Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas 

Slides:



Advertisements
Panašios pateiktys
Laisvės ir kalnų šauksmas
Advertisements

“Ieškosiu Tavo veido...” pagal Isabel Guerra.
Lakštingala, čiulbanti 100 metų
Gėlių horoskopas MOTERIMS
Juozas Aputis (g. 1936) – rašytojas, bandantis surankioti ir savaip sudėlioti pasaulio grožį ir neįžvelgiamą jo gelmę reiškiančius žodžius. Parengė Vilniaus.
ATRASK DIEVO PAŠAUKIMĄ
III klasių viktorina Paruošė G.Baublienė ir L.Venskutė
Pateikties kopija:

Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas 

„Virtuali kelionė klasėje“ – VKK Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas  2012 metai

„Virtuali kelionė klasėje“ – VKK Darbo pavadinimas: GARSŲ PASAULYJE Autorius(-iai) Mokykla Trumpas mokyklos apibūdinimas Trakų r. Rūdiškių gimnazija Mišri dvikalbė (lietuvių, lenkų) gimnazija, mokosi apie 400 mokinių. Iš jų 118 pradinių klasių mokinių. Mokyklos interneto svetainės adresas http://www.rudiskiug.trakai.lm.lt/ Dalykas Nurodykite pagrindinį ir su projektu susijusius dalykus Pagrindinis – pasaulio pažinimas; Kiti – muzika, dailė ir technologijos. Klasė 4b Projekto tikslai Bendradarbiaujant grupėse, naudojant IKT, ištirti mus supančius garsus ir suvokti, kodėl juos girdime.

Projekto aprašymas Mokymosi procesas Trumpas projekto apibūdinimas. Nurodykite, kokie tikslai buvo keliami ir kokie pasiekti mokomosios veiklos rezultatai. Ar vykdyta ilgalaikė mokymo veikla? Ar vykdyta veikla skatino mokinius planuoti savo mokymosi procesą ir jį nuolat vertinti? Jei manote, kad reikia, galite įkelti dokumentus, susijusius su projekto aprašymu. Pastabose pateikta informacija, kaip į pateiktį įkelti dokumentą. Projektas “Garsų pasaulyje” skirtas 4 klasės pasaulio pažinimo ir muzikos mokomiesiams dalykams. Jo tikslas - bendradarbiaujant grupėse, naudojant IKT, ištirti mus supančius garsus ir suvokti, kodėl juos girdime. Buvo vykdyta ilgalaikė veikla, kurios metu: įrašyti aplinkos garsai; sukurti ir nupiešti garsai; įrašytas interviu; sukurti puslapiai vikyje ir išbandytas virtualus bendravimas grupėse; vykdyta informacijos paieška įvairiuose šaltiniuose; atliktas įsivertinimas. Mokymosi procesas Planavimo pavyzdžiai (pedagoginis pagrindimas, nuorodos į naudotus išteklius). Apibūdinkite kūrybiškumą ir inovatyvumą. Aprašykite, kaip mokymosi planavimas palengvino XXI a. gebėjimų ir kompetencijų (žinių gilinimo, IKT taikymo, problemų sprendimo, inovacijų, bendravimo ir bendradarbiavimo) tobulinimą. Projekto išteklių ar medžiagos įkėlimas: Pasiruoškite įkeliamą dokumentą. Meniu punkte Įterpimas pasirinkite komandą Objektas. Atsivėrusiame dialogo lange pasirinkite komandą Kurti iš failo... Spustelėkite mygtuką Naršyti. Atsivėrusiame dialogo lange suraskite norimą įkelti failą, jį pažymėkite ir spustelėkite Gerai. Pažymėkite varnele (tiesiog spustelėkite ant tuščio kvadrato) Rodyti kaip piktogramą. Spustelėkite mygtuką Keisti piktogramą. Atsivėrusiame lange pasirinkite norimą piktogramą (paveikslėlį, rodantį Jūsų įterpiamą dokumentą). Antraštės laukelyje įrašykite norimą dokumento pavadinimą ir paspauskite mygtuką Gerai. Įkėlę dokumentą, turite nurodyti veiksmus, kurie bus atliekami demonstruojant pateiktį. Tam reikia pažymėti įkeltą failą (jis bus „įrėmintas“). Meniu juostoje (ekrano viršuje) pasirinkite komandą Veiksmas. Atsivėrusiame dialogo lange nurodykite Objekto veiksmą (čia Jums bus pateikti visi galimi objekto veiksmai. Pasirinkite labiausiai tinkamą). Nurodę objekto veiksmą, spustelėkite mygtuką Gerai. Pateikdami medžiagą, naudokitės nuorodomis į projekto tinklalapius, užduotis, vaizdo ar garso failus. Prašom pačių vaizdo arba garso failų neterpti. Įterpę MS Word dokumentą, jį galite redaguoti bei keisti ir pateiktyje. Prašytume įsitikinti, kad Jūs turite visas autorių teises ir leidimus publikuoti nuotraukas, vaizdo siužetus, nes Jūsų darbai bus publikuojami viešai.

Projekto rezultatai Mokinių sukurtų darbų pavyzdžiai. Kokios technologijos ir kaip buvo naudojamos projekte? Kaip IKT buvo naudojamos žinioms bei gebėjimams gilinti, bendradarbiauti, mokytis už klasės ribų? Ar IKT naudojimas suteikė naujų galimybių? Ar skaitmeniniai ištekliai buvo naudojami novatoriškai? Įterpkite failus, vaizdo siužetus, kitus dokumentus, kurie iliustruoja mokymosi procesą ir rezultatus. Kiekviena projekto grupė sukūrė savo vikio puslapį, kuriame patalpino savo darbus: http://garsupasaulyje.pbworks.com/w/page/47266321/Tyr%C4%97j%C5%B3%20pasaulyje http://garsupasaulyje.pbworks.com/w/page/47266324/K%C5%ABr%C4%97j%C5%B3%20pasaulyje http://garsupasaulyje.pbworks.com/w/page/47266326/VIDEO%20studija http://garsupasaulyje.pbworks.com/w/page/47266322/INTERVIU%20studija Grupės buvo suskirstytos naudojant TeamUp įrankį. http://teamup.aalto.fi/?class_key=Ketvirta%20b Kiekviena grupė įsivertinimo puslapyje “KAIP MUMS SEKĖSI” http://garsupasaulyje.pbworks.com/w/page/48552608/KAIP%20MUMS%20SEK%C4%96SI Įrašinėdami garsus, mokiniai įvairiose vietose, už mokyklos ribų, naudojosi telefonuose esnačia programa.

Žinių gilinimas ir kritinis mąstymas Pateikite pavyzdžių, susijusių su mokinių mokymosi veikla, reikalaujančia ne žinių atgaminimo, bet ugdančia kūrybiškumą, analizę, sintezę ar vertinimą. Įsiklausymas ir garsų įrašymas įvairiose aplinkose skatino mokinius juos atpažinti, išskirti iš kitų, surūšiuoti pagal požymius, įsivaizduoti; Informacijos paieška pagal nurodytą šaltinį skatino ieškoti atsakymo į klausimus; Interviu įrašymas skatino įgyti žinių kitokia forma, klausti dominančių klausimų; Pildydami lentelę “Kaip mums sekėsi?” mokiniai įsivertino veiklas. Mokymasis už klasės ribų Jei projekto veikla neapsiribojo tik darbu klasėje (pamokine veikla), bet buvo vykdoma ir už klasės ribų, pateikite tokių pavyzdžių. Pateikite pavyzdžių veiklos, susijusios su realaus pasaulio problemų sprendimu ar situacijų nagrinėjimu (pvz., duomenų rinkimas ne klasėje) arba pavyzdžių, susijusių su reikšminga įtaka vietos ar pasaulio bendruomenei. Garsų įrašymas atliktas įvairiose aplinkose, interviu įrašymas natūralioje aplinkoje-mokyklos teritorijoje, bendradarbiavimas virtualioje vikio aplinkoje. Garsų paieška vyko įvairiose vietose; Įvertinta triukšmo žala mūsų organizmui. Realių situacijų mokykloje aptarimas: patalpos, kuriose triukšmaujama, renginiai, kuriuose sklinda ypatingai stiprūs garsai. Kodėl tai kenkia, kaip to poveikio išvengti.

Bendradarbiavimas Pateikite pavyzdžių (jei tokių turite), iliustruojančių bendradarbiavimą, komandinį darbą, atsakomybės pasidalijimą, sprendimų priėmimą, kūrybą. Įrašinėdami interviu, mokiniai bendradarbiavo su gimnazijos biologijos mokytoju, įgydami žinias natūralioje aplinkoje, girdėdami natūralius aplinkos garsus; Dirbdami grupėse, ketvirtokai išbandė TeamUp įrankį, tarėsi dėl darbo pasidalijimo, užduočių atlikimo, vikio puslapių apipavidalinimo, savo darbo įsivertinimo; Ketvirtokai išbandė bendradarbiavimą tarpusavyje virtualioje erdvėje – vikyje.