07 06 20 Geoffry Petty seminaras „Kaip pagerinti mokymą jūsų padalinyje ar mokykloje“ (BMT). Padalomoji medžiaga „ Teorija – nesvarbu, svarbu, ar tai veikia praktikoje? “ vertimas. 1/4.
Teorija – nesvarbu, svarbu, ar tai veikia praktikoje? Kontrolinė grupė Eksperimentinė Testas po prieš
Mokinių, gavusių šį įvertinimą, skaičius Vidutinis kontrolinės grupės įvertinimas Mokinių, gavusių šį įvertinimą, skaičius Kontrolinė grupė 0% 50% 100% Mokinių pasiekimai %
Mokinių, gavusių šį įvertinimą, skaičius Poveikio dydis Vidutinis kontrolinės grupės įvertinimas Vidutinis eksperimentinės grupės įvertinimas Mokinių, gavusių šį įvertinimą, skaičius Kontrolinė grupė Eksperimentinė grupė 0% 50% 100% Mokinių pasiekimai %
Johno Hattčio poveikio dydžio lentelė
Ką jūs pastebite? Prašome išnagrinėti lentelę poromis
Hattis daro išvadą, kad mokymo metodai yra veiksmingi, jei yra: Reikšmingi tikslai Aktyvus mokymasis, siekiant tikslų Grįžtamasis ryšys mokiniui ir mokytojui apie tai, kaip sekėsi pasiekti tikslus