ENTELS pedagogų kompetencijos tobulinimosi kursų poveikis organizacijai Alytaus Jotvingių gimnazija Vyresnioji anglų kalbos ir biologijos mokytoja Lina Rutkauskaitė
Koks šiandieninės mokyklos tikslas? Egzaminų rezultatai Švietimo tikslai Nepamatuojami Pamatuojami Pasirengę gyvenimui realiame pasaulyje Gerai dresuoti Individualizmas Konkurencija Bendradarbiavimas Žinios ir patirtis, kuriomis nesidalini,- bevertės
Iš kur ateina žinios ir patirtis? Bendradarbiavimas tarptautiniuose, nacionaliniuose projektuose Kvalifikacijos tobulinimo kursai Formalus mokytojų rengimas KTU Edukologijos magistro studijos ENTELS STEAM Valstybės švietimo politika Mokyklos strateginiai planai ir veiklos prioritetai Integruota biologijos, ekonomikos, IT, lietuvių kalbos programa
ENTELS modulių nauda programai Prezi, Wordpress, Cmap Tools, Padlet, You Tube editor 1 modulis IKT įrankiai Programa Mokinių ekspertų veikla 2 modulis „Inovatyvūs į mokinį orientuoti pedagoginiai požiūriai“ probleminis mokymasis, mokymasis bendradarbiaujant, mokymasis tiriant Stovykla Tiriamosios veiklos duomenų apdorojimas, sisteminimas, pateikimas, sklaida 3 modulis „Verslumo ugdymas“ Stovyklos organizavimas, finansavimas, apskaita 4 modulis „Mokymasis ir vertinimo procesas“ formuojamojo vertinimo būdais, strategijomis ir priemonėmis: dienoraštis, rubrikos, Socrative Projekto sklaida
Barjerai ir kliūtys, kuriuos teko įveikti: Vieta ugdymo procese- planavimas. Mokymo(si) imitavimas, kaip habitualizuota mokytojų ir mokinių veikla- motyvavimas ir bendradarbiavimas. Technostreso įveikimas- asmeninis pavyzdys. Pasipriešinimas inovacijoms- demokratija.
Poveikis organizacijai Pateiktas ir išbandytas būdas, kaip turimais resursais galima patobulinti ugdymo veiklą mokykloje. Efektyvus mokykloje turimų IT priemonių naudojimas. Mokytojų bendradarbiavimas. Organizacijos kultūros kitimas. Nauja mokinių patirtis ir motyvacija.
Apsilankykite mano blog‘e https://biologija2016.wordpress.com/