MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS

Slides:



Advertisements
Panašios pateiktys
Laisvės ir kalnų šauksmas
Advertisements

“Ieškosiu Tavo veido...” pagal Isabel Guerra.
Lakštingala, čiulbanti 100 metų
Gėlių horoskopas MOTERIMS
Juozas Aputis (g. 1936) – rašytojas, bandantis surankioti ir savaip sudėlioti pasaulio grožį ir neįžvelgiamą jo gelmę reiškiančius žodžius. Parengė Vilniaus.
ATRASK DIEVO PAŠAUKIMĄ
III klasių viktorina Paruošė G.Baublienė ir L.Venskutė
Pateikties kopija:

MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS Lieporių gimnazija 2009 – 2010 MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS

Plačiojo įsivertinimo rezultatai 1.Ugdymo turinio lygis – 3 2.Mokymosi pasiekimų – 3lygis 3.Mokymosi ir ugdymo lygis – 3 4. Pagalba moksleiviams – 3 lygis 5. Etosas – 3 lygis 6.Ištekliai – 3 lygis 7.Mokyklos valdymas ir kokybės garantavimas – 3 lygis

Išvada Remiantis 2009–2010 m. m. gimnazijos plačiojo įsivertinimo rezultatais ir atsižvelgus į mokyklos strateginio plano prioritetus, pasirinkta giluminio įsivertinimo sritis – „Pagalba mokiniui“

SRITIS: Pagalba mokiniui Temos Veiklos rodikliai 4.1. Rūpinimasis mokiniais 4.1.1. Bendroji rūpinimosi mokiniais politika 4.1.2. Mokinių asmenybės ir socialinė raida 4.2. Pedagoginė, psichologinė ir socialinė pagalba 4.2.1. Pagalba mokantis 4.2.2. Psichologinė pagalba 4.2.3. Socialinė pagalba 4.3. Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas 4.3.1. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas 4.3.2. Gabių ir talentingų vaikų ugdymas 4.4. Pagalba planuojant karjerą 4.4.1. Pagalba renkantis mokymosi kryptį 4.4.2. Pagalba renkantis mokyklą 4.4.3. Profesinis konsultavimas ir informavimas 4.5. Tėvų pedagoginis švietimas 4.5.1. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pagalba mokantis 4.5.2. Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika

BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS VERTINIMO LYGIŲ SKALĖ Įvertinimas labai gerai gerai patenkinamai nepatenkinamai Įvertinimo apibūdinimas Vyrauja teigiami požymiai, stipriosios savybės Stipriųjų savybių daugiau nei trūkumų Yra rimtų trūkumų Vyrauja trūkumai

Darbo grupė Laima Gricienė, etikos mokytoja Kristina Ališauskaitė, biologijos mokytoja Jovita Navickienė, IT mokytoja Rita Norkutė, lietuvių klabos mokytoja Živilė Staškauskienė, technologijų mokytoja Raimonda Pociūtė, anglų kalbos mokytoja

Vidaus giluminio įsivertinimo rezultatai Temos Veiklos rodikliai Lygis 4.1. Rūpinimasis mokiniais 4.1.1. Bendroji rūpinimosi mokiniais politika 4 4.1.2. Mokinių asmenybės ir socialinė raida 3 4.2. Pedagoginė, psichologinė ir socialinė pagalba 4.2.1. Pagalba mokantis 4.2.2. Psichologinė pagalba 2 4.2.3. Socialinė pagalba 4.3. Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas 4.3.1. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas 4.3.2. Gabių ir talentingų vaikų ugdymas 4.4. Pagalba planuojant karjerą 4.4.1. Pagalba renkantis mokymosi kryptį 4.4.2. Pagalba renkantis mokyklą 4.4.3. Profesinis konsultavimas ir informavimas 4.5. Tėvų pedagoginis švietimas 4.5.1. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pagalba mokantis 4.5.2. Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika

DIDŽIAUSI PRIVALUMAI 4.1.1. Bendroji rūpinimosi mokiniais politika 4.2.3. Socialinė pagalba 4.3.1. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas 4.4.3. Profesinis konsultavimas ir informavimas 4.5.2. Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika

DIDŽIAUSI TRŪKUMAI 4.2.2. Psichologinė pagalba 4.3.2. Gabių ir talentingų vaikų ugdymas 4.5.1. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pagalba mokantis

TOBULINTI PASIRINKTI MOKYKLOS VEIKLOS ASPEKTAI 4.2.2. Psichologinė pagalba 4.3.2. Gabių ir talentingų vaikų ugdymas

Ačiū už dėmesį