Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Pateiktis įkeliama. Prašome palaukti

Šiaulių universiteto dėstytojų, administracijos darbuotojų ir studentų nuomonė apie Universiteto veiklos kokybę TYRIMO ATASKAITA Strateginio ir kokybės.

Panašios pateiktys


Pateikčių temos: "Šiaulių universiteto dėstytojų, administracijos darbuotojų ir studentų nuomonė apie Universiteto veiklos kokybę TYRIMO ATASKAITA Strateginio ir kokybės."— Pateikties kopija:

1

2 Šiaulių universiteto dėstytojų, administracijos darbuotojų ir studentų nuomonė apie Universiteto veiklos kokybę TYRIMO ATASKAITA Strateginio ir kokybės valdymo tarnyba Dr. Renata Bilbokaitė

3 Dėstytojų nuomonė

4 Tyrimo problema išreiškiama tokiais klausimais:
Kaip dėstytojai vertina universiteto vadovybės veiklą ir sprendimų priėmimą? Kaip dėstytojai vertina komunikaciją universitete? Kaip dėstytojai vertina universiteto infrastruktūrą ir darbo aplinką? Kaip dėstytojai skirsto prioritetus darbe ir, kaip vertina savo darbo krūvio pasiskirstymą? Kaip dėstytojai vertina studijų procesą? Kaip dėstytojai vertina savo, kaip dėstytojo praktiką?

5 Demografinė tyrimo imties charakteristika (N=189)
Požymis Procentai Atsakymų kategorijos Fakultetas / institutas 11,1 17,5 7,9 12,2 24,3 15,9 Edukologijos fakultetas Humanitarinis fakultetas Informatikos, matematikos ir e. studijų institutas Menų fakultetas Socialinių mokslų fakultetas Socialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas Technologijos ir gamtos mokslų fakultetas Lytis 68,8 31,2 Moteris Vyras Darbo Universitete stažas 44,4 30,7 12,7 10,1 2,1 1-10 metų 11-20 metų 21-30 metų 31-40 metų 41-50 metų

6 Rezultatai (D-1) Vadovybės veikla ir sprendimų priėmimas
Veiksniai, atskleidžiantys vadovybės veiklos ir sprendimų priėmimo veiksnius, vertinami nuo 54 proc. iki 61 proc. Palankiau šiame kontekste vertinamas vadovybės informacijos apie ŠU veiklos rezultatus, vykdomus projektus ir kitus aktualius klausimus pateikimas, vadovybės veiklos ir Universiteto misijos bei vizijos suderinamumas, aiškios informacijos iš kolegų pateikimas laiku. Rekomenduoja / prašo: griežtesnių ,radikalesnių, universitetui naudingų valdymo sprendimų priėmimo.

7 Rezultatai (D-2) Infrastruktūra
Veiksniai, atskleidžiantys infrastruktūros elementus, vertinami nuo 52 proc. iki 65 proc. Palankiau vertinama vadovėlių, leidinių, mokslinių prieigų bazė, valgykla. Patenkinamai vertinamos darbo sąlygos: patalpos, priemonės, darbo vieta, mikroklimatas. Rekomenduoja / prašo: nepateikta.

8 Rezultatai (D-3) Kvalifikacijos kėlimas ir motyvacija
Veiksniai šioje kategorijoje vertinami nuo 43 proc. iki 60 proc. Palankiausiai vertinama kvalifikacijos kėlimui pateikiama informacija ir vadovų motyvavimas išlaikyti lojalumą universitetui. Darbo prioritetai Veiksniai šioje klategorijoje vertinami nuo 37 proc. iki 60 proc. Prioritetai teikiami metodiniam darbui, projektams, tarptautinei veiklai. Mažiausiai – 37 proc. – dėstymui. Rekomenduoja / prašo: nepateikta.

9 Rezultatai (D-4) Darbo krūvis
Veiksniai šioje kategorijoje vertinami nuo 32 proc. iki 59 proc. Palankiausiai vertinama dokumentų pildymo tvarka, darbo procesų planavimas, užduočių teikimo ir atsiskaitymo už jas sistema. Žemiausias balas – 32 proc. – darbo krūvio nepakankamumas. Rekomenduoja / prašo: sąžiningai paskirstyti darbo krūvį pagal darbuotojų pasiekimus, rodiklius; suvienodinti krūvius rudens ir pavasario semestruose; panaikinti nemokamus darbus; panaikinti dokumentacijų pildymus; sumažinti papildomus neplanuotus darbus.

10 Rezultatai (D-5) Studijų procesas
Veiksniai vertinami nuo 60 proc. iki 69 proc. Palankiausiai vertinama studentų drausmė, motyvacija, atsakingumas. Studentų motyvavimas Veiksniai vertinami nuo 39 proc. iki 56 proc. Palankiausiai vertinama galimybė išreikalauti minimalaus apibrėžto žinių lygio, sudaryti konsultacinių ar kt. pobūdžio lankomumo grafiką. Rekomenduoja / prašo: visuotinai laikytis nuomonės, kad studentas atsakingas už savo pasiekimus; visomis įmanomomis priemonėmis stiprinti jo savarankiškumą atlikti darbus.

11 Rezultatai (D-6) Dėstytojų darbo praktika
Veiksniai vertinami nuo 38 proc. iki 70 proc. Palankiausiai vertinamas savo paties žinių ir išmanymo lygis; gebėjimas planuoti darbą, įvairių metodų taikymas, naudojamos literatūros naujumas. Rekomenduoja / prašo: mažinti auditorinį darbą, skirti daugiau lėšų kvalifikacijai, naujų metodų diegimo mokymuisi, motyvuoti labiau, suteikti daugiau kūrybinės laisvės. Apibendrinant – dėstytojai visame kontekste institucijos veiklą ir jos kokybę vertina silpnai / patenkinamai, o savo veiklą – vidutiniškai.

12 Administracijos darbuotojų nuomonė

13 Tyrimo problema išreiškiama tokiais klausimais:
Kaip administracijos darbuotojai vertina universiteto vadovybės veiklą? Kaip administracijos darbuotojai vertina personalą, komunikaciją, infrastruktūrą ir darbo aplinką universitete? Kaip administracijos darbuotojai vertina universiteto partnerystę ir išteklius? Kokia administracijos darbuotojų nuomonė apie administracijos darbo rezultatyvumą? Tyrimo imtis: apklausoje dalyvavo 205 Šiaulių universiteto administracijos darbuotojai.

14 Demografinė tyrimo imties charakteristika (N=205)
Požymis Procentai Atsakymų kategorijos Atstovaujamas Šiaulių Universiteto organizacinės struktūros lygmuo 3,4 4,4 32,2 1,0 2,4 22,9 33,7 Senato narys (-ė) Dekanas (-ė) / Prodekanas (ė) Fakulteto dekanui pavaldūs administracijos darbuotojai Tarybos narys (-ė) Universiteto tarnybos atstovas (-ė) vadovo pozicija Universiteto tarnybos atstovas (-ė) pavaldinio pozicija Pagalbinis ūkio reikalų personalas Amžius 15,6 17,6 14,1 19,5 20-29 metų 30-39 metų 40-49 metų 50-59 metų 60-70 metų Neatsakė Lytis 78,0 22,0 Moteris Vyras Darbo Universitete stažas 20,5 24,4 36,1 mažiau nei metus 1- 5 metus metų metų 15 - ir daugiau metų

15 Rezultatai (A-1) Vadovybės veiklos vertinimas
Veiksniai vertinami nuo 55 proc. iki 65 proc. Palankiai vertinama, jog universiteto misija ir vizija yra pakankamai išplatinta visuomenėje, ŠU vadovybė yra atvira pokyčiams, pastarosios valdymo metodai laikosi demokratiškumo principų Mažiausias įvertinimas – 55 proc. – planuojant naujas veiklos sritis ar procesus, įvertinamos ŠU finansinės bei techninės galimybės; vadovybė skiria pakankamai lėšų nustatytų tikslų įgyvendinimui.

16 Rezultatai (A-2) Personalo, komunikacijos, infrastruktūros, darbo aplinkos vertinimas Veiksniai vertinami nuo 52 proc. iki 91 proc. Labiausiai išskiriamos savo, kaip darbuotojo savybės – atsakingumas, priimant visą atsakomybę už pateiktas užduotis, už kurias atsiskaitoma nustatytu laiku bei suinteresuotumas kelti kvalifikaciją. Mažiausias įvertinimas – 52 proc. – išdirbamas darbo laikas yra adekvatus gaunamam darbo užmokesčiui.

17 Rezultatai (A-3) Partnerystės ir išteklių vertinimas
Veiksniai vertinami nuo 52 proc. iki 77 proc. Palankiausiai vertinama iniciatyva bendradarbiauti su suinteresuotomis išorės šalimis, socialinių partnerių, rėmėjų paieškos, Universiteto vadovybės reagavimas į viešoje erdvėje pasirodančius suinteresuotų šalių atsiliepimus apie ŠU. Mažiausias įvertinimas – 52 proc. – administracijos darbuotojai yra iniciavę ŠU dalyvavimą ar dalyvauja iniciatyvinėje grupėje, palaikant ryšį su socialiniais partneriais ar potencialiais investuotojais.

18 Rezultatai (A-4) Rezultatyvumo vertinimas
Veiksniai vertinami nuo 62 proc. iki 74 proc. Palankiausiai vertinamas veiklos procesų efektyvumo rezultatų aptarimas su susijusiais darbuotojais, efektyvumo analizavimas siekiant jį pagerinti. 62 proc. pritaria, kad ŠU siekia tokių Universiteto veiklos rezultatų, kokių tikisi suinteresuotosios šalys.

19 Studentų nuomonė

20 Tyrimo problema išreiškiama tokiais klausimais:
Kaip studentai vertina funkcinę (proceso) universiteto paslaugų kokybę? Kaip  studentai vertina techninę (rezultato) kokybę? Tyrimo imtis: apklausoje dalyvavo 871 Šiaulių universiteto studentai.

21 Demografinė tyrimo imties charakteristika (N=871)
Požymis Procentai Atsakymų kategorijos Studijų pakopa 71,3 28,7 Bakalauro studijos Magistrantūros studijos Kursas 27,5 27,1 20,2 25,2 1 kursas 2 kursas 3 kursas 4 kursas Studijų forma 77,8 22,2 dieninės / nuolatinės studijos neakivaizdinės / ištęstinės studijos Fakultetas / institutas 9,4 6,1 10,2 6 36,3 17,2 14,8 Edukologijos fakultetas Humanitarinis fakultetas Informatikos, matematikos ir e. studijų institutas Menų fakultetas Socialinių mokslų fakultetas Socialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas Technologijos ir gamtos mokslų fakultetas Lytis Moteris Vyras Amžius 85,3 10,5 4,2 18-29 metai 30-39 metai 40-55 metai

22 Rezultatai (S-1) Pasitenkinimas funkcine universiteto paslaugų kokybe
Veiksniai vertinami nuo 62 proc. iki 85 proc. Palankiai vertinama katedros, Studijų tarnybos, dekanato darbuotojų aptarnavimo kokybė bei iškilusių problemų sprendimas (82–85 proc.). Vidutiniškai 62 proc. patenkinti Universiteto teikiama pagalba, ieškant darbo.

23 Rezultatai (S-2) Išoriniai ryšiai su verslo ir kitomis organizacijomis, universitetu Veiksniai vertinami nuo 68 proc. iki 84 proc. Palankiausiai vertinamas Universiteto bendradarbiavimas su kitomis organizacijomis ir institucijomis bei suteikiamos galimybės išvažiuoti pagal mainų programas. Vidutiniškai 68 proc. mano, jog Universitete yra pakankamai dalykų, dėstomų užsienio kalba.

24 Rezultatai (S-3) Universiteto infrastruktūra
Veiksniai vertinami nuo 63 proc. iki 90 proc. Palankiausiai vertinamos Universiteto skaityklos, patalpų studijoms pakankamumas, bibliotekos ištekliai, Universiteto IT sistema. Vidutiniškai 63 proc. patenkinti Universiteto bendrabučių kokybe.

25 Rezultatai (S-3) Socialinis universiteto gyvenimas
Veiksniai vertinami nuo 77 proc. iki 80 proc. Palankiausiai vertinama Universitete aktyviai veikianti studentų atstovybė. Vidutiniškai 77 proc. patenkinti galimybėmis dalyvauti popaskaitinėje Universiteto veikloje. Studijų kokybės ir akademinio sąžiningumo  užtikrinimo galimybės  Veiksniai vertinami nuo 73 proc. iki 81proc. Palankiausiai vertinamas studentų įtraukimas į Universiteto kokybės vertinimą. 73 proc. pritaria, kad Universitete reaguojama į nusiskundimus dėl mokymo kokybės.

26 Rezultatai (S-4) Dėstytojų darbo efektyvumo vertinimas
Veiksniai vertinami nuo 80 proc. iki 87 proc. Palankiausiai vertinamas dėstytojų pasiruošimas paskaitoms, savo dėstomo dalyko išmanymas, gebėjimas dėstyti gyvai bei vadovauti studijoms. Vidutiniškai 80 proc. studentų pažymi, kad dėstytojai geba suprantamai ir aiškiai pateikti paskaitos medžiagą. Dėstymo, didaktikos, mokymo(si) metodų vertinimas Veiksniai vertinami nuo 76 proc. iki 83 proc. Palankiausiai vertinamas paskaitų iliustravimas vizualinėmis priemonėmis. 76 proc. pritaria, kad Universiteto dėstytojai paskaitose naudoja naujausią literatūrą.

27 Rezultatai (S-5) Studentų pasiekimų vertinimo sistemos vertinimas
 Veiksniai vertinami nuo 79 proc. iki 86 proc. Palankiausiai vertinamas pasiekimų vertinimo sistemos aiškumas. 79 proc. pažymi, kad Universiteto studentų pasiekimų vertinimo sistema yra vieša. Bendras pasitenkinimo mokymo paslaugomis vertinimas  Veiksniai vertinami nuo 73 proc. iki 79 proc. Palankiausiai vertinamas bendras pasitenkinimas Universiteto paslaugų kokybe. Vidutiniškai 73 proc. teigia, kad renkantis antrą kartą, rinktųsi Šiaulių universitetą pakartotinai bei draugams rekomenduotų rinktis savo universitetą.


Atsisiųsti ppt "Šiaulių universiteto dėstytojų, administracijos darbuotojų ir studentų nuomonė apie Universiteto veiklos kokybę TYRIMO ATASKAITA Strateginio ir kokybės."

Panašios pateiktys


Google reklama