9 Modulis Veiksmų planavimas

Slides:



Advertisements
Panašios pateiktys
Laisvės ir kalnų šauksmas
Advertisements

“Ieškosiu Tavo veido...” pagal Isabel Guerra.
Lakštingala, čiulbanti 100 metų
Gėlių horoskopas MOTERIMS
Juozas Aputis (g. 1936) – rašytojas, bandantis surankioti ir savaip sudėlioti pasaulio grožį ir neįžvelgiamą jo gelmę reiškiančius žodžius. Parengė Vilniaus.
ATRASK DIEVO PAŠAUKIMĄ
III klasių viktorina Paruošė G.Baublienė ir L.Venskutė
Pateikties kopija:

9 Modulis Veiksmų planavimas www.eteeproject.org

SVAJOKITE KURKITE NAUDOKITE KAS? KĄ? KAIP? Vartotojo patirtis (1) Suinteresuotų asmenų pažinimas (4) Jūsų auditorijos įtraukimas(7) KAS? Kūrybinės idėjos generavimas (2) Aplinka (aprėptis) (5) Idėjų pristatymas (8) KĄ? Jūsų priemonių rinkinys (3) Sėkmės kriterijų nustatymas (6) Veiksmų planavimas (9) KAIP?

Apžvalga: 9 Modulis Atsispirdami nuo to, ką išmokome ir sužinojome, apmąstysime ir apžvelgsime jūsų ETEE kelionę ir pasiekimus. Mes užbaigsime savo ETEE modelį (canvas) ir parengsime tolimesnių veiksmų planą; Užpildysite savo ETEE modelį (canvas), kaip priemonę, padedančią imtis veiklos ir padėti sau ir savo kolegoms šiame procese.

Mokymosi rezultatai: 9 Modulis Modulių rezultatų sintezė, siekiant užbaigti pildyti ETEE modelį (canvas) ir veiksmo planą; Įvertinti mokymąsi ir identifikuoti likusias spragas bei kitus veiksmus/paramą, reikalingus idėjoms įgyvendinti ateityje (asmeninis veiksmų planavimas).

Daugiau informacijos čia: http://Europa.eu/!fb73BK https://t.co/HrtBxhXUkI What is “Entrecomp”? Apžvalginis vaizdo įrašas: https://ec.europa.eu/avservices/video/player.cfm?ref=I163141&lg=EN&sublg=none http://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/handle/JRC109128

EntreComp: Nuo išteklių prie veiksmo 3.1. Iniciatyvumas 3.2. Planavimas ir vadyba Teikite prioritetus, organizuokite, sekite; Įsivardinkite ilgalaikius, vidutinio ilgumo ir trumpalaikiu tikslus; Apibrėžkite prioritetus ir veiksmo planą; Prisitaikykite prie nenumatytų pokyčių. 3.3. Susidorojimas su netikrumu, neaiškumu ir rizika 3.4 Darbas su kitais 3.5 Mokymasis per patirtį

SVAJOKITE KURKITE NAUDOKITE KAS? KĄ? KAIP? Vartotojo patirtis (1) Suinteresuotų asmenų pažinimas (4) Jūsų auditorijos įtraukimas(7) KAS? Kūrybinės idėjos generavimas (2) Aplinka (aprėptis) (5) Idėjų pristatymas (8) KĄ? Jūsų priemonių rinkinys (3) Sėkmės kriterijų nustatymas (6) Veiksmų planavimas (9) KAIP?

Užsiėmimas: Jūsų ETEE modelio (canvas) peržiūrėjimas Dirbdami poromis ir pristatydami vieni kitiems mąstymą, kuris grindžia jūsų modelį (canvas), įvertinkite savo pažangą. Norėdami pagilinti savo supratimą ir pasitikslinti atsakymus į jums rūpimus klausimus, paklausinėkite vieni kitų (reflektyvus klausinėjimas). Ar galite atsakyti ...

Koks yra jūsų pasiūlymas? Kokia yra jūsų vizija? Apibūdinkite ją… Sukuriama specifinė nauda ir vertė klientui; Kaip galima parodyti ir įvertinti šią naudą? Kur norite būti ilgalaikėje ateityje? Pasirinkite savo reikšmingą ateities gyvenimo datą ar etapą ir apibūdinkite, koks bus jūsų pasiūlymas tuo metu (kaip atrodo sėkmė).

Uždaviniai ir tikslai Kur link eisite artimiausiu ir vidutiniu laikotarpiu ir kokiomis aiškiomis priemonėmis galite įvertinti sėkmę?

Užsiėmimas: Lipnūs lapeliai projekto planavimui Suplanuokite savo projekto įgyvendinimo etapų terminus Remdamiesi savo apibrėžtu tikslu ir siekiamais rezultatais: Supraskite, kur jūs esate dabar; Ant atskirų lipnių lapelių surašykite kuo daugiau užduočių, kurias turite atlikti. Sukurkite (lipnūs lapeliai) „kelią“, kuris yra lankstus ir lengvai pritaikomas nurodo tarpusavyje susijusias veiklas

Užsiėmimas: Lipnūs lapeliai projekto planavimui Suplanuokite, kokių jums reikės išteklių skirtingais etapais Šiandien Pradėjimas!

Metodų apžvalga: Lipnūs lapeliai projekto planavimui Tikslas: Parodyti projekto valdymo įgūdžius; Parodyti lankstumo poreikį projektų valdyme. Panaudojimas su studentais: Skatina efektyvų komandinį darbą; Skatina viso projekto supratimą; Skatina sklandžią prieigą prie projektų valdymo. Poreikiai Refleksija, remiantis kitomis projekto valdymo priemonėmis; Būtina susieti elementus

Jūsų ETEE modelis (canvas): Jūsų veiksmų planas Apibrėžkite savo tikslą. Su kuo jums reikia pasikalbėti? Įtraukti? Ko jums reikia? Kaip jūs tai padarysite? Iki kada? KAS Vartotojas Suinteresuoti asmenys Auditorija KĄ Idėjos Aplinka Žinutė (pristatymas) KAIP Įrankiai Sėkmės kriterijai Veiksmai

Kas toliau? Ar reikia ką nors išbandyti? Rinkos išbandymas Prieš visiškai atsiduodami veiklai, pasistenkite būti kuo labiau užtikrintas – yra naudinga atlikti keletą paprastų bandymų ar surinkti koncepcijos veikimo įrodymų. Kokių jums reikia įrodymų, kurie palaikytų ir sustiprintų jūsų idėją? Kaip juos galite pademonstruoti? Dar kartą permąstykite savo: Rinkos analizę – kas yra jūsų klientai? Konkurentų analizė – kas dar yra prieinama?

Identifikuokite spragas, poreikius, reikalingus tyrimus

Ką jums dar reikia išsiaiškinti/padaryti? Dokumentų ir tekstų analizė laikraščiai, skelbimai , aktualūs darbai, vadovėliai, paskelbti rinkos tyrimai; Apsilankymas pas potencialius prekiautojus/ platintojus; Apsilankymas pas konkurentus; Panašaus verslo stebėjimas; Apsilankymas pas potencialius klientus. Šaltinis: Rosthorn ir kiti (1994) Papildykite savo ETEE veiksmų planą!

Pristatykite savo ETEE modelį (canvas) ir veiksmų planą Koks yra programos tikslas? (2) Kam ji skirta? (1) Kaip ji padės besimokantiems/ dalyviams vystyti savo antreprenerystės įgūdžius? Kas jums gali padėti? (3, 4) Kokių išteklių jums reikia? (3, 5) Kokių veiksmų jums reikia imtis (mokymasis, mokymas ir vertinimas) (6) Kaip įtrauksite dalyvius? (7, 5) Iš kur gausite pagalbą tam, ką jūs darote? (8) VEIKSMŲ PLANAVIMAS

SVAJOKITE KURKITE NAUDOKITE KAS? KĄ? KAIP? Vartotojo patirtis (1) Suinteresuotų asmenų pažinimas (4) Jūsų auditorijos įtraukimas(7) KAS? Kūrybinės idėjos generavimas (2) Aplinka (aprėptis) (5) Idėjų pristatymas (8) KĄ? Jūsų priemonių rinkinys (3) Sėkmės kriterijų nustatymas (6) Veiksmų planavimas (9) KAIP?

Veiksmų planavimo teiginiai: Ką išmokome? Apgalvokite, ką išmokote Ką ketinate daryti kitaip?

Asmeninė refleksija: ETEE programa Ką aš išmokau? Kokie nors netikėtumai? Ar aš buvau įkvėptas? Ką aš galėčiau pritaikyti darbe? Kas nebuvo naudinga? Ką aš buvau skatinamas daryti? Apibūdinimas Kas atsitiko? Jausmai Ką jūs mąstėte ir kaip jautėtės? Vertinimas Kas buvo gero ir blogo šioje patirtyje? Analizė Kaip galite įvertinti šią situaciją? Išvada Ką dar galėjote padaryti? Veiksmų planas Jei tai vėl iškiltų, ką darytumėte? Naudokite vieną modelį ir įvardinkite savo požiūrį

Metodo apžvalga Tikslas: Aiškūs klausimai, kurie skatina reflektyvų ir į veiksmą orientuotą mąstymą. Panaudojimas su studentais: Ugdo pasitikėjimą reflektavimo ir apibendrinimų darymo įgūdžiais (ir bendravimo įgūdžiais); Atskleidžia jų patirties ir supratimo apie nagrinėjamą sritį gylį ir lygį. Poreikiai Dirbkite su studentais taip, kad jie suvoktų, jog yra gerai išreikšti savo asmeninę mokymosi patirtį

Jūsų ETEE modelis (canvas):REFLEKSIJA Kur toliau? Jūsų ETEE modelis (canvas):REFLEKSIJA Sukurkite savo antreprenerystės programą! Pagalvokite apie savo antreprenerystės ugdymo dirbtuves/ užsiėmimus / programą; Apibūdininkite savo antreprenerystės programą: Parašykite pastabą apie savo ETEE modelį (canvas).

Mąstyti ir veikti antrepreneriškai (kaip antrepreneris) Ko išmokome? ETEE procesas Svajokite Kurkite Naudokite Dėmesys vartotojui Mąstyti ir veikti antrepreneriškai (kaip antrepreneris) KAS Vartotojas Suinteresuoti asmenys Auditorija KĄ Idėjos Aplinka Žinutė (pristatymas) KAIP Įrankiai Sėkmės kriterijai Veiksmai

Kur toliau? Praktika! Parama: Kiti žingsniai: Ir toliau būkite ETEE tinklo dalimi socialinėje medijoje. Kiti žingsniai: Vietinis pasiūlymas / nacionalinės galimybės; Sukurkite grupę socialinėje medijoje, kad palaikytumėte ryšį / ir toliau būtumėte tinklo dalimi internete.