Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas 

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas "— Pateikties kopija:

1 Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas

2 „Virtuali kelionė klasėje“ – VKK
Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas 2012 metai

3 „Virtuali kelionė klasėje“ – VKK
Darbo pavadinimas: Autorius Rita Kurauskienė Mokykla Panevėžio Alfonso Lipniūno pagrindinė mokykla Mokyklos interneto svetainės adresas Dalykas Rusų kalba Klasė 6 (Užsienio kalbos (rusų) I -ieji mokymo metai) Projekto tikslai Efektyvinti mokymo (si) procesą Ugdyti socialines kompetencijas

4 Grupinis darbo metodas pamokoje padėjo:
Projekto aprašymas Trumpas projekto apibūdinimas. Nurodykite, kokie tikslai buvo keliami ir kokie pasiekti mokomosios veiklos rezultatai. Ar vykdyta ilgalaikė mokymo veikla? Ar vykdyta veikla skatino mokinius planuoti savo mokymosi procesą ir jį nuolat vertinti? Jei manote, kad reikia, galite įkelti dokumentus, susijusius su projekto aprašymu. Pastabose pateikta informacija, kaip į pateiktį įkelti dokumentą. Žmogus visada priklauso kokiai nors grupei: šeimai, draugų grupei, klasei. Jį su kitais žmonėmis visada sieja bendri tikslai. Mokytojas, pasitelkiantis grupinio darbo metodą, tokias mažas grupes, kurių nariai susiję dalykiniais santykiais, sukuria klasėje. Ypač veiksminga darbo grupėmis metodika. Toks metodas leidžia mokiniams pasijusti grupės dalimi, prisiimti individualią atsakomybę, ieškoti bendro sprendimo, pristatyti tai , ką išmoko ir būti komandos nariu. Grupinis darbo metodas pamokoje padėjo: Įtraukti mokinius į aktyvų mokymąsi. Skatino ir tobulino mokinių gebėjimą mokytis ir dirbti savarankiškai. Ugdyti socialines kompetencijas. Silpnesniems mokiniams įveikti mokymo (si) sunkumus. Mokymosi procesas Planavimo pavyzdžiai (pedagoginis pagrindimas, nuorodos į naudotus išteklius). Apibūdinkite kūrybiškumą ir inovatyvumą. Aprašykite, kaip mokymosi planavimas palengvino XXI a. gebėjimų ir kompetencijų (žinių gilinimo, IKT taikymo, problemų sprendimo, inovacijų, bendravimo ir bendradarbiavimo) tobulinimą. Projekto išteklių ar medžiagos įkėlimas: Pasiruoškite įkeliamą dokumentą. Meniu punkte Įterpimas pasirinkite komandą Objektas. Atsivėrusiame dialogo lange pasirinkite komandą Kurti iš failo... Spustelėkite mygtuką Naršyti. Atsivėrusiame dialogo lange suraskite norimą įkelti failą, jį pažymėkite ir spustelėkite Gerai. Pažymėkite varnele (tiesiog spustelėkite ant tuščio kvadrato) Rodyti kaip piktogramą. Spustelėkite mygtuką Keisti piktogramą. Atsivėrusiame lange pasirinkite norimą piktogramą (paveikslėlį, rodantį Jūsų įterpiamą dokumentą). Antraštės laukelyje įrašykite norimą dokumento pavadinimą ir paspauskite mygtuką Gerai. Įkėlę dokumentą, turite nurodyti veiksmus, kurie bus atliekami demonstruojant pateiktį. Tam reikia pažymėti įkeltą failą (jis bus „įrėmintas“). Meniu juostoje (ekrano viršuje) pasirinkite komandą Veiksmas. Atsivėrusiame dialogo lange nurodykite Objekto veiksmą (čia Jums bus pateikti visi galimi objekto veiksmai. Pasirinkite labiausiai tinkamą). Nurodę objekto veiksmą, spustelėkite mygtuką Gerai. Pateikdami medžiagą, naudokitės nuorodomis į projekto tinklalapius, užduotis, vaizdo ar garso failus. Prašom pačių vaizdo arba garso failų neterpti. Įterpę MS Word dokumentą, jį galite redaguoti bei keisti ir pateiktyje. Prašytume įsitikinti, kad Jūs turite visas autorių teises ir leidimus publikuoti nuotraukas, vaizdo siužetus, nes Jūsų darbai bus publikuojami viešai. Laikas, skirtas atlikti pratimus, kartoti, įtvirtinti žinias Darbas pamokoje vertinamas kaupiamuoju balu. Pusmečio pabaigoje kaupiamieji balai konvertuojami į pažymį.

5 Grupinis darbo metodas pamokoje ( Anketa )
Projekto rezultatai Mokinių sukurtų darbų pavyzdžiai. Kokios technologijos ir kaip buvo naudojamos projekte? Kaip IKT buvo naudojamos žinioms bei gebėjimams gilinti, bendradarbiauti, mokytis už klasės ribų? Ar IKT naudojimas suteikė naujų galimybių? Ar skaitmeniniai ištekliai buvo naudojami novatoriškai? Įterpkite failus, vaizdo siužetus, kitus dokumentus, kurie iliustruoja mokymosi procesą ir rezultatus. Grupinis darbo metodas pamokoje ( Anketa ) Mes dėmesingi, aktyvūs ir susidomėję

6 Grupinis darbas , tai ne tik darbas grupėje , bet ir mokymąsis
Žinių gilinimas ir kritinis mąstymas Pateikite pavyzdžių, susijusių su mokinių mokymosi veikla, reikalaujančia ne žinių atgaminimo, bet ugdančia kūrybiškumą, analizę, sintezę ar vertinimą. Grupinis darbas , tai ne tik darbas grupėje , bet ir mokymąsis bendradarbiaujant. O kad grupinis darbas vyktų kryptingai, ir būtų veiksmingas reikia jį planuoti. Atsižvelgiant į mokinių amžių, žinių įsisavinimui, pakartojimui, bei loginiam mąstymui ugdyti naudoju šiuos grupinio darbo būdus: mokymasis drauge; bendras piešinys; kampai; individualus mokymasis komandai padedant; spontaniška diskusija; „sužymėti kartu”; pakartojimas bendradarbiaujant. Mokymasis už klasės ribų Jei projekto veikla neapsiribojo tik darbu klasėje (pamokine veikla), bet buvo vykdoma ir už klasės ribų, pateikite tokių pavyzdžių. Pateikite pavyzdžių veiklos, susijusios su realaus pasaulio problemų sprendimu ar situacijų nagrinėjimu (pvz., duomenų rinkimas ne klasėje) arba pavyzdžių, susijusių su reikšminga įtaka vietos ar pasaulio bendruomenei. Mokiniai, dirbdami su mokytojo paruoštomis pateiktimis turi galimybę įtvirtinti žinias ir už klasės ribų. Aiškus mokymo (si) medžiagos išdėstymas leidžia pasiekti geresnių rezultatų, skatina mokymosi motyvaciją. Kiekvienas mokinys pateiktis gauna į elektroninį paštą, sudaromos sąlygos pakartoti, įtvirtinti, pagilinti įgytas žinias.

7 Bendradarbiavimas Pateikite pavyzdžių (jei tokių turite), iliustruojančių bendradarbiavimą, komandinį darbą, atsakomybės pasidalijimą, sprendimų priėmimą, kūrybą. Naudojant bendradarbiavimu grįstus mokymo (si) metodus: grupinė paieška, grupinės lenktynės, dėlionė, abipusis mokymasis, leidžia pasiekti geresnių mokymo (si) rezultatų ne tik gabesniems ar geriau dalyką išmanantiems mokiniams, bet ir silpnesniems mokiniams. Mokiniai pakaitomis yra atsakingi už mokymo (si) proceso sėkmę. Todėl ypač naudingos yra tokios užduotys, kurioms atlikti būtinas suderintas bendras darbas, vaidmenų pasiskirstymas, darbo pasidalinimas. Bendravimas pasižymi draugiškumu Kiekvienas turi įpareigojimų.


Atsisiųsti ppt "Microsoft® Partneriai mokyme Lietuvos novatoriško švietimo forumas "

Panašios pateiktys


Google reklama