Rytis Urniežius PUČIAMŲJŲ INSTRUMENTŲ ORKESTRŲ VEIKLOS SPECIFIKA. KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO POREIKIAI.

Slides:



Advertisements
Panašios pateiktys
Laisvės ir kalnų šauksmas
Advertisements

“Ieškosiu Tavo veido...” pagal Isabel Guerra.
Lakštingala, čiulbanti 100 metų
Gėlių horoskopas MOTERIMS
Juozas Aputis (g. 1936) – rašytojas, bandantis surankioti ir savaip sudėlioti pasaulio grožį ir neįžvelgiamą jo gelmę reiškiančius žodžius. Parengė Vilniaus.
ATRASK DIEVO PAŠAUKIMĄ
III klasių viktorina Paruošė G.Baublienė ir L.Venskutė
Pateikties kopija:

Rytis Urniežius PUČIAMŲJŲ INSTRUMENTŲ ORKESTRŲ VEIKLOS SPECIFIKA. KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO POREIKIAI

PUČIAMŲJŲ INSTRUMENTŲ ORKESTRŲ BEI JŲ REPERTUARO RAIDA IR VEIKLOS SPECIFIKA Muzikos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo (nuotolinio mokymosi) kursas TURINYS Pučiamųjų orkestrų kilmė bei jų funkcijos Europos muzikos istorijos kontekste. Pučiamųjų orkestras kaip Europos muzikinės kultūros komponentas. Pučiamųjų instrumentų kolektyvai iki XVIII amžiaus pabaigos. Pučiamųjų orkestrai XVIII a. pabaigoje – XIX a. Pučiamųjų orkestrai XX a. pirmojoje pusėje. XX a. antroji pusė – intensyviausias pučiamųjų orkestrų raidos laikotarpis. JAV ir Vakarų Europos kompozitorių kūryba pučiamųjų orkestrams. XX a. muzikos pučiamųjų orkestrui interpretaciniai ir edukaciniai ypatumai.

KURSO TIKSLAS – pateikti klausytojams informaciją apie europinės kultūrinės tradicijos šalyse (Vakarų Europoje, JAV) paplitusius pučiamųjų instrumentų orkestrų istorinės raidos etapus, veiklos pobūdį, pučiamųjų orkestrams kūrusių kompozitorių kūrinius, jų interpretavimo ypatumus, orkestrų sudėčių formavimo bei repertuaro ypatumus, svarbiausius kūrinių atrankos bei darbo su orkestrais metodikos bruožus.

KURSO UŽDAVINIAI Pateikti pučiamųjų orkestrų istorinės raidos apžvalgą. Išnagrinėti šiuolaikinių pučiamųjų orkestrų struktūros ir funkcijų ypatumus. Išanalizuoti pučiamųjų orkestrų repertuaro ypatumus. Pateikti žymiausių Vakarų šalių kompozitorių ir jų kūrinių pučiamųjų orkestrui apžvalgą. Pateikti svarbiausius pučiamųjų orkestrų sudėties formavimo, repertuaro atrankos, kūrinių interpretavimo bei darbo su orkestrais metodinius ypatumus.

Dėkoju už dėmesį