Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Ugdymo plėtotės centro ir Lietuvos progimnazijų asociacijos programos “Progimnazijų patyriminis mokymasis, skatinantis tyrimų rezultatų analizę, vertinimo.

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Ugdymo plėtotės centro ir Lietuvos progimnazijų asociacijos programos “Progimnazijų patyriminis mokymasis, skatinantis tyrimų rezultatų analizę, vertinimo."— Pateikties kopija:

1 Ugdymo plėtotės centro ir Lietuvos progimnazijų asociacijos programos “Progimnazijų patyriminis mokymasis, skatinantis tyrimų rezultatų analizę, vertinimo ir įsivertinimo įrankių panaudojimą, refleksiją ir sklaidą “ įgyvendinimas: patirtis, rezultatai ir perspektyvos Programos vykdytojo vadovas - Viktoras Blinovas, Lietuvos progimnazijų asociacijos tarybos pirmininkas, Vilniaus Baltupių progimnazijos direktorius Programos vadovė - Stanislava Prazauskienė, Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos direktorė

2 Patyriminis mokymas praktiškai taiko suvokimą, kad tai, ką žmonės daro yra vertingiau nei tai, ką jie žino. Ką daryti, kad vaikai perimtų patirtį ir tų klaidų nekartotų? Paprasta – leisti jiems tas klaidas padaryti. Patyriminiai mokymai siekia bet kurį veiksmą paversti aiškiai suvokta ir įvertinta patirtimi.

3 Tačiau retas kuris, grįžęs po motyvuojančių susitikimų, imasi realių veiksmų: pritrūksta ryžto, atkaklumo, energijos?

4 Panevėžio „Vyturio“ progimnazijoje (2014m. spalio 1d
Panevėžio „Vyturio“ progimnazijoje (2014m. spalio 1d.) Kalbų mokytojų kūrybinės partnerystės pažintinis vizitas (1) Renginio dalyviai: Panevėžio ,,Vyturio“, ,,Saulėtekio“ progimnazijų, Panevėžio ,,Vilties“ pagrindinės mokyklos, Šiaulių ,,Romuvos“ progimnazijos ir KTU Vaižganto progimnazijos lietuvių kalbos ir užsienio kalbų mokytojai.

5 Panevėžio „Vyturio“ progimnazijoje (2014m. spalio 1d
Panevėžio „Vyturio“ progimnazijoje (2014m. spalio 1d.) Kalbų mokytojų kūrybinės partnerystės pažintinis vizitas (2) Mokinių pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo patirtį pristatė Panevėžio „Vyturio“ progimnazijos kalbų mokytojos, parodė filmuotų savo pamokų fragmentų (lietuvių kalbos mokytojos: Oksana Karoblienė, Irena Vertelkienė, Lina Plėtienė; užsienio kalbų mokytojos: rusų kalbos mokytoja Rima Linkevičienė, anglų kalbos mokytoja Jūratė Marozienė, vokiečių kalbos mokytoja Audronė Survilienė) Po kiekvieno pristatymo vyko diskusija dalyviams rūpimais pasiekimų vertinimo klausimais. Antrojoje dalyje savo gerąja patirtimi pasidalino atvykę iš kitų šalies mokyklų kalbų mokytojai.

6 Renginio dalyvių atsiliepimai:
“Patyrimininis mokymasis yra pati geriausia mokymosi forma.” “Gera ne tik mokyti, bet ir mokytis.” “Džiaugiamės turėdami galimybę apsilankyti Panevėžio „Vyturio“ progimnazijoje, kuri garsėja novatoriškais sprendimais, veiksmingomis naujovėmis ir efektyviu ugdymu.”

7 Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje (2014m spalio 22 d
Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje (2014m spalio 22 d.) Pradinių klasių ir informacinių technologijų mokytojų kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (1) Renginio dalyviai: Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos, Vilniaus Baltupių progimnazijos, Panevėžio „Vyturio“ progimnazijos, Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijos pradinių klasių ir informacinių technologijų mokytojai, mokytojai iš kitų Šiaulių miesto progimnazijų bei pradinių mokyklų, Šiaulių progimnazijų direktoriai.

8 Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje (2014m spalio 22 d
Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje (2014m spalio 22 d.) Pradinių klasių ir informacinių technologijų mokytojų kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (2) 3 atviros pamokos ir jų aptarimas: Matematikos pamoka (1a klasė, 306 kab. mokytoja R. Kėblienė); Muzikos pamoka (4b klasė, 301 a kab., mokytoja A. Kardašienė); Informacinių technologijų pamoka (5 c klasė, 227 kab. mokytoja R. Nemanienė). Robotikos užsiėmimų progimnazijoje pristatymas (R. Nemanienė, L. Senkuvienė).

9 Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos pradinių klasių mokytojos ( G
Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos pradinių klasių mokytojos ( G. Kančelskytė, R. Malčienė, V. Akramienė, J. Ostrauskienė, R. Miškūnienė) pasidalino savo gerąja patirtimi, idėjomis, inovacijomis apie efektyvių mokinių vertinimo ir įsivertinimo būdų taikymo praktiką. Praktinis užsiėmimas apie skaitmeninių priemonių panaudojimą mokinių pasiekimų vertinimui ir įsivertinimui ( I. Rimkevičienė, R. Nemanienė, D. Einorienė). Diskusija apie efektyvių mokinių vertinimo ir įsivertinimo būdų taikymo praktiką renginio svečių mokyklose. Lietuvos progimnazijų asociacijos tarybos pirmininko, Vilniaus Baltupių progimnazijos direktoriaus Viktoro Blinovo dalykinis susitikimas su Šiaulių miesto progimnazijų direktoriais, kurio metu buvo aptartos švietimo aktualijos ir šalies progimnazijų asociacijos veikla.

10 Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje (2014m spalio 22 d
Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje (2014m spalio 22 d.) Pradinių klasių ir informacinių technologijų mokytojų kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (3) Dalyvių atsiliepimai „Džiaugiuosi, jog turėjau galimybę atvykti ir dalyvauti šitame susitikime. Puikiai organizuotas, informatyvus renginys. Labai naudingos ir įdomios buvo stebėtos atviros pradinių klasių mokytojų pamokos, pristatyti pranešimai. „Romuvos“ progimnazijos pradinių klasių mokytojos itin kūrybingos, mokiniai – aktyvūs pamokos dalyviai. Mokykloje sėkmingai organizuota popamokinė mokinių veikla. Labai originaliai, savitai papuošti pradinių klasių kabinetai “. „Labai naudinga, įdomi stebėta atvira informacinių technologijų pamoka. Ypač patiko pademonstruotos skaitmeninės galerijos, veidukų idėjos. Likau sužavėta gražiai įrengtomis klasėmis, „Romuvos“ mokyklos aplinka“. „Pažintinio vizito metu sužinojau, kaip dirbti, naudotis interaktyvia SMART lenta, įvairiomis kompiuterinėmis programomis. Stebėta atvira informacinių technologijų pamoka - labai apgalvota, progimnazijos mokiniai geba kryptingai naudotis technologijomis“.

11 Klaipėdos Simono Dacho progimnazijoje (2014m. lapkričio 5 d
Klaipėdos Simono Dacho progimnazijoje (2014m. lapkričio 5 d.) Menų ir technologijų mokytojų kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (1) Renginio dalyviai: Klaipėdos Simono Dacho progimnazijos, Šiaulių “Romuvos” progimnazijos menų ir technologijų mokytojai. 3 atviros pamokos ir jų aptarimas: technologijų pamoka 2m klasėje. (Mokytoja R. Kairienė) teatro pamoka 7 t klasėje (mokytojai R. Andriulionienė, K. Makauskas) muzikos pamoka 5m klasėje (Mokytoja S. Užporaitė) Vėtrungių projekto dailės pamokose pristatymas ( Mokytoja V. Damijonaitienė) Šokio gebėjimų vertinimas ir įsivertinimas per konkursą (Mokytoja Z. Daugėlienė) Kūrybinių partnerysčių pažintinio vizito dalyvių refleksija ir susitikimo apibendrinimas.

12 Klaipėdos Simono Dacho progimnazijoje (2014m. lapkričio 5 d
Klaipėdos Simono Dacho progimnazijoje (2014m. lapkričio 5 d.) Menų ir technologijų mokytojų kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (2)

13 Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijoje (2014m
Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijoje (2014m. lapkričio 12d.) Matematikos ir gamtos mokslų mokytojų kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (1) Renginio dalyviai: Kauno technologijos universiteto Vaižganto, Šiaulių „Romuvos“, Vilniaus Baltupių, Kauno Tado Ivanausko progimnazijų, Kauno Bernardo Brazdžionio mokyklos-daugiafunkcinio centro matematikos ir gamtos mokslų mokytojai.

14 Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijoje (2014m
Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijoje (2014m. lapkričio 12d.) Matematikos ir gamtos mokslų mokytojų kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (2) 2 atviros pamokos ir jų aptarimas : integruota matematikos- geografijos pamoka (6b klasėje,  mokytojos D.Domskienė ir L.Lapinskienė) biologijos pamoka kaip mokinių komandinio darbo ir įsivertinimo praktikos pavyzdys (7c klasėje, mokytojai A.Butvilienė ir V.Sūdžius); Mokytojų gerosios patirties sklaida: skaitmeninių priemonių panaudojimas matematikos ir gamtos mokslų pamokose mokinių pasiekimų vertinimui ir įsivertinimui (pristatė projekte dalyvaujančių mokyklų matematikos ir gamtos mokslų mokytojai); Diskusija apie efektyvių mokinių vertinimo ir įsivertinimo būdų taikymo praktiką, kūrybinių partnerysčių pažintinio vizito dalyvių refleksija ir susitikimo apibendrinimas.

15 Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijoje (2014m
Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijoje (2014m. lapkričio 12d.) Matematikos ir gamtos mokslų mokytojų kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (3) Dalyvių mintys: “Tokia metodinė veikla naudinga ir reikalinga, nes suteikia galimybę tiesiogiai stebėti kolegų veiklą ugdymo procese, reflektuoti ir mokytis vieniems iš kitų.”

16 Vilniaus Baltupių progimnazijoje (2014m. lapkričio 25 d
Vilniaus Baltupių progimnazijoje (2014m. lapkričio 25 d.) Dorinio ugdymo ir socialinių mokslų mokytojų, direktorių kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (1) Renginio dalyviai: direktoriai, pavaduotojai, pradinių klasių, dorinio ugdymo ir socialinių mokslų mokytojai, specialistai iš 11- os  Lietuvos progimnazijų. 4 atvirų pamokų stebėjimas ir aptarimas, : pasaulio pažinimo (3a kl.); pasaulio pažinimo ( 3b kl.); istorijos ( 6 kl.); geografijos ( 6 kl.) Baltupių progimnazijos mokytojų gerosios patirties sklaida

17 Vilniaus Baltupių progimnazijoje (2014m. lapkričio 25 d
Vilniaus Baltupių progimnazijoje (2014m. lapkričio 25 d.) Dorinio ugdymo ir socialinių mokslų mokytojų, direktorių kūrybinių partnerysčių pažintinis vizitas (2) Kitų progimnazijų mokytojų gerosios patirties sklaida, kūrybinių partnerysčių pažintinio vizito dalyvių refleksija ir susitikimo apibendrinimas. Progimnazijų direktorių susirinkimas. Susitikimo dalyvių viešnagė – apvalus stalas Kunigų seminarijoje.

18 Programos veiklos rezultatai ir jų viešinimas
Baigtinis programos produktas – skaitmeninė metodinė priemonė „Mokinių vertinimo ir įsivertinimo būdų taikymo praktika Lietuvos progimnazijose“. Tai pamokų fragmentų vaizdo įrašai, pateiktys apie efektyvių mokinių vertinimo ir įsivertinimo būdų taikymo praktiką įvairių dalykų pamokose patalpinti Lietuvos progimnazijų asociacijos interneto svetainėje Ši medžiaga plačiai prieinama šalies pedagogams. Programos veiklų viešinimas Informacija apie projekto renginius patalpinta programoje dalyvavusių progimnazijų interneto svetainėse: ; Informacinio leidinio “Švietimo naujienos” 2014 m. Nr. 10 (343) publikacijoje “Kūrybinė partnerystė Šiaulių “Romuvos” progimnazijoje”: UPC svetainės tinklalapyje:

19 Vilniaus Baltupių progimnazijos direktorius Viktoras Blinovas
BALTUPIŲ MOKYKLAI – 35! Vilniaus Kongresų rūmai Vilniaus Baltupių progimnazijos direktorius Viktoras Blinovas El. paštas – Telefono numeris –


Atsisiųsti ppt "Ugdymo plėtotės centro ir Lietuvos progimnazijų asociacijos programos “Progimnazijų patyriminis mokymasis, skatinantis tyrimų rezultatų analizę, vertinimo."

Panašios pateiktys


Google reklama