Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Garsų kelionės   Jolanta Repšienė Logopedinių priemonių rinkinyje yra 6 atskiri stalo žaidimai tokiems garsams: S-S', Š-Š', Ž-Ž', L-L', R-R', K-K'. Visi.

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Garsų kelionės   Jolanta Repšienė Logopedinių priemonių rinkinyje yra 6 atskiri stalo žaidimai tokiems garsams: S-S', Š-Š', Ž-Ž', L-L', R-R', K-K'. Visi."— Pateikties kopija:

1 Garsų kelionės   Jolanta Repšienė Logopedinių priemonių rinkinyje yra 6 atskiri stalo žaidimai tokiems garsams: S-S', Š-Š', Ž-Ž', L-L', R-R', K-K'. Visi žaidimai turi skirtingą tematiką. Kiekvienoje priemonėje pateikta apie paveikslėlių su mokomais garsais (kietosios ir minkštosios fonemos) įvairiose žodžių vietose. Paeiliui metant kauliuką, keliaujama per tiek langelių, kiek iškrito taškelių ant kubelio. Eidamas paveikslėlių takeliu, taisyklingai taria jų pavadinimus. Atsistojus ant langelio su rodykle reikia judėti nurodyta kryptimi. Laimi tas, kuris greičiausiai nukeliauja iki pabaigos. Priemonę galima panaudoti kūrybiškai, atsižvelgiant į užsiėmimo tikslus. Ji skirta individualiam ar grupiniam darbui logopedinėse pratybose su ikimokyklinio/priešmokyklinio amžiaus vaikais, pradinių klasių mokiniais. Logopedinių žaidimų rinkinį sudaro 6 žaidimo lentos. Kauliukas ir bokšteliai į rinkinį neįeina. Žaidimus galima įsigyti čia:   

2 Taisyklingai tariu R-R‚ Jolanta RepšienėLeidykla „VR77“ - 2010 m
Taisyklingai tariu R-R‚ Jolanta RepšienėLeidykla „VR77“ m. - Vilnius - 48 psl. Knygutė yra iš serijos „Garsų mokymas“. Ji skirta ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, turintiems R-R‘ garsų tarimo trūkumų. Šių garsų netaisyklingas tarimas vadinamas rotacizmu, o keitimas kitais garsais – pararotacizmu. Naudojant knygutėje pateiktas užduotis, garsų R-R‘ įtvirtinimo darbas vyks sparčiau ir kokybiškiau. Tai aktualu vyresniems vaikams, nes jiems naujų garsų įtvirtintinimas vyksta sunkiau ir užtrunka ilgiau. Leidinyje gausu įvairios kalbinės ir vaizdinės medžiagos, kuri padės vaikams greičiau įtvirtinti išmoktus garsus žodžiuose, sakiniuose, eilėraščiuose, praturtins jų žodyną, mokys rišliai, sklandžiai kalbėti. Specialiai šiai knygutei sukurti žinomos vaikų poetės Almos Karosaitės eilėraštukai labai nuotaikingi ir lengvai išmokstami. Knygele gali naudotis ir suaugusieji pradiniuose R-R‘ garsų įtvirtinimo etapuose.  Knygelę įsigyti galima čia:   

3 Mamos mokykla Violeta Katinienė Mokymo priemonė skirta vaikams, turintiems įvairių kalbos sutrikimų. Taip pat tinka visiems ikimokyklinio metų amžiaus vaikams, norintiems geriau pasiruošti mokyklai - įtvirtinti ir susisteminti turimas žinias, praplėsti žodyną, išmokti rišliai pasakoti. Bendravimas su vaiku ne tik puiki galimybė pažinti vaiką, bet ir jį žaismingai pamokyti. Vartydami šį kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinį, atlikdami užduotėles, lavinsite jo rišlią kalbą, suvokimą, atmintį, plėsite žodyną. Būsite pati (-s) geriausia (-ias) savo vaiko mokytoja(-as). Knygelei parinkta struktūra mokytis dvejus metus. Jei jūsų 5 metų vaikučio žodynas skurdokas ir jei jis dar negeba atsakyti į klausimus pilnaisiais sakiniais, o 6-7 metų - rišliais, trumpais sakinukais apibūdinti matomus objektus, papasakoti istoriją ar pasidalinti patirtais įspūdžiais, šis leidinėlis tikrai padės pasiruošti mokyklai. Knygelę įsigyti galima čia:   

4 Taisyklingai tariu L-L‚ Jolanta Repšienė Leidykla „VR77“ - 2013 m
Taisyklingai tariu L-L‚ Jolanta Repšienė Leidykla „VR77“ m. - Vilnius - 48 psl. Knygutė yra iš serijos „Garsų mokymas“. Ji skirta 3-8 metų amžiaus vaikams, tinka ir moksleiviams, turintiems L-L‘ garsų tarimo trūkumų. Šių garsų netaisyklingas tarimas vadinamas lambdacizmu, o keitimas kitais garsais – paralambdacizmu. Leidinyje siūlomos įvairios užduotys, klausimai paspartins jau išmokto garso įtvirtinimą žodžiuose, sakiniuose, rišlioje kalboje. Spalvingos iliustracijos, linksmi eilėraštukai, sudomins vaikus ir padės juos įtraukti į kalbinę veiklą. Naudojant knygutėje pateiktas užduotis, garsų L-L‘ įtvirtinimo darbas vyks sparčiau ir kokybiškiau. Leidinyje gausu įvairios vaizdinės ir kalbinės medžiagos, kuri padės vaikams greičiau įtvirtinti išmoktus garsus žodžiuose, sakiniuose, eilėraščiuose, praturtins jų žodyną, mokys rišliai, sklandžiai kalbėti. Šiai knygutei eilėraštukus sukūrė žinoma lietuvių vaikų poetė Alma Karosaitė.  Knygelę įsigyti galima čia:   

5 Taisyklingai tariu Š Ž Č DŽ Jolanta RepšienėLeidykla „VR77“ - 2014 m
Taisyklingai tariu Š Ž Č DŽ Jolanta RepšienėLeidykla „VR77“ m. - Vilnius - 52 psl. Ši knygutė yra iš serijos „Garsų mokymas“. Ji skirta ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, turintiems Š Ž Č DŽ garsų tarimo trūkumų. Šių garsų netaisyklingas tarimas vadinamas sigmatizmu, o keitimas kitais garsais – parasigmatizmu. Leidinyje kalbinė medžiaga parinkta taip, kad ne tik padėtų įtvirtinti naują garsą kalboje, bet ir turtintų vaiko žodyną, plėtotų rišlią kalbą, formuotų gramatinį kalbos taisyklingumą, lavintų atmintį, mąstymą, vaizduotę. Knygutėje siūlomos įvairios užduotys, klausimai paspartins jau išmokto garso įtvirtinimą žodžiuose, sakiniuose, rišliuose tekstukuose. Spalvingos iliustracijos, linksmi eilėraštukai, sudomins vaikus ir padės juos įtraukti į kalbinę veiklą. Knygutė pravers logopedams, ikimokyklinių ugdymo įstaigų bei pradinių klasių pedagogams. Naudinga ji bus ir tėvams, papildomai dirbant su vaikais namuose.  Knygelę įsigyti galima čia: 

6 Taisyklingai tariu S Z C DZ Jolanta RepšienėLeidykla „VR77“ - 2008 m
Taisyklingai tariu S Z C DZ Jolanta RepšienėLeidykla „VR77“ m. - Kaunas - 48 psl. Ši metodinė priemonė - pirmoji iš serijos „Garsų mokymas“. Knygutė skirta ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų tarimo sutrikimų šalinimui. Pagrindinis knygutės tikslas - padėti greitai ir efektyviai įtvirtinti jau išmoktus S-Z-C-DZ garsus vaikų kalboje. Kalbinė medžiaga pateikta atsižvelgiant į garsų įtvirtinimo etapus. Kiekviena užduotėlė parinkta taip, kad skatintų taisyklingo garso vartojimą žodžiuose, sakiniuose, smulkiosios tautosakos kūrinėliuose, eilėraščiuose, tekstuose ir rišlioje kalboje. Panaudoti specialiai šiai knygutei sukurti vaikų poetės Birutės Lenktytės - Masiliauskienės eilėraštukai. Jie ypatingi tuo, kad juose yra gausu mokomų garsų ir nėra vengtinų garsų. Logopedams tokių specifinių eilėraštukų lietuvių poezijoje rasti gana sunku. Šis leidinys žymiai pagerins logopedinių pratybų kokybę, palengvins pasiruošimą užsiėmimams. 

7 Kalbos ugdymas Loreta Barzdonytė-MorkevičienėLeidykla „Šviesa“ m. - Vilnius - 97 psl. Knyga skiriama vaiko komunikavimo kompetencijai ugdyti. Ji padeda vaikui pažinti lietuvių kalbą ir ugdytis kalbėjimo įgūdžius: skatinama laikytis kalbos etiketo, lavinama kalbinė klausa, plečiamas žodynas, tobulinami gramatiniai gebėjimai, ugdoma rišlioji kalba. Žaidimu paremtos užduotys: skatina vaiko domėjimąsi kalba; padeda suvokti kalbos prasmę; lavina kalbos jausmą; plečia sakytinio kalbėjimo patirtį; žadina kalbinį kūrybiškumą; ugdo kalbos vartojimo gebėjimus. Knyga naudinga ikimokyklinukų ir priešmokyklinukų ugdytojams, pradinukų mokytojams ir tėvams.

8 Garsų Č ir DŽ tarimas Aldona Andrianova, Natalija ZinkevičienėLeidykla „Liucilijus“ m. - Šiauliai - 48 psl. Šiame leidinyje aptariama garsų č , dž, artikuliacija, tarimo sutrikimai, korekcijos būdai. Daug medžiagos skirta šiems garsams įtvirtinti, jiems diferencijuoti nuo painiojamų: s-č, š-č, ž-dž ir kt. Nedaug diferencijavimo užduočių su retais garsais c, dz. Ikimokyklinio amžiaus vaikams tiks žaismingi sakinių pakartojimai, kartais lydimi spalvinimo, apvedžiojimo, kūno judesių (pačiūčiuoti žaislą, mesti kamuolį ir kt.). Ugdytojas (pedagogas, vyresnis šeimos narys, auklė) pirmiausia turi pasirūpinti priemonėmis, kurių prireiks atliekant užduotį: pieštukų, šakelių, sagų, lėlių ir kt.  

9 Sakytinės kalbos mokymas
Sakytinės kalbos mokymas. Pratybų knyga Leonas Geleževičius, Milda PošytėLeidykla „Homo liber“ m. - Vilnius - 72 psl. Pratybos skirtos praktiniam darbui, formuojant vaikų, turinčių klausos sutrikimą, taisyklingą kalbos garsų, skiemenų, žodžių tarimą. Jose pateikiama medžiagos painiojamų garsų diferencijavimui, taisyklingam žodžių kirčiavimui, ritminės kalbos suvokimui  

10 Šokdinkim liežuvėlį. Logopedinė mankšta Aldona Andrianova, Natalija ZinkevičienėLeidykla „Liucilijus“ m. - Šiauliai - 44 psl. Taisyklingai tarti garsus mes galime tik dėka savo artikuliacinio aparato. Išlavintas artikuliacinis aparatas turi didelę įtaką garsų tarimui. Knygelėje pateikta daug artikuliacinių pratimų liežuvio, lūpų mankštai. Visi pratimėliai pateikti linksmai, žaidimo forma. Nuotaikingi eilėraštukai nuteikia vaiką darbui, sukelia teigiamas emocijas.


Atsisiųsti ppt "Garsų kelionės   Jolanta Repšienė Logopedinių priemonių rinkinyje yra 6 atskiri stalo žaidimai tokiems garsams: S-S', Š-Š', Ž-Ž', L-L', R-R', K-K'. Visi."

Panašios pateiktys


Google reklama