Gimnazija, auginanti ateities lyderius...

Slides:



Advertisements
Panašios pateiktys
Laisvės ir kalnų šauksmas
Advertisements

“Ieškosiu Tavo veido...” pagal Isabel Guerra.
Lakštingala, čiulbanti 100 metų
Gėlių horoskopas MOTERIMS
Juozas Aputis (g. 1936) – rašytojas, bandantis surankioti ir savaip sudėlioti pasaulio grožį ir neįžvelgiamą jo gelmę reiškiančius žodžius. Parengė Vilniaus.
ATRASK DIEVO PAŠAUKIMĄ
III klasių viktorina Paruošė G.Baublienė ir L.Venskutė
Pateikties kopija:

Gimnazija, auginanti ateities lyderius...

IŠŠŪKIS

Specializuota ekonomikos gimnazija, auginanti lyderius Lietuvių kalbos, matematikos mokymasis pagal pasiekimų lygius, sudarant laikinas grupes. Pagilintas lietuvių, anglų kalbų, matematikos mokymasis, siūlant modulių programas tiek aukštesnių, tiek žemesnių pasiekimų mokiniams. Universitetai globėjai visoms klasėms.

Demokratiška mokykla: mokymasis pagal kryptis Integrali Matematikos - ekonomikos kryptis. Misija – ugdyti pilietiškai atsakingą, kūrybingą, konkurencingą, mokslui ir naujausioms technologijoms bei kultūros vertybėms imlią asmenybę. Ugdymo turinys papildytas pasirenkamuoju dalyku „Finansų ekonomika“, kuris vyksta novatoriškoje ekonomikos laboratorijoje prie naujausių išmaniųjų kompiuterių,

Mokymasis pagal kryptis Rengiamos netradicinio ugdymo pamokos 1 kartą per mėnesį KTU matematikos fakultete, didelį dėmesį skiriant praktiniam matematikos – ekonomikos žinių taikymui. Ugdomas mokinių kūrybiškumas, iniciatyvumas ir verslumo kompetencijos, formuojant inovacijų kultūrą.

VERSLO, LYDERYSTĖS KRYPTIS. STARTUOLIAI.

Išmaniųjų technologijų kryptis Ugdymo turinys praplėstas pasirenkamuoju dalyku „Medijų technologijos“, kuris vyksta novatoriškoje ekonomikos laboratorijoje prie naujausių dviekranių kompiuterių.  Mokiniai kartą per mėnesį atlieka praktinius ir laboratorinius darbus KTU laboratorijose, informacinių sistemų katedrų auditorijose.

Tiriamoji – eksperimentinė kryptis Mokiniams siūloma 1 val. per savaitę pasirenkamasis dalykas „Tyrimų laboratorija “, orientuotas į tarpdisciplininį mokymąsi, atliekant laboratorinius, eksperimentinius darbus. Kartą per mėnesį pamokos organizuojamos KTU gamtos mokslų laboratorijose.

Lingvistinė kryptis Ugdymo turinys praplėstas pasirenkamuoju dalyku „Oratorystės menas “, kuris organizujamas lietuvių kalbos, konferencijų salės erdvėse, naudojant naująsias interaktyvias priemones.  Mokiniai kartą per mėnesį, bendradarbiaujant su VDU kalbų katedra, dalyvauja universiteto siūlomose veiklose.

Lyderių universitetinė klasė Lyderių klasės misija – ugdyti pilietiškai atsakingą, kūrybingą, konkurencingą, mokslui ir naujausioms technologijoms bei kultūros vertybėms imlią asmenybę. Visi šios klasės mokiniai dalyvauja Nuodugnaus mokymosi programoje, kiekvienas rengia pasirinktą tarpdisciplininį projektą, taip gilindamas dalykines bei tiriamojo darbo rengimo kompetencijas.

Lyderių universitetinė klasė Nuo 9 klasės sudaroma galimybė rengti Brandos darbą, stojant į aukštąsias mokyklas prisidėti 0,25 balo.  Rengiamos netradicinio ugdymo pamokos 1 kartą per mėnesį universitetų globėjų fakultetuose. Universitetų globėjų paskaitos, disputai, konsultacijos rengiant tiriamuosius darbus.

Mokymosi paradigma: Nuo tradicinių - prie virtualių šaltinių panaudojimo pamokoje Vadovėliai, Uždavinynai, CD įrašai Muzikiniai įrašai Atlasai ir žemėlapiai Kompiuteriai Planšetės Balsavimo pulteliai Internetas Ir net telefonai

Įranga ir priemonės Visi kabinetai aprūpinti kompiuteriais, Visuose kabinetuose yra projektoriai, ekranai, garso kolonėlės, 30 plančetinių kompiuterių, Visur veikia internetas ir WIFI, 2 informacinių technologijų kabinetai (po 16 kompiuterių), viename – moderni IT ir ekonomikos laboratorija, Informacinis centras (16 kompiuterių), Biblioteka, skaitykla aprūpinta kompiuteriais, 5 kabinetuose – interaktyvios lentos, 70% mokytojų taiko virtualias aplinkas. Biologijos kabinete - STEAM laboratorijos įranga, geografijos kabinete - 3 D klasės įranga.

2018 m. Mokymosi virtualioje aplinkoje kiekybinė išraiška

NAUJOS MEDŽIAGOS ĮSISAVINIMAS MĄSTYMO MOKYKLA Geras mąstymas yra geras procesas, geras procesas yra geras rezultatas (TOYOTA) Įprastas veikla Mąstymo žemėlapiai Moko mąstyti Vizualu Sistemina informaciją Generuoja idėjas Saugu Laiko sąnaudos mažesnės Vertinti Įsivertinti Apibendrinti Kartoti Kalbos planavimas Kalbos organizavimas Nuo perskaitymo prie aiškinimo Medžiagos struktūrinimas Analizavimas Priežastis - pasekmė Projektas Rašinys Pamokos tikslai IDĖJŲ GENERAVIMAS NAUJOS MEDŽIAGOS ĮSISAVINIMAS REFLEKSIJA TEMOS PRISTATYMAS, PRANEŠIMAS

PUPP LIETUVIŲ KALBA IR LITERATŪRA: pažangumo ir kokybės kontekste

PUPP MATEMATIKA: pažangumo ir kokybės kontekste

Lietuvių kalbos ir literatūros metinio ir PUPP lyginimas kokybės kontekste

Matematikos metinio ir PUPP lyginimas kokybės kontekste

Visų VBE įvertinimų vidurkis trejų metų kontekste

VBE 36 – 100 balų įvertinimai gimnazijos kontekste pagal dalykus (2016 – 2018 m.)

Abiturientų stojimo į aukštąsias mokyklas pokytis

Gimnazija, auginanti ateities lyderius...