MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS Lieporių gimnazija 2009 – 2010 MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
Plačiojo įsivertinimo rezultatai 1.Ugdymo turinio lygis – 3 2.Mokymosi pasiekimų – 3lygis 3.Mokymosi ir ugdymo lygis – 3 4. Pagalba moksleiviams – 3 lygis 5. Etosas – 3 lygis 6.Ištekliai – 3 lygis 7.Mokyklos valdymas ir kokybės garantavimas – 3 lygis
Išvada Remiantis 2009–2010 m. m. gimnazijos plačiojo įsivertinimo rezultatais ir atsižvelgus į mokyklos strateginio plano prioritetus, pasirinkta giluminio įsivertinimo sritis – „Pagalba mokiniui“
SRITIS: Pagalba mokiniui Temos Veiklos rodikliai 4.1. Rūpinimasis mokiniais 4.1.1. Bendroji rūpinimosi mokiniais politika 4.1.2. Mokinių asmenybės ir socialinė raida 4.2. Pedagoginė, psichologinė ir socialinė pagalba 4.2.1. Pagalba mokantis 4.2.2. Psichologinė pagalba 4.2.3. Socialinė pagalba 4.3. Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas 4.3.1. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas 4.3.2. Gabių ir talentingų vaikų ugdymas 4.4. Pagalba planuojant karjerą 4.4.1. Pagalba renkantis mokymosi kryptį 4.4.2. Pagalba renkantis mokyklą 4.4.3. Profesinis konsultavimas ir informavimas 4.5. Tėvų pedagoginis švietimas 4.5.1. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pagalba mokantis 4.5.2. Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika
BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS VERTINIMO LYGIŲ SKALĖ Įvertinimas labai gerai gerai patenkinamai nepatenkinamai Įvertinimo apibūdinimas Vyrauja teigiami požymiai, stipriosios savybės Stipriųjų savybių daugiau nei trūkumų Yra rimtų trūkumų Vyrauja trūkumai
Darbo grupė Laima Gricienė, etikos mokytoja Kristina Ališauskaitė, biologijos mokytoja Jovita Navickienė, IT mokytoja Rita Norkutė, lietuvių klabos mokytoja Živilė Staškauskienė, technologijų mokytoja Raimonda Pociūtė, anglų kalbos mokytoja
Vidaus giluminio įsivertinimo rezultatai Temos Veiklos rodikliai Lygis 4.1. Rūpinimasis mokiniais 4.1.1. Bendroji rūpinimosi mokiniais politika 4 4.1.2. Mokinių asmenybės ir socialinė raida 3 4.2. Pedagoginė, psichologinė ir socialinė pagalba 4.2.1. Pagalba mokantis 4.2.2. Psichologinė pagalba 2 4.2.3. Socialinė pagalba 4.3. Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimas 4.3.1. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas 4.3.2. Gabių ir talentingų vaikų ugdymas 4.4. Pagalba planuojant karjerą 4.4.1. Pagalba renkantis mokymosi kryptį 4.4.2. Pagalba renkantis mokyklą 4.4.3. Profesinis konsultavimas ir informavimas 4.5. Tėvų pedagoginis švietimas 4.5.1. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pagalba mokantis 4.5.2. Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika
DIDŽIAUSI PRIVALUMAI 4.1.1. Bendroji rūpinimosi mokiniais politika 4.2.3. Socialinė pagalba 4.3.1. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas 4.4.3. Profesinis konsultavimas ir informavimas 4.5.2. Tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimo politika
DIDŽIAUSI TRŪKUMAI 4.2.2. Psichologinė pagalba 4.3.2. Gabių ir talentingų vaikų ugdymas 4.5.1. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pagalba mokantis
TOBULINTI PASIRINKTI MOKYKLOS VEIKLOS ASPEKTAI 4.2.2. Psichologinė pagalba 4.3.2. Gabių ir talentingų vaikų ugdymas
Ačiū už dėmesį