STUDENTS FACING EXCLUSION SELFREGULATION G. Česnoviene K. Juciene D.Rainyte „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996
Purpose The positive expectations of other people's behavior forming, self- realization as cooperation. „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996
Positive expectations Trust (communication effective and pleasant) Understanding (the world's perception of similarity) Predictability (I want you to understand) Common values. „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996
Do you trust me? Do you care for me? „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996
Workshop "Iceberg 1“ "To know, to understand, not hidden fears peer communication" „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996
„Zip“ - you need to touch the person on the right "Zap" - you need to touch the person on the left "Bong" - I closed, I do not want to pass the signal „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996
What are the feelings you felt during the game? How are you doing? What are the feelings you felt during the game? (Say or write) „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996
Workshop "Iceberg 2" "Not to be afraid to touch each other, not to be afraid to be the center of attention“ „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996
Select a student and to show what shape he needs to do. For example: monkey elephant toaster teaspoon school principal... „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996
What are the feelings you felt during the game? How are you doing? What are the feelings you felt during the game? (Say or write) Projekto įgyvendinimui Europos Sąjunga suteikė finansinę paramą. Jame atspindėtas Dotacijos gavėjo požiūris, o Švietimo mainų paramos fondas ir Europos Komisija nėra atsakingi už pateikiamos informacijos turinį. „Erasmus+“ programos profesinio mokymo 1 pagrindinio veiksmo projektas Nr. 2016-1-LT01-KA116-022996