Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Geoffry Petty seminaras „Aktyvus mokymasis: Kodėl ir kaip

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Geoffry Petty seminaras „Aktyvus mokymasis: Kodėl ir kaip"— Pateikties kopija:

1 07 06 21 Geoffry Petty seminaras „Aktyvus mokymasis: Kodėl ir kaip
Geoffry Petty seminaras „Aktyvus mokymasis: Kodėl ir kaip?“ (BMT). Padalomoji medžiaga „Bloomo taksonomija“ vertimas 1/4.

2 Didelis pažinimo poreikis.. reikalingas pagrindimas
Bloomo taksonomija Didelis pažinimo poreikis.. reikalingas pagrindimas Įvertinimas (pareikškite nuomonę) Kritiškai įvertinkite, palyginkite ir sugretinkite Sintezė (reaguokite kūrybiškai) Spręskite problemas, rašykite, kurkite Analizė (apsvarstykite dalis) Analizuokite, pateikite motyvų Pritaikymas (atlikite, kai bus parodyta, kaip tą padaryti) Pritaikykite, apskaičiuokite Supratimas Paaiškinkite, klasifikuokite Žinios Konstatuokite, prisiminkite Menkas pažinimo poreikis.. mažai reikia pagrindimo

3 Didelis pažinimo poreikis.. reikalingas pagrindimas
Bloomo taksonomija Didelis pažinimo poreikis.. reikalingas pagrindimas Pagrindimas Taigi reikia supratimo ir nuodugnaus mokymosi Įvertinimas (pareikškite nuomonę) Sintezė (reaguokite kūrybiškai) Analizė (apsvarstykite dalis) Pritaikymas (atlikite, kai bus parodyta, kaip tą padaryti) Atkūrimas to, ką pateikėte Supratimas Žinios Menkas pažinimo poreikis.. mažai reikia pagrindimo

4 Tauškimo problema Kepsnėjo. Slankstūs barstraukiai
Vyniojosi po žolę, ją gręžiojo, Šiauštukai išstypo visiškai, Ir žalkiaulės paklydusios kriuksiojo.

5 Tauškimo problema Ką slankstūs barstraukiai veikė žolėje?
Kepsnėjo. Slankstūs barstraukiai Vyniojosi po žolę, ją gręžiojo, Šiauštukai išstypo visiškai, Ir žalkiaulės paklydusios kriuksiojo. Ką slankstūs barstraukiai veikė žolėje? Kokia šiauštukų būsena? Ką galėtumėte pasakyti apie pasiklydusias žalkiaules?

6 Tauškimo problema 4. Ar moksleiviams būtina suprasti medžiagą, kad galėtų teisingai atsakyti į paprastus klausimus?

7 5. Kodėl šiauštukai buvo išstypę?
Tauškimo problema Kepsnėjo. Slankstūs barstraukiai Vyniojosi po žolę, ją gręžiojo, Šiauštukai išstypo visiškai, Ir žalkiaulės paklydusios kriuksiojo. 5. Kodėl šiauštukai buvo išstypę?

8 5. Kodėl šiauštukai buvo išstypę ?
Tauškimo problema Kepsnėjo. Slankstūs barstraukiai Vyniojosi po žolę, ją gręžiojo, Šiauštukai išstypo visiškai, Ir žalkiaulės paklydusios kriuksiojo. 5. Kodėl šiauštukai buvo išstypę ? 6. Ar veiksmingas buvo pasiklydusių žalkiaulių planas?

9 Įvertinkite klausimus pagal Bloomo taksonomiją:
Ką slankstūs barstraukiai veikė žolėje? Kokia šiauštukų būsena? Ką galėtumėte pasakyti apie pasiklydusias žalkiaules? Kodėl šiauštukai buvo išstypę? Ar veiksmingas buvo pasiklydusių žalkiaulių planas?

10 Apibendrinkite, ką atskleidžia tauškimo pratimas

11 Apibendrinkite, ką atskleidžia tauškimo pratimas
Kad supratimas būtų gilus, o mokymasis naudingas, moksleiviams būtinos pagrindimo užduotys.

12 Paviršutiniško mokymosi problemos pavyzdys:
Mokymosi gabumų testų tyrimas parodė, kad 80 % dvylikamečių skaičiuotuvu galėtų apskaičiuoti tokį uždavinį: 225  15 = Bet tik 40 % galėtų išspręsti tokį: Jei sodininkas 225 svogūnėlius turi po lygiai susodinti į 15 gėlių lysvių, po kiek svogūnėlių bus kiekvienoje lysvėje? Daugeliui šio uždavinio neįveikusių mokinių buvo neaišku, kokį matematinį veiksmą naudoti. Įvertinkite šiuos du klausimus pagal Bloomo taksonomiją.

13 Didelis pažinimo poreikis.. reikalingas pagrindimas
Bloomo taksonomija Didelis pažinimo poreikis.. reikalingas pagrindimas Pagrindimas Taigi reikia supratimo ir nuodugnaus mokymosi. Tai suteikia: Praktiškas žinias ir perkeliamus įgūdžius. Įvertinimas (pareikškite nuomonę) Sintezė (reaguokite kūrybiškai) Analizė (apsvarstykite dalis) Pritaikymas (atlikite, kai bus parodyta, kaip tą padaryti) Atkūrimas to, kas buvo pateikta mokant. Taigi kyla paviršutiniško mokymosi pavojus. Supratimas Žinios Menkas pažinimo poreikis.. mažai reikia pagrindimo

14 Toks mokymas lemia paviršutinišką mokymąsi...
Įvertinimas Sintezė Analizė Dalyba Dalys Procentai Pritaikymas Supratimas Žinios

15 Ar sudėtingesni klausimai turi būti sunkūs?
Kai rytoj kepsime obuolių pyragą, kurių iš šių įrankių mums prireiks? Kuris iš šių peilių geriausiai tiktų pjaustyti obuoliams? Kaip būti tikriems, kad neįsipjautume? Kodėl tešla reikia iškloti visą formą? Sudėtingesni klausimai sukuria perteikiamą mokymąsi.

16 Ar sudėtingesni klausimai turi būti sunkūs?
Kai rytoj kepsime obuolių pyragą, kurių iš šių įrankių mums prireiks? Kuris iš šių peilių geriausiai tiktų pjaustyti obuoliams? Kaip būti tikriems, kad neįsipjautume? Kodėl tešla reikia iškloti visą formą? Sudėtingesni klausimai sukuria perteikiamą mokymąsi.

17 Suzana Robertas Mokinio įsitraukimo lygis Įvertinimas Sintezė Analizė
Pritaikymas Supratimas Žinios Suzana Robertas Pasyvus Aktyvus Paprastesnės Konstruktyvios, užduotys sudėtingesnės užduotys Reikalinga mokymosi veikla

18 Suzana Robertas Mokinio įsitraukimo lygis Įvertinimas Sintezė Analizė
Pritaikymas Supratimas Žinios Suzana Robertas Pasyvus Aktyvus Paprastesnės Konstruktyvios, užduotys sudėtingesnės užduotys Reikalinga mokymosi veikla

19 Kokios praktinės naudos galime turėti iš Bloomo taksonomijos?

20 Kokios praktinės naudos galime turėti iš Bloomo taksonomijos?
Pamokų veikla Užduotys Klausinėjimas Mokomoji medžiaga Kt. Sunkios pagrindimo užduotys Paprastos pagrindimo užduotys Atkūrimo užduotys

21 Kokios praktinės naudos galime turėti iš Bloomo taksonomijos?
Humanitarinis rašinėlis? Sunkios pagrindimo užduotys Paprastos pagrindimo užduotys Atkūrimo užduotys

22 Kokios praktinės naudos galime turėti iš Bloomo taksonomijos?
Profesinė užduotis? Sunkios pagrindimo užduotys Paprastos pagrindimo užduotys Atkūrimo užduotys

23 Kokios praktinės naudos galime turėti iš Bloomo taksonomijos?
Profesinė užduotis Vidutinis pažymys? Sunkios pagrindimo užduotys Paprasto pagrindimo užduotys Atkūrimo užduotys


Atsisiųsti ppt "Geoffry Petty seminaras „Aktyvus mokymasis: Kodėl ir kaip"

Panašios pateiktys


Google reklama