veiklos kokybės įsivertinimo REZULTATAI “Lieporių” gimnazija 2010-2011 m.m.
Šiaulių Lieporių gimnazijos direktoriaus 2011 m. balandžio 19 d Šiaulių Lieporių gimnazijos direktoriaus 2011 m. balandžio 19 d. įsakymu nr. V-168(1.11) „Dėl gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo 2010-2011 m.m.”, remiantis ,,Bendrojo lavinimo mokyklos vidaus audito tvarkos aprašu“ (2007 m.) ir "Bendrojo lavinimo mokyklos vidaus audito rekomendacijomis" (2009 m.) 2011 metų balandžio 19 – 21 d. gimnazijoje buvo atliktas platusis įsivertinimas, kuriame dalyvavo 51 pedagogas. Gimnazijos kokybės veiklą vertino pagal penkias sritis užpildant anketą, remdamiesi rodiklių paaiškinimais, savo nuomone bei patirtimi pagal vertinimo lygių skalę
Gimnazijos VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO 2010 – 2011 DARBO GRUPĖ Grupės pirmininkė –veiklos stebėsenos poskyrio vedėją Gražina Mickienė Nariai: Natalja Drozdova, anglų klb. mokytoja metodininkė Antanė Brazaitienė, vokiečių klb. vyresnioji mokytoja Stefanija Žukienė, chemijos vyresnioji mokytoja Dainius Bertulis, kūno kultūros mokytojas metodininkas Silva Grušaitė, lietuvių klb. vyresnioji mokytoja Lina Tubienė, matematikos, ekonomikos vyresnioji mokytoja Živilė Staškauskienė, technologijų mokytoja metodininkė Loreta Kundrotienė, geografijos vyresnioji mokytoja
PLAČIOJO ĮSIVERTINIMO REZULTATAI
5. Mokyklos strateginis valdymas Veiklos sritys: 1. Mokyklos kultūra 2. Ugdymas ir mokymasis 3. Pasiekimai 4. Pagalba mokiniui 5. Mokyklos strateginis valdymas
( Vidurkis – 3,3. Atitinka 3 lygį. ) 1. Mokyklos kultūra ( Vidurkis – 3,3. Atitinka 3 lygį. )
( Vidurkis – 3,1. Atitinka 3 lygį. ) 2. Ugdymas ir mokymasis ( Vidurkis – 3,1. Atitinka 3 lygį. )
( Vidurkis – 3,1. Atitinka 3 lygį. ) 3. Pasiekimai ( Vidurkis – 3,1. Atitinka 3 lygį. )
( Vidurkis – 3,1. Atitinka 3 lygį. ) 4. Pagalba mokiniui ( Vidurkis – 3,1. Atitinka 3 lygį. )
5. Mokyklos strateginis valdymas ( Vidurkis – 3,3. Atitinka 3 lygį. )
Platusis įsivertinimas pagal sritis Visos veiklos sritys atitinka 3 lygį
Įsivertinimo darbo grupės išvados, rekomendacijos
Temų įvertinimO ANALIZĖ Geriausiai įvertintos temos Tema Vidurkis 5.5. Materialinių išteklių valdymas 3,4 1.4. Mokyklos ryšiai 5.2. Mokyklos įsivertinimas 5.1. Mokyklos strategija
Temų įvertinimO ANALIZĖ Blogiausiai įvertintos temos Tema Vidurkis 2.4. Mokymosi kokybė 2,7 4.5. Tėvų pedagoginis švietimas 2,9 4.3. Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas 2.5. Mokymo ir mokymosi diferencijavimas 3,0 2.3. Mokymo kokybė
Rodiklių įvertinimO ANALIZĖ Geriausiai įvertinti rodikliai: Veiklos rodikliai Vidurkis 5.1.1. Mokyklos vizija, misija ir tikslai 3,6 1.1.5. Mokyklos atvirumas ir svetingumas 3,5 1.1.2. Tradicijos ir ritualai 1.2.3. Mokyklos kaip organizacijos pažangos siekis 3,4 1.3.1. Darbo tvarka ir taisyklės 1.4.1. Mokyklos vaidmuo vietos bendruomenėje 5.5.3. Patalpų naudojimas
Rodiklių įvertinimO ANALIZĖ Blogiausiai įvertinti rodikliai: Veiklos rodikliai Vidurkis 2.4.2. Mokėjimas mokytis 2,5 2.4.1. Mokymosi motyvacija 2,7 4.5.1. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pagalba mokantis 2.4.3. Mokymasis bendradarbiaujant 2,9 4.3.2. Gabių ir talentingų vaikų ugdymas 1.1.6. Klasių mikroklimatas 2.3.2. Mokymo ir gyvenimo ryšys
Giluminiam įsivertinimui pasirinkti veiklos rodikliai Sritis: Ugdymas ir mokymasis Veiklos rodikliai: 2.3.2. Mokymo ir gyvenimo ryšys 2.4.1. Mokymosi motyvacija 2.4.2. Mokėjimas mokytis 2.4.3. Mokymasis bendradarbiaujant
GILUMINIO ĮSIVERTINIMO REZULTATAI
Sritis: Ugdymas ir mokymasis Temos Veiklos rodikliai Lygis 2.4. Mokymosi kokybė 2.4.2. Mokėjimas mokytis 3 2.4.1. Mokymosi motyvacija 2.4.3. Mokymasis bendradarbiaujant 2.3. Mokymo kokybė 2.3.2. Mokymo ir gyvenimo ryšys
TOBULINTI PASIRINKTI MOKYKLOS VEIKLOS ASPEKTAI Sritis: Ugdymas ir mokymasis Veiklos rodikliai: 2.4.3. Mokymasis bendradarbiaujant 2.3.2. Mokymo ir gyvenimo ryšys
Ačiū už dėmesį