Žaidimo „Pong“ pristatymas vaiva šarauskytė
ŽAIDIMAS „Pong“. Žaidime reikia numušti visus „obuolius“ kamuoliuku, jį mušinėjant lenta. Pasirinkau šį darbą, nes būdama maža žaisdavau panašų žaidimą. Reikėtų daryti kuo daugiau lygių, „obuolius“ bei lentą su kiekvienu lygiu mažinti. Galbūt padaryti galimybę žaisti su keliais kamuoliukais, duoti „siurprizus“ – kamuoliuko sulėtėjimą ar pagreitėjimą.
PROGRAMAVIMAS Atlikti darbą užtruko ~9-10 valandų Praplėčiau JKM‘e darytą žaidimo versiją. Kodo eilučių yra apie 180 Buvo pakeista arba ištrinta apie 35 eilutės. 5 kintamieji: step, x, w, b, points. 3 funkcijos klaviatūros veiksmams. Ciklų: 2, sąlygų: 14 Panaudojau 2 sąrašus.
KAIP SEKĖSI? Lengviausia buvo aprašyti „obuolius“. Sunkiausia Klaidą kartais išmesdavo dėl nepadėtų skliaustų. Iš naujo darbą padaryčiau per 3-4 valandas.
KO IŠMOKAU? Programavimo pagrindų Priskirti veiksmus pelei bei klaviatūrai Naudoti ciklus bei sąlygas Įvairiai panaudoti kitamuosius Panaudoti sąrašus Kurti žemėlapius