„TOLERANCIJOS KELIONĖ APLINK PASAULĮ“

Slides:



Advertisements
Panašios pateiktys
Laisvės ir kalnų šauksmas
Advertisements

“Ieškosiu Tavo veido...” pagal Isabel Guerra.
Lakštingala, čiulbanti 100 metų
Gėlių horoskopas MOTERIMS
Juozas Aputis (g. 1936) – rašytojas, bandantis surankioti ir savaip sudėlioti pasaulio grožį ir neįžvelgiamą jo gelmę reiškiančius žodžius. Parengė Vilniaus.
ATRASK DIEVO PAŠAUKIMĄ
III klasių viktorina Paruošė G.Baublienė ir L.Venskutė
Pateikties kopija:

„TOLERANCIJOS KELIONĖ APLINK PASAULĮ“ 7/29/2019 10:28 AM „TOLERANCIJOS KELIONĖ APLINK PASAULĮ“ Parengė būsimos socialinės pedagogės: SKI, Socialinės pedagogikos IV kurso studentės Božena Gaidytė, Greta Gaudinskaitė, Alina Balderman 2013 m. © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Misija Vizija Amžius Vienos temos trukmė Uždaviniai tolerancijos skatinimas ir sociokultūrinių ir tarpkultūrinių pažintinių gebėjimų lavinimas. Vizija pradinių klasių mokiniai neformaliais ugdymo metodais yra supažindinami su kultūrų įvairove ir skirtumais. Amžius Vienos temos trukmė 6-11m 45min., 5 ak.val/per savaitę Uždaviniai supažindinti vaikus su skirtingomis kultūromis tobulinti vaikų socialinius, akademinius įgūdžius lavinti vaikų susidomėjimą tolimesne aplinka

Projekto apibūdinimas 7/29/2019 10:28 AM Projekto apibūdinimas 1 pamoka pasirenkama šalis ir pamokos eigoje gilinamasi į jos tradicijas, kultūrą, tipinius dalykus, kaip: žmonių bendravimas etninės grupės Kalba Maistas vaikų žaidimai ir žaislai muzika, dainos, šokiai literatūra/pasakos/legendos trumpa šalies istorija Religija, šventės, festivaliai flora ir fauna © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Projekto apibūdinimas Taip pat skatinama pažvelgti į mus supančią aplinką, t.y. daiktus, kurie yra atkeliavę iš skirtingų kraštų, tačiau dažnai nesusimąstome iš kur tai atkeliavo ir kokiu būdu tai buvo pagaminta.

Projekto apibūdinimas 2, 3, 4, 5 pamoka vaikai susipažįsta su kultūra per praktinį pažinimą, kaip maisto gaiminimas ir maisto valgymo/etiketo ypatumai sportiniai žaidimai šokiai Dainos pagrindinių šalies frazių mokymąsis

Pasirinktos šalys susipažinimui Kinija, Japonija, Rusija, Vokietija, Palestina, Izraelis, JAV, Lenkija, Romunija, Australija, Turkija, Italija, Indija.

Užsiėmimo pavyzdys/schema (1) Vieta: didelis įrengtas kabinetas Vaikų skaičius užsiėmimo metu: 10-15 Stalai sustatyti ratu prieš ekraną. Vedėjai užeina su šalies nacionaliniais kostiumais, vėliava ir kitomis priemonėmis, reikalingomis užsiėmimui 1 žingsnis – Klausimas vaikams, ką jie žino apie tą šalį 2 žingsnis – šalies Pwp pristatymas arba filmukas + vedėjų pasakojimas 3 žingsnis – judrus šalies tradicinis žaidimas

Užsiėmimo pavyzdys/schema (2) Su kiekvienu sekančiu skirtu šios šalies pažinimui užsiėmimu, vaikai praktiškai susipažįsta su vienu iš planuojamų tipinių šalies dalykų: maisto gaminimas/ siuvimas/ dainų ar šokių mokymasis, esminių šalies kalbos žodžių mokymasis ir t.t. Susipažinimo su šalimi pabaigoje (penktadienį) esantys vaikai padalinami į 2 grupes ir turi atlikti tam tikras užduotis

Užduotys reikia nurodyti 3 dalykus, kurie jiems jau buvo žinomi, 3 naujus išmoktus dalykus, 3 daiktus, kuriuos vaikai pastebėjo savo aplinkoje, kurie yra atkeliavę iš atitinkamos temos šalies (pvz.:Audi-vokieija, apelsinai-Ispanija, Sakuros- Japonija, banglentės- Havajai, Australija) , 3 labiausiai įsiminusius dalykus kurie absoliučiai skiriasi nuo lietuvių kultūros, gyvenimo, mokyklos ar žmonių. Vėliau atsakymai yra aptariami su visa klase, diskutuojama kaip vaikai jaustųsi svetimoje šalyje ir kaip norėtų, kad su jais būtų elgiamasi, padedama.

Užsiėmimui reikalingos priemonės Didelis kabinetas, kur telpa 10-15 vaikų Projektorius su ekranu Kompiuteris su kolonėlėmis Parengas pwp apie pasirinktą šalį pristatymas Kanceliarinės/maisto gaminimo/(kt.) priemonės praktiniams užsiėmimams Sudarytas playlist’as tinkamai atmosferai palaikyti 2 pasirinktos šalies pristatymui nacionaliniai kostiumai užsiėmimų vedėjams. Simbolinė šalies atributika

AČIŪ UŽ DĖMESĮ 