kelios skaidrės yra skirtos suteikti paramą, idėjų ir pavyzdžių Kada tai daryti?

Sekančios kelios skaidrės yra skirtos suteikti paramą, idėjų ir pavyzdžių

Užsiėmimas: Sėkmės nustatymas Nedidelėje diskusijų grupėje užrašykite visus jums žinomus metodus, kuriuos galima panaudoti: Vertinimui ugdyme Įvertinimui (atsiliepimai ir apžvalga)

Užsiėmimas: sėkmės apibrėžimas (atsakymai-pavyzdžiai) Kaip grupė, sukurkite pagrindinį sąrašą, užrašydami visus metodus, kuriuos galima panaudoti: Vertinimui ugdyme Egzaminai raštu; Pristatymai; Praktinės demonstracijos; Egzaminai žodžiu; Stebėjimai; Prototipas / gaminys. Įvertinimui (atsiliepimai ir apžvalga) Apklausa; Interviu; Tikslinės grupės; Stebėjimai.

Reflektuokite savo mąstymą apie sėkmę Kalbant apie jūsų mokymąsi 5 modulyje - aplinkos analizė; Apie jūsų vartotoją (1 modulis); Vartotojo patirties supratimą; Suinteresuotų asmenų interesus (4 modulis) ir jūsų išteklius (3).

Sudėtingas pedagoginis iššūkis Žinių perdavimas - įgūdžių ugdymas - pasitikėjimo ugdymas Įgūdžių ugdymas per praktiką (kartojimas ir grįžtamasis ryšys); Sprendimų priėmimas / vertybės; Klaidų tyrinėjimas; Atsparumo ugdymas; Apmąstymai ir veiksmai. Rezultatai: daugeliui ir keliems Akademiniai; Užimtumas; Naujas verslas (tvaresnis, besiplėtojantis, sėkmingesnis).

VERTINIMAS: SĖKMĖS ĮRODYMAI Sudėtingas pedagoginis iššūkis Žinių perdavimas - įgūdžių ugdymas - pasitikėjimo ugdymas Įgūdžių ugdymas per praktiką (kartojimas ir grįžtamasis ryšys); Sprendimų priėmimas / vertybės; Klaidų tyrinėjimas; Atsparumo ugdymas; Apmąstymai ir veiksmai. Rezultatai: daugeliui ir keliems Akademiniai; Užimtumas; Naujas verslas (tvaresnis, besiplėtojantis, sėkmingesnis). VERTINIMAS: SĖKMĖS ĮRODYMAI Phil Race (2011)

Ką jūs galite įvertinti? Parenkite sąrašą dalykų, kuriuos galima įvertinti Tada susiekite jį su Entrecomp

Ką jūs galite įvertinti? Individo lygmenyje Ką jie sako (asmeniškai; vloge; pristatinėjant); Ką jie rašo (egzaminų metu, internete; bloguose); Rezultatai: Ką jie atlieka (prezentacijos; internetas; vaizdo reportažai; prototipai). Grupėje Komandose – kaip jie dirba kartu? Tikrina vienas kito darbus

Kaip galite įvertinti mokymąsi? Aptarkite Kaip geriausia įvertinti ir akredituoti pasiekimus ar patirtį; Nenumatytus rezultatus (papildomą mokymąsi). Remdamiesi penkiais Race reikalavimais(1-4), aptarkite kiekvieną paeiliui (1) Pagrįstumas; (2) Patikimumas; (3) Skaidrumas; (4) Autentiškumas; Dabar išskirkite (5), kas jūsų kontekste yra lengvai įvykdoma ir pasidalinkite savo požiūriu su grupe.

Mokymo metodas: Refleksija Kas iš to? Kas dabar? Mokymo metodas: Refleksija Ką? Kas iš to? Kas dabar? (Peržiūrėti ir pakartoti?) Terry Borton (1970) trijų žingsnių klausimai „Ką?“, „Kas iš to?“ ir „Kas dabar?“ buvo vėliau plėtojami John Driscoll 1994, 2000 ir 2007m. (patirtimi-grindžiamo mokymosi ciklas)

Regulariari praktika ir palaikantis mokymas Metodų apžvalga: Refleksija Tikslas: Įsitikinti, kad mokymasis pagrįstas „mokymosi darant“ užsiėmimais. Panaudojimas su studentais: Ugdo pasitikėjimą refleksijos ir apibendrinimo gebėjimais (ir bendravimo įgūdžiais); Atskleidžia Jų pačių turimą patirtį ir nagrinėjamos srities supratimo gylį, taip pat gebėjimą įvardinti vis dar vykstančią kelionę (veiksmų planas) POREIKIAI Regulariari praktika ir palaikantis mokymas

Refleksijos: jūsų ETEE sėkmė iki šiol Ko aš išmokau? Kokie nors netikėtumai? Ar aš buvau įkvėptas? Ką galėčiau pritaikyti darbe? Kas nebuvo naudinga? Ką aš buvau raginamas daryti?

Savęs-įsivertinimas: Ar jūs galite… Išvardyti jūsų antreprenerystės programos sėkmę lemiančius veiksnius? • Išvardyti rezultatus, kurių siekiate vartotojams (besimokantiems / suinteresuotiems asmenims)? • Apibūdinti visas jūsų ieškomas / naudojamas naujoves ir paaiškinkite, kodėl? • Įvertinti, kaip „EntreComp“ gali padėti nustatyti vartotojų kompetencijos lygius?

Ką išmokome? Refleksijos įrankių naudojimas Dėmesys vartotojui visame procese, įskaitant vertinimą / grįžtamąjį ryšį Dėmesys kompetencijos ugdymui ir vertinimui (EntreComp)

Kur toliau? Jūsų ETEE modelis (canvas: REFLEKSIJA Sukurkite savo antreprenerystės programą! Pagalvokite apie savo antreprenerystės mokymo dirbtuves/ užsiėmimus / programą; Apibūdininkite savo antreprenerystės programą: Parašykite pastabą apie savo ETEE modelį (canvas).

SVAJOKITE KURKITE NAUDOKITE KAS? KĄ? KAIP? Vartotojo patirtis (1) Suinteresuotų asmenų pažinimas (4) Jūsų auditorijos įtraukimas(7) KAS? Kūrybinės idėjos generavimas (2) Aplinka (aprėptis) (5) Idėjų pristatymas (8) KĄ? Jūsų priemonių rinkinys (3) Sėkmės kriterijų nustatymas (6) Veiksmų planavimas (9) KAIP?