KLAIPĖDOS LOPŠELIS – DARŽELIS „PUŠAITĖ“ PROJEKTAS MES- KLAIPĖDIEČIAI
Situacijos analizė Priešmokyklinio amžiaus vaikai iš aplinkos geba priimti labai daug informacijos. Šiais metais Klaipėda mini 760- ties metų jubiliejų. Žiniasklaidos informacija, įvairių renginių gausa sudaro puikias sąlygas natūraliai ugdytis pasididžiavimo savo gimtuoju miestu, patriotiškumo, pilietiškumo jausmui
Tikslas Ugdyti vaikams pilietiškumo , pasididžiavimo savo miestu prie jūros jausmą
Uždaviniai : skatinti vaikų poreikį pažinti artimiausią aplinką; kaupti įvairią medžiagą apie Klaipėdos miestą; kaupti patraukliais būdais vaikų asmeninę patirtį; kurti palankias sąlygas vaikų saviraiškai.
Dalyviai „Boružiukų“, „Spinduliukų“ grupių vaikai, tėveliai, priešmokyklinio ugdymo pedagogės A. Levanienė, G. Pociuvienė, auklėtojos E. Drungilienė ir D. Vaišnorienė.
Projekto įgyvendinimo kryptys ir formos
Darbas su vaikais enciklopedijose ir kituose šaltiniuose ieškoti informacijos apie Klaipėdą; daugiau sužinoti apie klaipėdiečių profesijas; pasimokyti dainelių, eilėraštukų apie Klaipėdą; apsilankyti Klaipėdos Pilies muziejuje; kaupti knygeles, atvirukus, miesto planus, nuotraukas, suvenyrus , įsirengiant grupėje kampelį „Mano Klaipėda“; organizuoti eilėraščių popietę „Klaipėdiečiai esame“; kurti dailės darbelius „Mano namas, mano gatvė, mano miestas “ ir eksponuoti juos darželio Menų galerijoje; išleisti darželio laikraštuko „Pušaitės takučiu“ numerį, skirtą Klaipėdos jubiliejui; kurti ir išsiųsti laiškus draugams, artimiesiems , gyvenantiems Klaipėdos mieste;
Bendradarbiavimas su šeima surengti šeimų nuotraukų parodą „Mano miestas ir aš jame“; rinkti įvairią medžiagą apie Klaipėdą; skatinti dalyvauti mieste vykstančiuose kultūriniuose renginiuose.
Laukiami rezultatai: vaikai įgis žinių apie gimtąjį miestą ; bus sužadintas noras sužinoti, pažinti; ugdysis pasididžiavimo jausmas savo miestu; vaikai patirs džiugių emocijų, kurs, domėsis knygomis, žemėlapiais, planais, enciklopedijomis; praturtinsime grupę metodinėmis priemonėmis, knygomis; Stiprės grupės ir įstaigos ryšys su šeima; vaikai patirs kūrybinės veiklos džiaugsmą; Patirtus įspūdžius, įgytą patirtį ir žinias vaikai naudos įvairioje veikloje.
Projekto žingsneliai
Mūsų piešinių paroda darželyje
Mes – ikimokyklinukų piešinių parodos Vaikų ligoninėje dalyviai
Šeimų nuotraukų paroda „Mano miestas ir aš jame“
Klaipėda vaikų akimis
Pakiliai nusiteikę Vasario 16- sios šventėje
Domimės savo miestu
Ieškome Lietuvos pasaulio žemėlapyje
Eilėraščių popietė ,, Klaipėdiečiai esame”
Miesto jubiliejui išleidome naują darželio laikraštuko numerį
Laivai atsiranda ne tik laivų statykloje Išlankstėme visą flotilę laivelių Kokį modelį rinksitės?
Greitai sugalvojome pritaikymą Surengėme laivų regatą O gal tiktų prie laivų paveikslų?
Tautinis klaipėdiškių kostiumas Mažosios Lietuvos muziejuje Mūsų darželyje
Apsilankėme Mažosios Lietuvos istorijos muziejuje
Pabuvojome Klaipėdos Pilies muziejuje
APIBENDRINIMAS Ugdėsi vaikų smalsumas, domėjimasis miesto, Klaipėdos krašto praeitimi ir dabartimi Natūraliai ugdėsi vaikų pasididžiavimas savo miestu, savo kraštu, patriotiškumo jausmas Vaikai išmoko eilėraščių apie Klaipėdą, pamario krašto žaidimų, šokių, tautosakos Stiprėjo ryšys su šeima : tėvai kartu su vaikais rinko medžiagą parodėlėms, dalyvavo renginiuose, kartu patyrė džiugių emocijų, išgyveno bendrumo jausmą Vaikai įgijo pasitikėjimo savo jėgomis, įgavo sceninės drąsos kaip atlikėjai – eilėraščių skaitovai, dainininkai, šokėjai Praturtinome grupės ugdomąją aplinką naujomis priemonėmis- knygomis, miesto planais, žemėlapiais