VIDAUS AUDITO GRUPĖ PIRMININKĖ – auklėtoja Laima Galdikienė

Slides:



Advertisements
Panašios pateiktys
Laisvės ir kalnų šauksmas
Advertisements

“Ieškosiu Tavo veido...” pagal Isabel Guerra.
Lakštingala, čiulbanti 100 metų
Gėlių horoskopas MOTERIMS
Juozas Aputis (g. 1936) – rašytojas, bandantis surankioti ir savaip sudėlioti pasaulio grožį ir neįžvelgiamą jo gelmę reiškiančius žodžius. Parengė Vilniaus.
ATRASK DIEVO PAŠAUKIMĄ
III klasių viktorina Paruošė G.Baublienė ir L.Venskutė
Pateikties kopija:

VIDAUS AUDITO GRUPĖ PIRMININKĖ – auklėtoja Laima Galdikienė Specialioji pedagogė, logopedė Rita Pilibaitienė Socialinė pedagogė Rita Vizgaudienė Meninio ugdymo pedagogė Lina Daukantienė

AUDITUOJAMA SRITIS SRITIS TEMA RODIKLIS RAKTINIAI ŽODŽIAI Ugdymas(is) ir mokinių patirtys Vadovavimas mokymuisi Ugdymo(si) organizavimas Diferencijavimas, idividualizavimas, suasmeninimas. Ugdymosi integralumas. Įvairovė. Klasės valdymas.

AUDITO ANALIZĖ PARENGTA REMIANTIS KLAUSIMYNO DUOMENIMIS IR ORGANIZUOTŲ FOCUS GRUPIŲ REZULTATAIS. 14 ANKETŲ, KURIAS PATEIKĖ AUKLĖTOJOS IR PAGALBOS VAIKUI SPECIALISTAI IR 12 FOCUS GRUPĖSE DALYVAVUSIŲ PEDAGOGŲ, IŠ KURIŲ: 5 ikimokyklinio a. auklėtojos, 1 specialiojo ugdymo auklėtoja, 2 meninio ugdymo pedagogės, 2 lopšelio auklėtojos ir 2 priešmokyklinio ugdymo auklėtojos.

RODIKLIS: UGDYMO(SI) ORGANIZAVIMAS RAKTINIS ŽODIS: KLASĖS VALDYMAS

1. Vaikai yra supažindinami su taisyklėmis, parengtomis tėvų, auklėtojų, vaikų, psichologo, grupėje ar veikloje. VIDURKIS – 80 PROC.

2. Taisyklės yra iškabintos grupėje visiems gerai matomoje vietoje VIDURKIS – 86 PROC.

3. Reikalaujama, kad būtų laikomasi taisyklių darželyje, tiek namuose VIDURKIS – 61 PROC.

4. Vaikams aiškiai yra pasakoma, kad netoleruojamas netinkamas elgesys VIDURKIS – 57 PROC.

5. Visiems vaikams yra aišku, kaip reikia parodyti, kai jie nori pasisakyti, atsakyti į klausimus? VIDURKIS – 53 PROC.

6. Stengiamasi padaryti taip, kad visi vaikai visą laiką dalyvautų veikloje VIDURKIS – 68 PROC.

7. Visuomet žinoma, ką vaikai veikia grupėje VIDURKIS – 89 PROC.

8. Daug kas išsprendžiama trumpais žvilgsniais ir trumpais gestais VIDURKIS – 61 PROC.

9. Veikla visuomet prasideda punktualiai VIDURKIS – 68 PROC.

10. Veiklai, darbui medžiaga visuomet yra paruošta VIDURKIS – 75 PROC.

11. Nuolat vaikai pagiriami už atliktą darbą ir ištvermę VIDURKIS – 97 PROC.

12. Sudaromos galimybės vaikui įvardinti priežastis, kad pats suprastų, išsianalizuotų ką padarė ir keistų savo elgesį. VIDURKIS – 68 PROC.

Focus grupės analizė Focus grupėje dalyvavo 6 auklėtojos ( 1 – priešmokyklinio ugdymo, 4- ikimokyklinio ugdymo, 1- ankstyvojo ugdymo (lopšelio) ir 1 – meninio ugdymo pedagogė.

1 klausimas Kokius metodus naudojate dirbdamos su vaikais, kad užtikrintumėte grupės taisyklių laikymąsi? VISOS PEDAGOGĖS GRUPĖJE TURI PARENGTAS TAISYKLES IR JOS YRA GRUPĖJE VISIEMS MATOMOJE VIETOJE. ATSIŽVELGDAMOS Į VAIKŲ AMŽIŲ, PEDAGOGĖS NAUDOJA ŠIUOS METODUS: Taisykles kuria kartu su vaikais. Taisykles išsiaiškina. Išsiaiškina priežastis, kodėl reikia laikytis taisyklių. Vyksta stebėjimas, kaip yra laikomasi taisyklių? Kiekvieną rytą taisyklės yra pakartojamos. Už gerą elgesį naudojami paskatinimai.

Taisyklės aptariamos ryto rato metu, kai jų nesilaikoma, prašoma taisykles pakartoti, dar sykį įsidėmėti, jas nurašyti. Taisyklės aptariamos, naudojant minčių lietų. Diskutuojama nuolat apie taisyklių laikymąsi. Vaikų elgesys yra aptariamas po kiekvieno užsiėmimo, yra susitariama, kad už taisyklių pažiedimus bus neleidžiama užsiimti mėgstama veikla. Taisyklės taikomos čia ir dabar, atsižvelgiant į situaciją. Geriausiais metodas, kuris dar ir nuramina – apsikabinimas, paglostymas.

2 klausimas Kaip elgiatės ir ką darote jei neveikia jūsų taikomi metodai? Visos auklėtojos kalba individualiai su vaiku ir su tėvais; Kai kurios Išskiria iš grupės; Naudoja „nusiraminimo kėdutę“ Kalbasi su vaiku ir pabrėžia nuolat vaiko ar vaikų netinkamą elgesį, jį įvardina. Kalba, kad elgesys blogas, bet ne vaikas. Liepia atsiprašyti už netinkamą elgesį. Naudoja tiesiog šiltą apsikabinimą. Leidžiama pabūti auklėtojos „apsauginiu“, pvz. lauke, kada vaikas pažeidinėja taisykles.

IŠVADOS